Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
När kan vi vänta oss en recension Mats?
1113 inlägg
för
1113 inlägg
Ska boka biljeter till denna på Rigoletto den 3/6 21:15. Börjar bli riktigt ladda för denna nu.
174 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
174 inlägg
[quote="Nitro":2mqs9f79]Ska boka biljeter till denna på Rigoletto den 3/6 21:15. Börjar bli riktigt ladda för denna nu.[/quote:2mqs9f79]
gå på Sergel salong 1 istället för där har dem plusstolar som är riktigt bekväma
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Plusstolar i all ära men Rigoletto rockar bollar, bättre än Sergel 1.
174 inlägg
för
174 inlägg
Fördelen med Rigoletto 1 är att den är ströre än Sergel 1 men tycker du att den är på ett bättre på ett annat sätt kanske ?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Storleken, men också känslan av Rigoletto är helt annorlunda än Sergel salong 1. Den är inte lika stämningsfull. Må så vara att Rigoletto har salonger i källaren också men de räknas inte eftersom att de är typ såna som jag hade kunnat smälla ihop på en vecka med en projektor i taket. På Rigoletto handlar allt om salong nummer 1 och man får verkligen en grym känsla av allting runtomkring.
174 inlägg
för
174 inlägg
Jo iofs sant.
9 inlägg
för
9 inlägg
Hmm är lite orolig för att det här kan visa sig vara rätt så kass... det man kunnat läsa sig till bådar ju inte gott iaf... men som christian bale fan har jag ju ioförsig sett fram emot public enemies bra mycket mer än denna...
154 inlägg
för
154 inlägg
Bokat biljetter till denna film nu, längtar satan till den!!!
3462 inlägg
för
3462 inlägg
[quote="Grollo":c788rwl2]När kan vi vänta oss en recension Mats?[/quote:c788rwl2]

Imorgon kväll (torsdag). Daniel recenserar.
403 inlägg
för
403 inlägg
[quote="Mats":1ohwoh09][quote="Grollo":1ohwoh09]När kan vi vänta oss en recension Mats?[/quote:1ohwoh09]

Imorgon kväll (torsdag). Daniel recenserar.[/quote:1ohwoh09]

Bra. Då vet jag om jag ska se filmen eller inte.
154 inlägg
för
154 inlägg
[quote="Robert Svensson":1q33n7r3][quote="Mats":1q33n7r3][quote="Grollo":1q33n7r3]När kan vi vänta oss en recension Mats?[/quote:1q33n7r3]

Imorgon kväll (torsdag). Daniel recenserar.[/quote:1q33n7r3]

Bra. Då vet jag om jag ska se filmen eller inte. [/quote:1q33n7r3]

eller så går du och ser den och bildar din egen uppfattning om filmen! de funkar ju det med tror jag?
403 inlägg
för
403 inlägg
[quote="Bo":li76jw34]eller så går du och ser den och bildar din egen uppfattning om filmen! de funkar ju det med tror jag?[/quote:li76jw34]

Självklart går det att göra så. Du behöver inte skrika åt mig.

Jag har också alltid varit emot idèn att någon annan ska göra Terminator, förutom Cameron; eftersom de två första filmerna har ett fint värde för mig, tänker jag inte gå och se filmen om den eventuellt inte faller någon av recensenterna i smaken. Och jag gillar Daniel, så jag litar på vad har att komma med i sin recension. Det är väl inget konstigt med det – om jag väljer att lita på recensionen om huvida jag tänker se filmen?
912 inlägg
för
912 inlägg
[quote="Robert Svensson":13zxx3ed][quote="Mats":13zxx3ed][quote="Grollo":13zxx3ed]När kan vi vänta oss en recension Mats?[/quote:13zxx3ed]

Imorgon kväll (torsdag). Daniel recenserar.[/quote:13zxx3ed]

Bra. Då vet jag om jag ska se filmen eller inte. [/quote:13zxx3ed]

Hur kan du låta någon annans åsikter avgöra om du ska se en film eller inte? Helt otroligt.
174 inlägg
för
174 inlägg
Jag ser filmen oavsett den får bäst eller sämst betyg, En recension för mig är bara så att jag får en bättre bild av hur filmen är i förväg.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
[quote="Bo":1rd0r06c]
eller så går du och ser den och bildar din egen uppfattning om filmen! de funkar ju det med tror jag?[/quote:1rd0r06c]
[quote="WaltX":1rd0r06c]Hur kan du låta någon annans åsikter avgöra om du ska se en film eller inte? Helt otroligt.[/quote:1rd0r06c]
Kan det inte vara så att Svensson inte var helt seriös när han skrev det där?
403 inlägg
för
403 inlägg
Den gick inte hem den...

Jag sa aldrig att recensionen skulle avgöra tvärt [i:198vx75u]om[/i:198vx75u] jag nu skulle gå och se filmen. Men den hjälper mig att kanske få en bättre bild av vad det är jag har att förvänta mig. Bra eller dåligt, men det ska erkännas att jag är inte så värst sugen på filmen. Men jag vet ju också heller inte alls vad jag har att förvänta mig för något. Där av kan recensionen ge mig en klarare blick på vad som kommas skall. Allt är baserat på till exempel McG, som har gjort filmen. Jag är nästan rädd att han ska vålta två av mina favoritfilmer – och att han över huvud taget ens ger sig in på något sådant här projekt kommer jag aldrig förstå.

Jag tycker dock att det är lite kul att ni lyckas bli så upprörda för att [i:198vx75u]jag[/i:198vx75u] kanske inte vill se film, vad spelar det er för roll om jag inte ser filmen?

WaltX:

Det är väl lite självklart att sådant också spelar in. Det blir lite som en rekommendation. Berättar en polare till dig vilken jäkla filmen han såg i går, klart att du blir sugen på den, då. Inte sant, eller?
Jag har fått upp ögonen för många filmer som jag aldrig hört talas om innan. Där jag fått höra att den ska jag banne mig se. Same shit här. Recensionen blir en liten fingervisning för oss. Sedan att ni har sett fram emot filmen i flera månader, kanske spelar in lite också. Men det har inte jag. Och är som sagt alltid skeptiskt när någon clown som McG ska försöka avlasta Camerons filmer.

Men jag kan hålla med dig om att jag skrev lite luddigt i andra posten där.

Hoppas det klarnade lite mer nu...? Fast jag tycker det blev ganska luddigt nu också. Jag är trött. Men ingen annan skulle bli gladare än jag om det blev en stor överraskning.
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Riktigt sugen på den här filmen! Vill se den! Ska nog boka biljetter snart för mig och mina kompisar.

Men har en känsla av att den kommer vara rätt ljummen och dålig... Bli besviken minst sagt.

Moviezines betyg blir:
912 inlägg
för
912 inlägg
Jag tror faktiskt att betyget blir:
711 inlägg
för
711 inlägg
Ska värma upp med de 2 första filmerna nu på lördag är det tänkt. Ska bli så jäkla nice att se dem för första gången med surroundljud!

Om någon undrar så existerar inte 3:an i min värld...

Angående nya tror jag MAX på ett betyg...
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden