Visa första inlägg
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
Japaner är inte kloka! Kolla gärna på de andra klippen också...helt galet.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
bruce dallas howard ska visst vara med i filmen och spela peter parkers första kärlek.

[url:36ik6ecf]http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=12756[/url:36ik6ecf]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jaså, ska hon spela Gwen Stacy. Kan väll funka, hon var ju bra i The Village tycker jag.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
älskar henne. tycker hon är en toppenskådis. bara på grund av det vill jag se filmen nu...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=12859:96g3qntq]Theresa Russell Joins Spider-Man 3[/url:96g3qntq] Spelar Cain Markos fru.

Edit: bah, såg inte Moviezines egna artikel!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nej ska Sandman ha en fru, det hade han väll ändå inte i tidningarna och Raimi ska ju va ett Spider-man fan. Hoppas bara inte att dom fokuserar för mycket på deras förhållande, tror inte att det kommer att hålla.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Jag tror deras förhållande kommer att grusa sig
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Haha ja precis Mats. Sen så tycker jag inte att det låter så bra heller att dom ska ha en dotter med, kan dom inte bara hålla sig till serierna.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Fru hade han, men hon lämnade han när han hamnade i fängelse om jag mins rätt.
Det som MZ skriver kan ju stämma, att MJ dör och Gwen Stacy(Bryce Dallas Howard) blir den nya tjejen.
Om de nu ska fortsätta göra Spider-man filmer så är det en bra lösning till att Kirsten Dunst försvinner.
Jag hoppas att 3:an är den sista. Om inte så hoppas jag att 4:an blir en del som avslutar Spider-man(om nu Sam och CO är med).
196 inlägg
för
196 inlägg
Är inte Kirsten med ska inte jag se den!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="lucky_star":2ox0wzsi]Är inte Kirsten med ska inte jag se den![/quote:2ox0wzsi]

du kan vara lugn hon är med i filmen.
196 inlägg
för
196 inlägg
[quote="thopet410":1nv06jyn][quote="lucky_star":1nv06jyn]Är inte Kirsten med ska inte jag se den![/quote:1nv06jyn]

du kan vara lugn hon är med i filmen.[/quote:1nv06jyn]

Är hon. Läste han skulle ha en ny tjej i den!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det har varit snack om att mary-jane watson kommer att dö i den här filmen och då kanske peter parker blir ihop med en tjej som han var ihop med på high school.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
I serietidningarna är det väl så att Gwen dör? Green Goblin kastar ut henne från ett hus eller nåt liknande har jag för mig.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hon faller ner från Brooklyn bron, Spider-man lyckas fånga henne med sitt nät men hon dör ändå. Tycker att dom ska strunta i att ta död på Mary Jane. Ifall det är sista filmen så känns det bara som att det kommer att bli som ett stort frågetecken efter att man har sett filmen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker som du [b:3051wqjn]sa[/b:3051wqjn], om det är den sista så tror jag inte de kommer att döda henne. Men som det ser ut(Alvin Sargent skriver manus till 3 och ska skriva 4:an) så blir det en 4:a(kanske). Om man då tar död på MJ och tar in Gwen Stacy så får de mer att "leka" med. Peter får mer att hantera, sin kärlek till MJ och Gwen Stacy. Jag tror inte som [b:3051wqjn]gäst[/b:3051wqjn] att MJ dör och Gwen blir ihop med Peter, inte i samma film. Om de nu väljer att gå "döda-MJ" så kanske de vill gå åt ett mer mörkt håll med de anda filmerna. men det är bara en tanke. Jag hoppas jag har fel tror jag.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker inte heller hon ska dö. Lite mer dram lär det bli bland de 2 tjejerna o Peter, han blev ju tillsammans med MJ i 2:an..Tycker det är synd om de tar slut, iom han äntagligen fått som han ville.

[url=http://justjared.blogspot.com/2006/01/spider-man-3-pictures.html:240eb3oj]Spider-man 3 picture[/url:240eb3oj]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
De va inga höjdar bilder, men man fick ju se vad MJ kommer att hålla på med. Det har börjat hända mer och mer nu på Spider-man 3 filmen... man får veta mer personer som kommer vad med och vilka de är, men än så länge så vet vi inte vem Topher ska va.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
nån som vet om Venom kommer förekomma i nån av dom kommande filmerna?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nej vi vet ju inte om det ens blir flera filmer efter den här, men rykterna säger ju att han ska va med i den här filmen men det är ju inte säkert.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden