Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="thopet410":127z0u6b]bruce dallas howard ska visst vara med i filmen och spela peter parkers första kärlek.

[url:127z0u6b]http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=12756[/url:127z0u6b][/quote:127z0u6b]

du menar Bryce och inte Bruce va
hehe... förstår att det blev fel...

sidor där ni kan se den blonda Bryce som Gwen

http://www.superherohype.com/news.php?id=3813
här kan du se klippet
http://www.movienewz.com/movies/movienews.html
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[b:q795eumb]Moviezines nyheter:[/b:q795eumb]
[quote:q795eumb]Cromwell nya ansiktet i "Spider-man 3"
6 februari 2006

James Cromwell ("L.A. Confidential", “Six Feet Under”) är det senaste tillskottet i “Spider-man 3”. Han kommer att spela Kapten Stacy som är pappa till Gwen Stacy ( Bryce Dallas Howard).

Cromwell fick en Oscarsnominering för sin roll i ”Babe” och en Emmy för rollen i tv-serien ”Sex Feet Under”. Sam Raimi kommer att regissera filmen precis som han gjorde med de andra filmerna i serien. Cromwell får sällskap av Tobey Maguire, Kirsten Dunst, James Franco samt Topher Grace och Thomas Haden Church.

Inspelningar beräknas komma igång denna månad och filmen får svensk biopremiär 11 maj 2007.[/quote:q795eumb]

ja vad tror vi om detta då. tror att det är ett ganska bra val, tycketr att han passar som Gwen Staceys pappa.
870 inlägg
för
870 inlägg
Nej! Inte kan väl Gwen vara med! Dom skulle ha tänkt på att ha med henne i första filmen istället så skulle Green goblin kunnat döda henne. Och dom kan ju för fasen inte döda Mary jane. Då är det bättre lösning att döda Gwen. Så tycker jag.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://www.superherohype.com/news/spider-mannews.php?id=3843:100vnpz4]Big Spider-Man 3 Updates![/url:100vnpz4]
Inga inlägg
för
Inga inlägg
Topher Grace spelar Venom...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det är inte helt säkert. Det är bara Kirsten Dunst som har sakt det och det kan ju va ett PR trick. Ingen producent eller Sam Raimi har sakt att det är sant eller?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det är helt rätt sa.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Som [b:2xjgpgdt]sa[/b:2xjgpgdt] säger så vet vi inte om Kirsten Dunst va med och gjorde ett PR-trick. När spider-man 2 var på G så gjorde Kirsten nästan samma sak, hon sa att Doc Ock och Lizard skulle va skurkarna och det va tänkt så. Men de behövde ge Doc Ock och de andra mer tid, så Lizard tog de bort.
Om det nu är så som Kirsten Dunst och Thomas Haden Church säger, så är nog inte Sony och Marvel glad på henne.
Jag börjar mer tro på att vi inte får ett "riktigt" slut på Spider-man 3.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Näe, varför skulle det ta slut i Spider-Man 3?
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Spidey bär svart i 3:an! Kanske för att ta efter Catwoman o Aeon Flux? Kanske är han bara deppig. Hur som helst, se första bilden här:

http://www.moviezine.se/filmsidor/spiderman3.shtml
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ska bli så jävla kul å se denna film
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Väldigt cool bild.. men inte ska han väl ha svart kostym i filmen... Vad trist det blir i så fall... Det är väl bara att bilden är i svart-vitt... eller??
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
nej han ska ha en svart dräkt kolla alexanders inlägg.

har han haft svart i någon serietidning också?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="thopet410":2xlp4ew7]nej han ska ha en svart dräkt kolla alexanders inlägg.

har han haft svart i någon serietidning också?[/quote:2xlp4ew7]

ja han har haft den svarta symbioten i serien^^ ska bli kul å se han ha den i filmen me^^
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Väldigt häftig bild måste jag säga! Jag gillar känslan i bilden och om det nu är så att han ska ha en svart dräkt i filmen så tycker jag det skulle vara riktigt coolt.

Vågar man hoppas på trean?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Våga hoppas på trean?! Man ska hoppa på den. Helt underbart med den svarta dräkten! SNygg som jag vet inte vad! Den filmen kommer att [b:1fxu2hxz]rocka[/b:1fxu2hxz]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
med tanke på att tvåan var bättre än ettan så är det nog en bra chans att trean blir sevärd den också. den svarta dräkten gör att det känns som att han är ute för att hämnas på någon tycker jag.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="thopet410":z2imsxz6]med tanke på att tvåan var bättre än ettan så är det nog en bra chans att trean blir sevärd den också. den svarta dräkten gör att det känns som att han är ute för att hämnas på någon tycker jag.[/quote:z2imsxz6]

Ja eller för att någon nära honom har gått bort?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hehehe... så rätt man kan ha
[quote="Eiik":rzgjix8q]De testar ju kostymerna nu i November/December, så de spelar ju in lite och kollar hur det blir (som Doc Ock testet på sjukhuset som blev sedan en riktig inspelning och inget test). Så man kan ju inte riktigt säga att det är en promotion bild. [b:rzgjix8q]Men snart kommer kanske en bild på spider-man i en svart dräkt[/b:rzgjix8q] [/quote:rzgjix8q]

Såg den bilden på Spider-man/Sony's hemsida igår(om någon tror att det är svart-vit bild så står det att det inte är det). Det med att någon kanske dör i 3:an kan ju va så att det kan va May Parker, MJ, Harry eller Gwen Stacy. Som Thomas Haden Church sa i intervjuen + bilden på Spider-man, så kanske det blir Venom i slutet eller Venom i Spider-man 4.
Så som jag ser det nu så har vi Sandman och GG2/hobgoblin i 3:an och en Eddie Brock(venom i slutet kanske).
Det som jag hoppas på nu är att de tar med några saker som gör Eddie till Eddie: Han ska vilja göra rätt men det blir bara fel eller så är Spider-man där innan. Hans hat bygger på förtvivlan och världen runt han ska vara hård och nästan orättvis. Och han vill till slut göra slut på det med självmord.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Otroligt snygg bild! Mörk, och förmedlar känsla.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden