Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
3462 inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
En intressant sak är när Thomas Haden Church fick rollen som Sandman så var det en annan skurk istället för Venom som skulle vara med. Denna skurk skulle ha varit Vulture (ska enligt andra forum finnas bild/bilder på han och Sandman i någon bok).
[b:1afida4j]Thomas Haden Church[/b:1afida4j]: At the time Sam and I first spoke, Venom wasn't in the movie - it was a completely different actor and a different
villain. I can't tell you anything more about it, although it was a Brit actor who was in for the job.
Undrar hur filmen skulle blivit bemött om detta skulle ha hänt.
[b:1afida4j]Thomas Haden Church[/b:1afida4j]: At the time Sam and I first spoke, Venom wasn't in the movie - it was a completely different actor and a different
villain. I can't tell you anything more about it, although it was a Brit actor who was in for the job.
Undrar hur filmen skulle blivit bemött om detta skulle ha hänt.
Saknas
för
Inga inlägg
vet bara att Raimi tänkte först ha Lizard men fansen ville se venom på den stora duken så Raimi följde fansens röst som var rätt bra gjort
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Gentleman":3nyrqjzh][quote="alexander 10":3nyrqjzh]Fick mitt nyhetsbrev och första frågan till Spiderman 3 var Vad heter chefredaktören på Daily Bugle? och jag röstade såklart på
[b:3nyrqjzh]
Alexander Dunerfors!![/b:3nyrqjzh][/quote:3nyrqjzh]
förvänta dig inget spel [/quote:3nyrqjzh]
hihi, jag var inte seriös där
[b:3nyrqjzh]
Alexander Dunerfors!![/b:3nyrqjzh][/quote:3nyrqjzh]
förvänta dig inget spel [/quote:3nyrqjzh]
hihi, jag var inte seriös där
Saknas
för
Inga inlägg
Åter till filmen nu....... Okej det är lite synd att Venom är bara med vid slutet av filmen för jag tror att fansen vill se mer utav Venom och Spidey kämpa mot varandra men filmen verkar vara en toppen rulle ändå
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Batman":26zc98yc]Åter till filmen nu....... Okej det är lite synd att Venom är bara med vid slutet av filmen för jag tror att fansen vill se mer utav Venom och Spidey kämpa mot varandra men filmen verkar vara en toppen rulle ändå [/quote:26zc98yc]
jag tror att Venom kommer vara med mer i fjärde filmen
jag tror att Venom kommer vara med mer i fjärde filmen
I övermoron gäller det!
Jag kanske börjar att bli lite tjatig...
Jag kanske börjar att bli lite tjatig...
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Björn 93":de8hpaot]I övermoron gäller det!
Jag kanske börjar att bli lite tjatig...[/quote:de8hpaot]
ojojoj va spännande det är biljetterna sitter bara och väntar
Jag kanske börjar att bli lite tjatig...[/quote:de8hpaot]
ojojoj va spännande det är biljetterna sitter bara och väntar
Saknas
för
Inga inlägg
Jag är kluven efter alla mediokra betyg Spindelmannen tilldelats. Trodde på ett mästerverk, men det verkar ju inte vara så
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="eLD":30kiddqp]Jag är kluven efter alla mediokra betyg Spindelmannen tilldelats. Trodde på ett mästerverk, men det verkar ju inte vara så [/quote:30kiddqp]
den fick ju fyra och tre överallt så nästan mästerverk
den fick ju fyra och tre överallt så nästan mästerverk
Ungefär som den första Spider-man filmen.
Någon som kan länka till några svenska Spider-man 3 recensioner? t ex Expressen? Aftonbladets har jag läst och en massa engelska recensioner. Jag vill ha lite mer svenska recensioner.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag har läst den där "filmtipset" men inte den där tommy "bloggen". Den var bra skriven, jag vart lite sugnare på att se filmen nu! Jag har försökt hittat Expressens recension men inte hittat den varken via Eniro eller deras egna sida!
Såhär står det i tidningen på "bio sidan" i Aftonbladet iallafall:
[i:38s06ijh]"Tobey Maguire är än en gång suverän..."[/i:38s06ijh]
[b:38s06ijh]Bernt Eklund, Expressen. Han ger den 4 getingar.[/b:38s06ijh]
Sen står det med tre små "rubriker" till, bland annat ifrån London Evening Standard:
[i:38s06ijh]"En av de mest underhållande filmerna detta decennium. Verkligen riktigt kul."[/i:38s06ijh]
Sen så finns Aftonbladets recensions "rubrik" också med men den vet väl alla hur den lyder och sen någon tidning eller någonting som är okänt för mig som heter [b:38s06ijh]Access Hollywood[/b:38s06ijh]:
[i:38s06ijh]"Fantastiskt! Jag längtar efter att få se om den! Spider-man är tillbaka och bättre än någonsin."[/i:38s06ijh]
Så står det.
Såhär står det i tidningen på "bio sidan" i Aftonbladet iallafall:
[i:38s06ijh]"Tobey Maguire är än en gång suverän..."[/i:38s06ijh]
[b:38s06ijh]Bernt Eklund, Expressen. Han ger den 4 getingar.[/b:38s06ijh]
Sen står det med tre små "rubriker" till, bland annat ifrån London Evening Standard:
[i:38s06ijh]"En av de mest underhållande filmerna detta decennium. Verkligen riktigt kul."[/i:38s06ijh]
Sen så finns Aftonbladets recensions "rubrik" också med men den vet väl alla hur den lyder och sen någon tidning eller någonting som är okänt för mig som heter [b:38s06ijh]Access Hollywood[/b:38s06ijh]:
[i:38s06ijh]"Fantastiskt! Jag längtar efter att få se om den! Spider-man är tillbaka och bättre än någonsin."[/i:38s06ijh]
Så står det.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="andolini":19au77j0]Ännu en tvåa kom då C-G denna morgon precis som Everdahl dräpte den.[/quote:19au77j0]
Då gillar man verkligen inte Spider-man ^^
Då gillar man verkligen inte Spider-man ^^
Nej, på Söndag är det dags!
1753 inlägg
Redan dags? Själv såg jag den för 2 veckor sen
[quote="Alexander":1zeju9w7]Redan dags? Själv såg jag den för 2 veckor sen [/quote:1zeju9w7]
ja men du räknas inte
ja men du räknas inte