Det sägs att Terminator 4 ska komma 2006.
Och att Jonathan Mostow ska göra den.
Är det nån som har mer information så är det bara att skriva.
http://www.imdb.com/title/tt0438488/
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Fan, vad kass "fejk" poster
aa ja håller med inte världens bästa
6342 inlägg
Jag undrar verkligen vad Schenkenberg tänkt att göra i denna? Hoppas han inte är med och om Arnold bara ska vara med i ca 30 sekunder kan dom redan nu skrota filmen.
Saknas
för
Inga inlägg
En svensk med i terminator?? Är det nån som kan vädra B här?
6342 inlägg
[quote="bigproof":2v7ctzmi]En svensk med i terminator?? Är det nån som kan vädra B här? [/quote:2v7ctzmi]
Vaddå B? Minst D... Detta kommer gå åt helvete, ändrar min uppfattning totalt, T4 borde absolut inte göras.
Vaddå B? Minst D... Detta kommer gå åt helvete, ändrar min uppfattning totalt, T4 borde absolut inte göras.
hela filmen går åt helvete:P hoppas dom skippar att göra den här, ser den bara som ett skämt. T3 var ett skämt!!!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":twibdyjv][quote="bigproof":twibdyjv]En svensk med i terminator?? Är det nån som kan vädra B här? [/quote:twibdyjv]
Vaddå B? Minst D... Detta kommer gå åt helvete, ändrar min uppfattning totalt, T4 borde absolut inte göras.[/quote:twibdyjv]
Haha, ja minst.
Vaddå B? Minst D... Detta kommer gå åt helvete, ändrar min uppfattning totalt, T4 borde absolut inte göras.[/quote:twibdyjv]
Haha, ja minst.
[quote="bigproof":l2eqtsg7][quote="FiLmGaLeN":l2eqtsg7][quote="bigproof":l2eqtsg7]En svensk med i terminator?? Är det nån som kan vädra B här? [/quote:l2eqtsg7]
Vaddå B? Minst D... Detta kommer gå åt helvete, ändrar min uppfattning totalt, T4 borde absolut inte göras.[/quote:l2eqtsg7]
Haha, ja minst. [/quote:l2eqtsg7]
varför ens göra en till film? varför försöka mjölka ur mer ur en terminator film? tyckte de inte behövdes efter 2:an fick sitt slut...
Vaddå B? Minst D... Detta kommer gå åt helvete, ändrar min uppfattning totalt, T4 borde absolut inte göras.[/quote:l2eqtsg7]
Haha, ja minst. [/quote:l2eqtsg7]
varför ens göra en till film? varför försöka mjölka ur mer ur en terminator film? tyckte de inte behövdes efter 2:an fick sitt slut...
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker att det skulle vara helt ok med en till T men bara om Arnold skulle vara huvudroll och inte bara vara med i 30 sek eller nåt sånt shit.
nee efter T3 så är arnold ett skämt för mig... att han ens ville ställa upp på den filmen! om han ställer upp i denna film hoppas ja han bara är med i 10 sekunder...
Saknas
för
Inga inlägg
Det tycker då inte jag. Det ända dåliga han gjort i sitt liv var att bli guvernör .
ja de kanske du har rätt i
Saknas
för
Inga inlägg
Mycket skeptiskt till dessa nya filmer som man palenar att göra... Skulle vara mycket coolare om man gjorde en datoranimerad serie istället, som var riktigt as-snygg! Det finns ju en hel del saker som man skulle kunna bygga vidare på. Filmerna kommer antagligen bli riktigt skit
Det är egentligen ganska tragiskt att dom ska förstöra trilogin med en fjärde (och femte och sjätte film). Det var ju på väg utför redan vid trean, även om jag tycker den klarade sig med godkänt.
Det jobbiga är ju att man blir tvungen att se denna ändå, hur dålig den än är...
Det jobbiga är ju att man blir tvungen att se denna ändå, hur dålig den än är...
Saknas
för
Inga inlägg
Det är ju så, man måste ju bara se dom ändå. Trean funkade faktiskt helt okej på bio, hemma i soffan var det inte riktigt samma grej längre. En av många skäl till varför jag ska fara o se Pirates 3 här om nån dag, för den lär ju inte bli sämre på bio än hemma. Man får liksom göra det bästa av situationen, tror nämligen inte att den kommer vara särskilt bra
Saknas
för
Inga inlägg
NY Terminator-film?!?!
Ska jag skratta eller gråta?
Eftersom jag skrattade av total skam för 3:an, så kommer jag antagligen att vara i en glassbur av känsla, och grina.
Ska jag skratta eller gråta?
Eftersom jag skrattade av total skam för 3:an, så kommer jag antagligen att vara i en glassbur av känsla, och grina.
6342 inlägg
[url=http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1082883,00.html:1c73epss]Rösta[/url:1c73epss] på vad han ska säga!
De kan lika gärna lägga ner allt... En svensk modell i T4 och Arnold är bara med i 30 sekunder... Glöm det!
Saknas
för
Inga inlägg
eller hur, det är helt sjukt alltså. men tänk ändå. Arnold fyller snart [b:39t9wqvn]60 år[/b:39t9wqvn] i juli.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag är nog den enda har på MZ som tycker T3 är riktigt bra.