Visa första inlägg
551 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
551 inlägg
[quote="sa":xld6eb7b]Det har ju varit några rykten om att Topher grace egentligen ska spela Camelon, men jag vet inte om det är det jeppe tänker på. [/quote:xld6eb7b]
Jo, det var precis vad det var.
Så det är bestämt att grace ska spela Venom? Låter ju bra
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
om han inte har biffat till sig tillräckligt så får dom väl sy in lite fejk muskler i hans dräkt som dom gjorde på michelle pfeiffer när hon spelade catwoman så lade dom in lite extra på rumpan på henne.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Att de har en muskeldräkt under är ju inget nytt. Tobey Maguire hade ju en muskeldräkt i 1:an & i 2:an hade han muskler som de satte ditt under dräkten. Att Topher ska va Venom vet man inte. Rykterna säger nästan till 100% att det är han som kommer vara Eddie Brock/Venom. Men jag tror på det när de går ut med det, eller om det kommer fram en bild som man ser att Topher är Venom. Det som talar för att det är Venom i SM 3(+ en idée):
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det som mest talar om att det Topher/Venom som ska va med i S-M 3 var Ju Kirsten Dunst i den intervjun, en rätt stor och trovärdig sak tycker jag..Det visade sig vara rätt med Sandman när den bilden kom ut sen ju, men 100% är det långt ifrån!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Hero":3kr0yylr]Det som mest talar om att det Topher/Venom som ska va med i S-M 3 var Ju Kirsten Dunst i den intervjun, en rätt stor och trovärdig sak tycker jag..Det visade sig vara rätt med Sandman när den bilden kom ut sen ju, men 100% är det långt ifrån![/quote:3kr0yylr]

ja, hon gjorde ju så med 2:an också. Fast där sa hon att Doc Ock och lizard skulle va med(det va ju tänkt så, men Lizard tog de ju bort). Men som du säger så är det inte 100% än.. men när säger Sony vem han ska vara. De sa tror jag att de skulle säga det på Comic(något) men när är den igen? eller kommer de gå ut med det när de börjar filma nästa år?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ok, de visste jag inte att de gjorde så med 2:an också. Ja, när Sony säger vem han ska vara så vet vi säkert! Comic Con menar du väl, inte inte koll på när de evangemangen håller på. Det var ju en gång nu i höst eller somras så vi kan nog vänta oss en till våren iaf.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Efter jag läste detta så får jag en liten känsla att vi kommer kanske se spider-man i den svarta dräkten i SM3.
http://www.digitalfusion.net/news/5.php

Skulle se snyggt ut att för se det på film.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
VA!? Ska alla dom här bilderna va från filmen? Kna äsga dig en sak alla bilder förutom dom sista är fakebilder, och den med venom på är ju en av dom fulaste jag har sett. Den sista bilden är ju ifrån första Spider-Man.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, massa fake skit! Förutom den på Sandman då!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, som [b:3giv09fw]sa[/b:3giv09fw] och [b:3giv09fw]Hero[/b:3giv09fw] säger... fake.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Några "nyheter":
Kul att läsa att Spider-man 3 får lika mycket pengar som Superman returns -250$-
Det som är också kul att läsa är vad Hugh Milstein, som gör dräkten till Spider-man 3, säger. Man får en svag känsla att det kommer vara en svart dräkt i SM 3.
Som Hugh Milstein säger i slutet:
[i:1wumns7y]"But I can tell you, you're going to want to get a ticket for this one."[/i:1wumns7y]

http://www.superherohype.com/news/spide ... hp?id=3686
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Skådisen Adrian Lester ska också va med i Spider-man 3. Han ska spela någon sorts professor som ska försöka göra skurken eller skurkarna normal igen.
Läs mer om detta här på [url=http://www.comingsoon.net/news/topnews.php?id=12364:3pc76us6]comingsoon.[/url:3pc76us6]
Ja det här ska bli intressant, hoppas att det är någon professor som man känner igen från serierna.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://www.superherohype.com/news.php?id=3728:3i18sbb1]Tim Storm talks Spider-Man 3[/url:3i18sbb1]

Hmm, undra vad de e för kille och vilken rol i filmen hanl han hade! Och ska ha såklart!
4488 inlägg
för
4488 inlägg
nu börjar det röra på sig åt Spider-Man 3 hållet...

http://ifmagazine.com/feature.asp?article=1402

[quote="ifmmagazine":6ge4jrk4]"We start this week," says Franco. "[We’re shooting] mostly in L.A. At Sony [studio]. And then we always do exterior shots in New York here. It’s about a five [month shoot] I think. That's pretty long actually -- longer than most movies."
[/quote:6ge4jrk4]

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Japp, nu har de börjat på riktigt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="martin":1sw039ov]Det om att det ska göras 4 till är bara ett rykte. Den tredje kommer att bli den sisa filmen i serien. Venom och sandman kommer att vara dom onda. Och förmodligen kommer vi att få se peter som svart spindel man innan venom gör intre i filmen. man vet ju aldrig, och ni som ser på 70th show kan ja meddela att topher grace spelar venom eller eddie brock som han egentligen heter . Ser verkligen fram emot denna filmen dom började filma den 5 november så dom är igång. Beräknas komma ut på bio 5 maj 2007 i usa i sverige kommer den säkert samtidigt eller några dagar senare. Hoppas att detta ger er några svar. skriv nån mer fråga så ska jag försöka att svara på den ha d gött alla spindelmannen fans!![/quote:1sw039ov]

Om du läser igenom tråden så ser du att vi har pratat om Topher och vem han kan vara. För ingen utan Sony och Sam vet vem han kommer att vara(okej de som är med i filmen också). Och det med att det kommer mer filmer stämmer tills vidare för Sam [b:1sw039ov]sa i en intervju[/b:1sw039ov] att Sony har sakt att det blir 6 och han tror på det, han vill va med om 4:an om han har kvar passionen för historien och om Fans och bolaget(sony) vill ha kvar han. Skådisarna säger att de kan tänka sig att va med i 4:an om Sam är med och om manuset och pengarna är bra.
Plus så har Alvin Sargent skrivit på för 2 filmer om Spider-man 3 och 4.

Läs i tråden innan du tar upp saker.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="gäst":2lx1jq4o]
Sen hoppas jag för GUDS skull att de slutar göra Spider-Man filmer så fort skådisarna byts ut. Regissören är med känsligt att byta ut, men är inte lika katastrofalt. X-men 3 tycks bli en helt ok film trots ny regissör. Men ska de börja byta ut Toby och Kirsten, så blir det inte samma sak längre. Skulle bara bli ett tråkigt slut på en hittills bra filmserie.

Sen kan man aldrig vara hundra på Venom (stavas Venom, och inte venon som jag såg att någon hade skrivit upprepade gånger...) förrän bolaget säger att ryktena stämmer. Men med Kirstens lilla misstag i en intervju, och det faktum att IMDB har skrivit Venom i rollistan, så tror jag att man kan vara ganska säker på att han kommer att vara med i filmen.

Med det sagt, så får ni återgå till er lilla diskussion. Jag påstår inte att jag vet mer än någon annan, men det jag har skrivit nu vet jag! Så jag uppmanar alla till att kolla upp lite saker innan ni skriver saker. Det är dumt att tala innan man tänkt efter, men det är värre när det gäller text...

//filmstudenten[/quote:2lx1jq4o]

[b:2lx1jq4o]1.[/b:2lx1jq4o] Jag som du tycker att det inte funkar att bytta ut skådisarna i uppföljare. Då är det bättre att vänta ca 10 år och börja om på nytt.

[b:2lx1jq4o]2.[/b:2lx1jq4o] Att IMDB säger att det är så, säger inte något. För IMDB har lika mycket insikt i filmen som vilken bra filmsida har.

[b:2lx1jq4o]3.[/b:2lx1jq4o] Jag kan bara prata för min skull, men när jag gick media & komunikations vetenskap så var källkretik A & O. Med detta menar jag att man ska inte lita på bara en sida(IMDB) eller/och en person(Kirsten) som du har i detta fall gjort. Nu [b:2lx1jq4o]tror[/b:2lx1jq4o] jag att Venom kommer vara med i 3:an, men "ganska säker" är jag inte för än Sam, Sony eller Avi säger det.

En sak till om att det tog tid kan ju vara så att Sam ville lungna ner sig. Direkt efter Spider-man så hoppade han på Spider-man 2 utan något uppehåll. Jag tycker man ska ta den tid det tar att göra en uppföljare bara den blir bättre än första/de andra.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Att IMDb skriver Venom betyder ingenting, de brukar ändra fram och tillbaka titt som tätt.
Jag har fortfarande svårt att tro på Venom kommer att vara med.
Topher Grace får dubbla sin matchvikt om han överhuvudtaget ska bli en trovärdig Eddie Brock, Sam Raimi har sagt ett flertal gånger att Venom definitivt inte är en hans favoriter. Sedan var de väldigt kvicka med att sprida en bild på Sandman, men inte på den påstådda Venom.
Det känns de släppte ryktet om Venoms deltagande i filmen för att få arbetsro. Det har fortfarande inte bekräftats av filmbolaget.

Nej, jag har en teori som blev förstärktes av lite information för en tid sedan.
Men för att slippa förstöra filmen och upplägget för den så avslöjar jag inget nu.

Förresten kan jag självklart ha fel, men skulle bli chockad om Venom mot alla odds kommer att närvara i Spider-man 3.

Vi får väl se
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Okej...det här handlar inte precis om film nr. 3 men alla ni som gillar Spider-Man måste se de här otroligt roliga [url=http://www.youtube.com/w/Toei-spiderman%3A-Introduction?v=hmGWxqFh1OY&search=Toei%20SpiderMan%20movies/:2vzzddui]klippen[/url:2vzzddui] från en intressant japansk tv-serie! Enjoy!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jaså jag har hört att det var trailern till Spiderman 3, nejdå jag bara skämtar. men shit den var ju helt klockren, grymt rolig, speciellt när den där transformern kom på slutet . Vad har det med Spiderman att göra?
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden