Det sägs att Terminator 4 ska komma 2006.
Och att Jonathan Mostow ska göra den.
Är det nån som har mer information så är det bara att skriva.
http://www.imdb.com/title/tt0438488/
Saknas
för
Inga inlägg
Verkligen inte 99%. En hel del som redan har en bred fanbase brukar dock få rätt höga betyg i början.
[quote="Tyler":p2l2oxa2]Verkligen inte 99%. En hel del som redan har en bred fanbase brukar dock få rätt höga betyg i början.[/quote:p2l2oxa2]
Precis. Titta bara på TDK, filmen flög upp till andra plats på IMDB:s top 250-lista och stannade kvar där ett jävla bra tag. Med fler röster och bara ett år efter premiären ligger den fortfarande så högt som på sjätte plats...
Precis. Titta bara på TDK, filmen flög upp till andra plats på IMDB:s top 250-lista och stannade kvar där ett jävla bra tag. Med fler röster och bara ett år efter premiären ligger den fortfarande så högt som på sjätte plats...
[url=http://www.esquire.com/features/movies/mcg-on-terminator-salvation-0609?click=pp:2lh1u44z]Intressant Esquire-artikel om filmen[/url:2lh1u44z]
[i:2lh1u44z]McG is not a douchebag and James Cameron is not Jesus Christ. A serious look at the return of a franchise — a fourth installment that explores the question of what's human and what's not.[/i:2lh1u44z]
Hela diskussionen om skriket var väldigt välskriven och intressant, det är såna saker jag älskar att läsa. Artikeln gjorde att jag blev ännu mer nyfiken på hur filmen kan tänkas vara. Jag ser fram emot de första seriösa recensionerna.
[i:2lh1u44z]McG is not a douchebag and James Cameron is not Jesus Christ. A serious look at the return of a franchise — a fourth installment that explores the question of what's human and what's not.[/i:2lh1u44z]
Hela diskussionen om skriket var väldigt välskriven och intressant, det är såna saker jag älskar att läsa. Artikeln gjorde att jag blev ännu mer nyfiken på hur filmen kan tänkas vara. Jag ser fram emot de första seriösa recensionerna.
Mitt intresse är stort för Terminator Salvation. Jag tycker att McG har fått för mycket skit, även fast jag förstår att folk är skeptiska. Jag har dock läst flertalet intervjuer där han bjuder på kloka och intressanta uttalanden angående franchisen och hans vision är inte helt fel. Han har även geniet Jim Camerons stöd och har en av de bästa skådespelarna i huvudrollen, nämligen Christian Bale, som brukar vara med i produktioner av hög klass.
Efter att ha läst den relativt djupgående Esquire-artikeln ser jag fram emot filmen ännu mer och ställer mig inte till den kritiska skaran. Jag tror att det blir en riktigt underhållande och välspelad film. Det är möjligt att jag får äta upp mina ord, men det ser lovande ut.
Efter att ha läst den relativt djupgående Esquire-artikeln ser jag fram emot filmen ännu mer och ställer mig inte till den kritiska skaran. Jag tror att det blir en riktigt underhållande och välspelad film. Det är möjligt att jag får äta upp mina ord, men det ser lovande ut.
Saknas
för
Inga inlägg
Filmen har fått ganska medelmåttigt betyg av många, den ligger just nu på 35 % på Rottentomatoes.
Lite tråkigt givetvis, men det kommer inte hindra mig från att se den nästa vecka.
Lite tråkigt givetvis, men det kommer inte hindra mig från att se den nästa vecka.
då har man köpt biljetter till den 3/6 kl 17:50 på sergel salong 1
vilka hänger med ??
vilka hänger med ??
[quote="taha":1icgcoam]då har man köpt biljetter till den 3/6 kl 17:50 på sergel salong 1
vilka hänger med ?? [/quote:1icgcoam]
Biljetterna släpps i morgon, i alla fall där jag ska gå, Vänersborg blir det.
vilka hänger med ?? [/quote:1icgcoam]
Biljetterna släpps i morgon, i alla fall där jag ska gå, Vänersborg blir det.
[quote="Robert Svensson":30jk6src][quote="taha":30jk6src]då har man köpt biljetter till den 3/6 kl 17:50 på sergel salong 1
vilka hänger med ?? [/quote:30jk6src]
Biljetterna släpps i morgon, i alla fall där jag ska gå, Vänersborg blir det.[/quote:30jk6src]
för medlemmar släpptes dem redan igår (onsdag) men för dig släpps dem väl antagligen imorgon
vilka hänger med ?? [/quote:30jk6src]
Biljetterna släpps i morgon, i alla fall där jag ska gå, Vänersborg blir det.[/quote:30jk6src]
för medlemmar släpptes dem redan igår (onsdag) men för dig släpps dem väl antagligen imorgon
3462 inlägg
Hm, den blir ju inte direkt hyllad av kritikerna. En del som sågar den längs fotknölarna, men om de har suttit och jämfört den med T2 ska jag låta vara osagt.
@taha:
Tur det, jag är fortfarande osäker ifall jag ska se filmen över huvud taget.
Ja, jag är seriös.
Tur det, jag är fortfarande osäker ifall jag ska se filmen över huvud taget.
Ja, jag är seriös.
Jag tror knappast att T4 kommer i närheten av T2 men den lär ju ändå bli en bra actionfilm iallafall.
3462 inlägg
Det tror inte jag heller. Men risken är att många kritiker har haft dem förhoppningarna när de såg denna. Om det blir en bra actionfilmer får vi snart se. Spännande ska det bli.
Hehe jaja afterall så får vi ju höra arnold schwarzenegger och linda hamiltons röster, visst ?
Linda Hamilton står det på IMDb att hon är "Narrator" (berättare) så ja hennes röst får vi höra. Arnold ska vi få se från dem tidigare filmerna i filmen. Men det har ryktas om röst jobb från hans sida.. men det får vi se.
Överlag har ju inte filmen fått ett jättebra mottagande av kritikerna, men många av onlineskribenterna verkar anse att den ändå är godkänd. Att problem ligger i manus och story, inte nödvändigtvis i McGs regi. Actioninslagen är bra, men för lite karaktärsutveckling. Plus att Anton Yelchin och Moon Bloodgood får ganska fin kritik. En av de mer positiva recensionerna jag sett hittills är [url=http://www.empireonline.com/reviews/reviewcomplete.asp?FID=10354:3nzyg9lk]Devin Faraci's recension för Empire[/url:3nzyg9lk]. Han påpekade dock på CHUD's forum att han egentligen gav filmen en trea i betyg, men Empire tyckte det han skrev var så pass positivt att en fyra passade bättre (vilket jag väl också kan hålla med om).
Det ska hur som helst bli intressant att se vad man själv kommer tycka, jag är väldigt nyfiken.
Det ska hur som helst bli intressant att se vad man själv kommer tycka, jag är väldigt nyfiken.
Undra vilka man ska lyssna på mest. Kritikerna eller folket på IMDB:s forum. Enligt majoriteten av sistnämnda så verkar ju filmen vara allt annat än bra, inte ens OK.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Så det verkar som jag hade rätt!
Det är inte bara jag som tycker att scenen då de undersöker den där SCORPKNOK liknande delen påminner om Transformers...
Läst flera inlägg på IMDB nu men hittar inte tillbaka till de, men hittade ett till . Dock bara med några få inlägg.
http://www.imdb.com/title/tt1055369/boa ... #138647375
Och sen än rolig sak :
http://hemingwayslounge.blogspot.com/20 ... ailer.html
Det är inte bara jag som tycker att scenen då de undersöker den där SCORPKNOK liknande delen påminner om Transformers...
Läst flera inlägg på IMDB nu men hittar inte tillbaka till de, men hittade ett till . Dock bara med några få inlägg.
http://www.imdb.com/title/tt1055369/boa ... #138647375
Och sen än rolig sak :
http://hemingwayslounge.blogspot.com/20 ... ailer.html
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA hur j***a skön som helst
[i:3dd2usdv]and the worst of all, they're eating all of our sand.[/i:3dd2usdv]