Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Sex timmar kvar lite drygt. Synd att de visar den så sent här i Varberg, jämfört med Göteborg.
365 inlägg
för
365 inlägg
Jag ska se den i övermorgon. Och på söndag ska jag köpa spelet!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ska se den 18.00 i morgon skulle ha sett den den i dag på smyg premiären , om jag inte hade köpt bilietter till premiären.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Åh, vad mycket skit ni skriver! ... Blir ju tokig...

Kan ni inte vänta med att skriva något tills efter att ni sett filmen, annars skapas bara onödiga inlägg på varandra! Respektera oss andra, tack!

Raderar det som anses vara onödigt...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Smygpremiär idag såg jag! Men jag har iallafall köpt biljetter till imorgon, fick rätt sköna platser även fast den är dagen innan. Kanske beror på att det typ är 8 visningar eller något imorgon.
Jag hoppas inte så jävulskt mycket på filmen ändå. Vill se symbiot och Venom typ ^^
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Sen när ni recenserar filmen här så hoppas jag ni inte gör misstaget jag har gjort någon gång nu. Alltså att om ni ska berätta någonting som vi andra (jag är nog den ända som ser den tidigast Söndagen) inte vill veta och som kan avslöja för mycket så ber jag er sätta ut spoiler, tack.
989 inlägg
för
989 inlägg
sak se den om 3 h, 43 min och det pirrar i magen
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Ska se den på lördag!
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Gud vad alla skriver när dom ska se filmen. Såhär mycket har jag aldrig sett folk skrivit om när dom ska se filmen i någon tråd. Är det någon tävling vem som ser den först?
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Remus: Ehh.... Nej. Vi är exalterade över att få se filmen och tycker att det ska bli spännande. Är det så konstigt?
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Luke, då måste det här vara forumets mest efterlängtade film? Eftersom alla skriver när dom ska gå och hur pirrigt det är?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det finns inte mycket att diskutera innan någon sett filmen..........
Imorgon kommer diskutionerna flyta på igen. Och efter imorn kväll kan jag ta del av dem.
551 inlägg
för
551 inlägg
[quote="Remus":roc0d7l4]Luke, då måste det här vara forumets mest efterlängtade film? Eftersom alla skriver när dom ska gå och hur pirrigt det är?[/quote:roc0d7l4]
Tror jag inte. Det är väldigt ofta så när det kommer nya storfilmer. De blir väldigt hypade.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Alltså försök och undvik inläggen "Jag ska se den i/på ... " ... De är så fruktansvärt onödiga och jag tror garanterat var och en skiter blanka fan i när någon annan ska se en film ...

Skriv gärna dock gärna vad ni har för förväntningar på filmen om ni inte redan gjort det så klart... Annars, välj och skriv en fet recension efter ni sett filmen så att diskussioner kan hållas och inte bara en massa flabb ...
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Jag tänkte skriva att det skulle vara bra om alla började diskutera om vad dom har för förväntingar om filmen istället för att skriva att dom ska se filmen om 2 timmar, 39 sekunder och 25 minuter och kommer sitta på rad 9 på plats 67. Men Marcus hann före med det. Annars så kan jag inte göra något annat än att hålla med Marcus.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det ska bli intressant att få se Topher Grace spela som Eddie Brock/Venom för jag har bara sett honom i massa drama/komedi filmer men nu får man äntligen se honom spela en mörk roll och en väldigt seriös roll. nä jag är sjukt taggad för att se hur bra han spelar^^

Thomas Hayden Church är en briljant skådis så jag vet att hans rollpresentation som Sandman kommer vara super:D
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Precis som Batman skrev så tycker jag det ska bli intressant att se Topher Grace spela en väldigt allvarlig roll. Jag har bara sett han i underbara "That's 70s Show" där han spelar en person som heter Eric och som är väldigt rolig! Älskar den "serien".
855 inlägg
för
855 inlägg
Ska se denna imorrn!:D

Jäklar vad jag ser framemot det. Den verkar vara grym, dockk har jag bara sett en kort trailer. Ska försöka hålla ner förväntningarna så man inte blir besviken.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, nu är det inte långt kvar. Sitter antagligen och ser slutet om 24 timmar
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag ska se den 21.00 och sitta på plats... haha nej då:P skämtade lite bara

Mycket spänt, förhoppningarna är höga, och jag tror att filmen kan gå över dom, helt klart. Tror att det kommer bli en film som man antagligen hatar eller älskar, hate it or love it typ.

Som sagt, spännande som fan är det iaf, och jag hoppas den är bättre än 2:an

EDIT: Känns faktiskt lite tråkigt att tråden är flyttad till Nu på bio, man kände en speciell längtan när den låg på kommande
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden