Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote:3l7awlh1]Sen så borde man kunna se att den är fan-made, Vin Diesel är ju inte ens med i filmen. [/quote:3l7awlh1]

Ja, eller så otroligt dåligt gjord den är!!
1026 inlägg
för
1026 inlägg
Spindelmonstret?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:35sh1ylw]är spindelmånstret med?

jag skulle gärna villa se Lizard istället för Sandman i filmen, Connors är så cool [/quote:35sh1ylw]

Hehe, tror dock inte vi får se det på film..I vilket skede händer det i serien ??
Hade också velat se Lizard/Conners i denna filmen, Dylan Baker som spelade han i cameon i 2an är ju en så härlig skådespelare också!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
tog detta från Imdb

Cast (in credits order)
Tobey Maguire .... Peter Parker/Spider-Man
Kirsten Dunst .... Mary Jane Watson
Thomas Haden Church .... Sandman
James Franco .... Harry Osborn
Topher Grace .... Venom
rest of cast listed alphabetically:
Dylan Baker .... Dr. Curt Connors
Elizabeth Banks .... Betty Brant
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ok jag fattar inte en del saker, b la så har Dunst bara sakt att det ska va två fiender, Hayden som Sandman och Grace som Venom så var har du läst den andra informationen hänn?
sen skulle jag gärna vilja veta samma sak om din första punkt, den informationen kan jui va väldigt gammal och kanske skrevs då man bara snackade om sex filmer, så länk plz.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
[quote="Eiik":20fs0q8w]3. Ser att den tar "fakta" från imdb...gör inte det.. den sidan är bra om filmen är ute, men när det handlar om kommande så tar de minsta rykte som fakta.
[/quote:20fs0q8w]

IMDb.com är en databas och inte någon 100% filmsida om man vill ha konkreta svar... vem som helst kan lägga till information med skådespelare och regissörer även handling och titel på filmerna...

så varför det bara är rykten på IMDb beror alltså helt och hållet på att ingen av dom som använder den är i inblandade i filmyrket utan bara vanliga människor.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Eiik":mqaa43jo]Japp du ska få veta...
Här är om vad och när Sam sa det.
http://www.darkhorizons.com/news05/050505a.php
http://www.comicbookresources.com/news/ ... gi?id=5198

Så står det i intervjun om du har hela intervjun:

"I think we have ... I'm going to say two and a half bad guys.... Because I think one of them is resurrected. But yeah, two and a half bad guys, I think, about in this movie."

nu har du svaren[/quote:mqaa43jo]

Ja men det betyder ju inte att det fortfarande blir 6 stycken, det beror ju på hur det går för trean, sen så är det ju inte helt säkert att dom blir bättre för det, kanske sämre vilket jag tyvärr tror.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Ja och sen behöver det inte heller betyda att bara för att det blir fler filmer så är varken Dunst, Maguire eller Raimi inblandade...

Dom har kontrakt på endast tre filmer...
1026 inlägg
för
1026 inlägg
[quote="Eiik":3ozq8tom]4. Topher Grace som Eddie/Venom - Han kan pumpa upp sig till Spider-man 3.. Se bara på Christian Bale i Batman Begins och i The Machinist.[/quote:3ozq8tom]

Det där går inte ens att jämföra. Christian Bale var biffig redan innan "The Machinist", han behövde "bara" gå ner i vikt och sedan träna upp sig igen till "Batman Begins", vilket för övrigt var jäkligt starkt gjort av honom. Topher Grace är väldigt, väldigt tanig och karaktären Venom är bra mycket större än både Batman och Spiderman. Ska man ha en skådespelare i samma storlek som Venom så vet jag inte ens om självaste Arnold skulle duga. I vilket fall som helst så kan Grace omöjligt pumpa upp sig till den storleken på så kort tid, inte en chans. Tobey Maguire var tvungen att träna skiten ur sig i ett halvår för att ens nå storleken som krävdes för Spiderman, hur länge tror du då att Grace skulle behöva träna för att nå Venoms storlek? Inga sex månader där inte, möjligtvis sex år.. För övrigt tycker jag rollvalet är helt fuckat, fick en chock när jag såg att Haden Church skulle spela Sandman och inte Venom. Förstår ärligt talat inte ens vad Grace har här att göra. Men men, ska inte säga för mycket, det kanske blir bra även om jag inte tror det.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja Eddie Brock/Venom är en grymt stor person.
Men jag skulle tro att dom kör Ultimate Spiderman varianten av Venom, där så går Brock på ett universitet och är typ lika stark och stor som Peter Parker, därför Topher Grace.
Sen så blir det datorn som fixar Venom.
1026 inlägg
för
1026 inlägg
[quote="sa":1pg0avna]Ja Eddie Brock/Venom är en grymt stor person.
Men jag skulle tro att dom kör Ultimate Spiderman varianten av Venom, där så går Brock på ett universitet och är typ lika stark och stor som Peter Parker, därför Topher Grace.
Sen så blir det datorn som fixar Venom. [/quote:1pg0avna]

Det är det jag oroar mig för. Jag vill se en trovärdig Venom, inte en helt datagjord. De får inte misslyckas med Venom, han är en så pass viktig karaktär, ivf för mig.

Förresten, Sandman, vem är det och var kommer han ifrån? Har han några coola superkrafter? Vem är han som civilperson? Kan ingenting om killen, vet i princip bara hur han ser ut i serietidningarna.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Sandman är ju som du kanske hör helt gjord av sand efter att han låg begraven i en sandstrand när en atombomb smällde, hans karafter liknar T-1000 i T2 han kan göra vad han vill av sin sand.
1026 inlägg
för
1026 inlägg
Okej, coolt.
551 inlägg
för
551 inlägg
[quote="Marcus":h2mg6pdf]Ja och sen behöver det inte heller betyda att bara för att det blir fler filmer så är varken Dunst, Maguire eller Raimi inblandade...

Dom har kontrakt på endast tre filmer... [/quote:h2mg6pdf]
Tyvärr är det ju så. Lite synd tycker jag då jag gärna sett fler filmer med Maguire i huvudrollen.... Men, men man vet ju inte hur det blir
775 inlägg
för
775 inlägg
Vore logiskt om Harry blir Hobgoblin. Lite tjatigt med ännu ett grönt troll.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
[quote="Jeppe":37hpz68j][quote="Marcus":37hpz68j]Ja och sen behöver det inte heller betyda att bara för att det blir fler filmer så är varken Dunst, Maguire eller Raimi inblandade...

Dom har kontrakt på endast tre filmer... [/quote:37hpz68j]
Tyvärr är det ju så. Lite synd tycker jag då jag gärna sett fler filmer med Maguire i huvudrollen.... Men, men man vet ju inte hur det blir [/quote:37hpz68j]

Ja håller med... I alla fall om det är så att dom ska göra sex filmer kan dom väll ha kvar orginal casten annars blir det nästan fiasko-stämpel direkt. Det skulle bli för mycket hoppande och man skulle aldrig få grepp om den nya casten eftersom man hela tiden skulle referera till Maguire oc h Company
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:aolf5i92]Ja håller med... I alla fall om det är så att dom ska göra sex filmer kan dom väll ha kvar orginal casten annars blir det nästan fiasko-stämpel direkt. Det skulle bli för mycket hoppande och man skulle aldrig få grepp om den nya casten eftersom man hela tiden skulle referera till Maguire oc h Company [/quote:aolf5i92]

Ehh, ja. 100% fiasko om de byter ut skådisarna och Raimi i film 4-6, om de kommer...Det är ju som att Byta ut Elijah W som Frodo och sätta in Garrett Hedlund eller nåt!
1026 inlägg
för
1026 inlägg
[quote="Hero":26b3sfdv][quote:26b3sfdv]Ja håller med... I alla fall om det är så att dom ska göra sex filmer kan dom väll ha kvar orginal casten annars blir det nästan fiasko-stämpel direkt. Det skulle bli för mycket hoppande och man skulle aldrig få grepp om den nya casten eftersom man hela tiden skulle referera till Maguire oc h Company [/quote:26b3sfdv]

Ehh, ja. 100% fiasko om de byter ut skådisarna och Raimi i film 4-6, om de kommer...Det är ju som att Byta ut Elijah W som Frodo och sätta in Garrett Hedlund eller nåt![/quote:26b3sfdv]

Varför är det så konstigt? Det blir ju en helt ny serie av filmer. Det är ju inte så att de bara byter ut skådisarna, allt förändras ju. Det blir ju en helt annan bild av "Spiderman". Det har ju fungerat med "Batman"..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:2v1o9pka]Varför är det så konstigt? Det blir ju en helt ny serie av filmer. Det är ju inte så att de bara byter ut skådisarna, allt förändras ju. Det blir ju en helt annan bild av "Spiderman". Det har ju fungerat med "Batman"..[/quote:2v1o9pka]

Ja, men iom dessa är så välgjorda så kan en ny rad av filmer utan samma crew bara bli sämre, så är det ju..Med många uppföljare! Ang Batman så gillar jag ingen av de gamla, så jag skiter om de gjort nya. Och den nya hade ju så stor potensial att bli bra, allt stämde ju. Och det visade sig vara ett bra resultat! Också så skulle de säkert va uppföljare till den första trilogin, om de inte göras om 20 år. Och Batman Begins är ingen uppföljare, utan en nystart av serien..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Kenneth":28pjvgp4]Vore logiskt om Harry blir Hobgoblin. Lite tjatigt med ännu ett grönt troll.[/quote:28pjvgp4]

Egentligen så är det ju inte logiskt, harry har ju aldrig varit Hobgoblin i tidningarna, så jag skulle inte vilja se Harry som Hobgoblin, no way.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden