Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
älskar den mörka Spidey dräkten^^
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Eiik":3v4dy4gx]Såg den bilden på Spider-man/Sony's hemsida igår(om någon tror att det är svart-vit bild så står det att det inte är det). Det med att någon kanske dör i 3:an kan ju va så att det kan va May Parker, MJ, Harry eller Gwen Stacy. Som Thomas Haden Church sa i intervjuen + bilden på Spider-man, så kanske det blir Venom i slutet eller Venom i Spider-man 4.
Så som jag ser det nu så har vi Sandman och GG2/hobgoblin i 3:an och en Eddie Brock(venom i slutet kanske).
Det som jag hoppas på nu är att de tar med några saker som gör Eddie till Eddie: Han ska vilja göra rätt men det blir bara fel eller så är Spider-man där innan. Hans hat bygger på förtvivlan och världen runt han ska vara hård och nästan orättvis. Och han vill till slut göra slut på det med självmord. Ett plus till skulle va om han får veta i mitten av filmen att han
har cancer.[/quote:3v4dy4gx]

Riktigt grym teori. Men ska Venom vara med så ska Carnage också det tycker jag.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vem vet... kanske Carnage är med i S-M 4?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
mjo, den som lever får veta ..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
om nu det blir en 4 med Sam så kommer det säkert mellan åren 2010 till 2012.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Alexander":2zv95noj]Spidey bär svart i 3:an! Kanske för att ta efter Catwoman o Aeon Flux? Kanske är han bara deppig. Hur som helst, se första bilden här:

http://www.moviezine.se/filmsidor/spiderman3.shtml[/quote:2zv95noj]

Jädrigt snygg poster men det är ju en stor sak jag undrar över.
Varför är det original dräkten som man bara har gjort svart egentligen. Stämmer ju inte alls med serierna vilket jag tycker. Tror nog att den hade sett ännu bättre ut ifall det hade varit den riktiga svarta dräkten.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nu är jag inte så insatt i serien. Kan du lägga upp en bild på den dräkten?
Vore kul o se. Jag vill lära mig lite om Spidde nu
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Jag tycker den börjar likna Todd McFarlanes version av Spidde.

[img:ktjycc2o]http://www.marvel.com/comics/onsale/covers/1199/0785108009.jpg[/img:ktjycc2o]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
haha den dräkten e ju "teh aeg"
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag säger att de skulle ta bort "nätet" på dräkten och bara ha det svarta. Eller ha en spinder som i Todd McFarlanes version fast svart och i "nät". Men bilden blir mer snygg ju mer man ser den.
Jag tror att May Parker få reda på att Peter är Spider-man i 3:an.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Spider-Man 3 kommer fan rocka så jävla mycket
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tror att de andra serie-tidnings filmerna inte har så mycket att säga till om...
Jag vet inte om någon har sakt det för det va så länge sedan, men de har ju kastat allt CGI från de första filmerna och bygger allt från början med bättre hårdvara eller va det nu va...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Men det som är sämst med Spider-man filmerna är att man måste vänta. De skulle gjort samma som de gjorde med Sagan om ringen filmerna
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Kolla in det här då, längst ner på sidan:

[url=http://www.dvdforum.nu/forum/index.asp?action=shth&page=2&thread=127975&forum=4#new/:1w0h35c3]Hmm[/url:1w0h35c3]

Den ser ju äkta ut men den första bilden ligger ju trots allt på den officiella sidan så...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
När jag ser på de 2 bilderna(färg och svart-vit) så ser den med färg mer ut som orginal, men ändo inte.... nu vet jag inte vad jag ska tro... Spelar Sony oss ett PR-trick kanske?

Edit: Nej, de gör nog inget Pr-trick. Men att den är som den vanliga dräkten fast svart får mig att undra mer.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, nu med en dräkt med röd o blå färg gör en lite förvirrad.hmm..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Hero":11ixk9pm]Ja, nu med en dräkt med röd o blå färg gör en lite förvirrad.hmm..[/quote:11ixk9pm]

ja eller hur

man undrar om det är ett pr trick för när jag ser denna bilden så funderar man
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
och kolla på denna bild när han har svart dräkt......det kanske är en svartvit bild
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker det ser mörk blått ut!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tror dock inte att den understa är svart vit. Kolla på siffran på den mörka bilden. Är där inte lite mörkblått längst upp? Men detta börjar störa mig enormt. Vilken dräkt ere nu då? :S
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden