Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Saknas
för
Inga inlägg
Kan ju va så också att det är mycket effekter/CGI i 3:an så att det tar längre tid med det. Ska bli kul att se de första bilderna.
[quote:1d2g7rmx]Jo, men jackson har ju gjort LOTR t.ex. emellan, så speciellt mkt King kong arbete blev det väl inte mellan 1996 och 2003, eller när de va King kongs "riktigt" arbete börjades?! [/quote:1d2g7rmx]
Nja... Arbetet med filmen började redan innan han ens fick förfrågan att göra LOTR... så nog kan man säga att arbetet med King Kong började då... däremot så la han arbetet på is för att kunna regissera LOTR... för att sen ta upp det igen...
Nja... Arbetet med filmen började redan innan han ens fick förfrågan att göra LOTR... så nog kan man säga att arbetet med King Kong började då... däremot så la han arbetet på is för att kunna regissera LOTR... för att sen ta upp det igen...
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote:19kdnfwt]Nja... Arbetet med filmen började redan innan han ens fick förfrågan att göra LOTR... så nog kan man säga att arbetet med King Kong började då... däremot så la han arbetet på is för att kunna regissera LOTR... för att sen ta upp det igen...[/quote:19kdnfwt]
Ja. jag vet att han började med King Kong innan LOTR, men iom han fick nej av filmbolaget o så så tror jag inte arbetet han komma så långt etc, Nu vet jag inte hur mkt och vad han gjorde med det då men tror inte det var nått som tillförde arbetet nu t.ex. Därför sa jag att att han började med King Kong 2003..
Ja. jag vet att han började med King Kong innan LOTR, men iom han fick nej av filmbolaget o så så tror jag inte arbetet han komma så långt etc, Nu vet jag inte hur mkt och vad han gjorde med det då men tror inte det var nått som tillförde arbetet nu t.ex. Därför sa jag att att han började med King Kong 2003..
Längtar till denna filmen. Vad tror ni nu? Blir detta den sista?
Saknas
för
Inga inlägg
jag hoppas det blir den sista, jag är inte alls förtjust i många uppföljare. trean kan nog bli ganska bra men en blir det fyra filmer så tröttnar jag troligtvis bara på dom.
Håller med, detta ska vara en trilogi och inget annat... sen förstår jag att man vill se fler skurkar på film men det kommer endå inte att hålla i längden... Tre filmer bara precis som det är med X-Men och Blade...
alldeles lagom....
alldeles lagom....
I och för sig. Men jag skulle gärna sett venom som skurk, vilket han förmodligen inte kommer vara i denna efter vad jag hört, så jag skulle gärna se att de gjorde en uppföljare till.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Jeppe":3vc7ifhc]I och för sig. Men jag skulle gärna sett venom som skurk, vilket han förmodligen inte kommer vara i denna efter vad jag hört, så jag skulle gärna se att de gjorde en uppföljare till.[/quote:3vc7ifhc]
topher grace ska väl visst spela venom?
topher grace ska väl visst spela venom?
Saknas
för
Inga inlägg
Det har ju varit några rykten om att Topher grace egentligen ska spela Camelon, men jag vet inte om det är det jeppe tänker på.
Saknas
för
Inga inlägg
jag har också hört något om det men inget bekräftat, det är kanske bara rykten.
Saknas
för
Inga inlägg
Måste fråga er en sak.
Det är väl venon och green goblin 2 i spider-man 3 som är de nya karaktärerna.
Det är väl venon och green goblin 2 i spider-man 3 som är de nya karaktärerna.
Saknas
för
Inga inlägg
sandman ska vara med.
[url=http://www.imdb.com/title/tt0413300/:21c24ssx]rollistan[/url:21c24ssx]
[url=http://www.imdb.com/title/tt0413300/:21c24ssx]rollistan[/url:21c24ssx]
Saknas
för
Inga inlägg
bra då vet man. Tyckte killen som ska spela venon såg lite allt spinkig ut, venon ska ju vara biffig
Saknas
för
Inga inlägg
han är spinkig har du inte sett honom som eric i 70´s show någon gång. men han ska väl gå i hårdträning några veckor för att komma i form, det brukar vara så.
Saknas
för
Inga inlägg
Topher Grace, ja men jag har ju då min teori om att han kommer att va mer lik Ultimate Spider-man version som eller en lite yngre och spinkigare Brock.
Saknas
för
Inga inlägg
Tror, och hoppas, att Venom är skurken i Spider-Man 3. Hoppas annars att man får se Carnage, The Chameleon eller Electro.
Saknas
för
Inga inlägg
Det är redan sakt vilka som blir skurkarna i filmen, dom står här ovanför.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="thopet410":2ezu9009]han är spinkig har du inte sett honom som eric i 70´s show någon gång. men han ska väl gå i hårdträning några veckor för att komma i form, det brukar vara så.[/quote:2ezu9009]
det är 1 år han har tränat inför rollen i Spider-man... så lite måste han ju byggt upp sig.
det är 1 år han har tränat inför rollen i Spider-man... så lite måste han ju byggt upp sig.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Eiik":1gmr3xch][quote="thopet410":1gmr3xch]han är spinkig har du inte sett honom som eric i 70´s show någon gång. men han ska väl gå i hårdträning några veckor för att komma i form, det brukar vara så.[/quote:1gmr3xch]
det är 1 år han har tränat inför rollen i Spider-man... så lite måste han ju byggt upp sig.[/quote:1gmr3xch]
så länge! då borde han ju vara rena muskelberget snart.
det är 1 år han har tränat inför rollen i Spider-man... så lite måste han ju byggt upp sig.[/quote:1gmr3xch]
så länge! då borde han ju vara rena muskelberget snart.
Saknas
för
Inga inlägg
Han hade ju inte så mycket att bygga med, men om han får i sig rätt mat kan han ju bli lite störe... men det skulle va kul att se en bild av han i dagsläget. Fast man vet ju inte vem han ska vara... 100% säker är jag när Sam, Sony eller Avi Arad går ut med vilken skurk han(Topher) ska vara.