Visa första inlägg
174 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
174 inlägg
[spoiler=:3kz6zg7u]Om jag inte minns fel så fick man bara se Arnolds ansikte typ 3 gånger ?? och på dem gångerna var det inte specielt långt heller. Men eftersom dörren öppnades och kameran gick sagta up från förerna uppåt så visste jag att man skulle få se Arnold till slut men jag tycker synd om dem som inte vsste det, för dem blev det säkert bara ett stort frågetecken. men kul att du gav filmen samma betyg som mig [/spoiler:3kz6zg7u]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
OMFG!

Den här filmen tog mig med den största jävla stormen!
Jag trodde AALDRIG I HELA VÄRLDEN att den skulle vara så här sjukt jävla äckligt grym!
Shit, den här hamnade lätt bland mina bästa filmer.

Visst, kan hålla med om att de var en aning storytunn , men på något sätt så tänker man inte på det. Jag tyckte iaf den var okej. Har iaf bättre story än många andra filmer som man tycker är bra.

Christians Bale's insats var faktiskt inte alls så dålig som alla säger, kanske inte hans bästa, men den var ändå sjukt bra.
Sam var däremot riktigt badass!

Jag som verkligen TRODDE/VISSTE att jag skulle ha rätt om den här filmen. Boy, I was wrong.

Sen inte på tal om effekterna och filmningarna. McG, you're the man!
Förlåt för allt hån jag kastat på dig i många månader...

Men ja, grymfuckingfilm!
LÄTT!!!!

Vadå .....?!
711 inlägg
för
711 inlägg
Ska se filmen ikväll runt 21.
Av någon anledning är jag ytterst tveksam till att jag kommer hålla med de senaste kommentarerna. Japp, negativ in i det sista, som vanligt!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Bloody Iris":96klqfcq]Ska se filmen ikväll runt 21.
Av någon anledning är jag ytterst tveksam till att jag kommer hålla med de senaste kommentarerna. Japp, negativ in i det sista, som vanligt! [/quote:96klqfcq]

jag va en McG hatare innan jag såg denna. Jag var helt inställd på typ 4.5-5/10, KANSKE EN SVAG 6. Men shit, ABSOLUT inte 8.6/10
711 inlägg
för
711 inlägg
Jag hatar inte karln, men har svårt att respektera beslutet att använda honom till en Terminator film. En MTV-regissör vars filmresumé är allt annat än imponerande, det känns så typiskt i nutida hollywood.

MTV-action är inte riktigt min påse TE, och detta projekt tyder ganska hårt på att det är just det jag kommer få.
Transformers funkade, men mest tack vare nostalgin och att de alltid varit "DUMunderhållning". En T-film ska inte vara på det viset, så är det bara.

Bla bla...
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Jag måste bara se den här filmen nästa vecka med min bror och kompisar! Jag blev lite taggad av några medlemmars recensioner på den här tråden!

Får vänta tills dess... Kanske se första Terminator filmen? Har nämligen inte sett den filmen... Kanske kan vara värd att se??
711 inlägg
för
711 inlägg
Klart du skall se T1. Men räkna med att den kanske inte imponerar på en yngling som dig själv, som förmodligen är mest van vid blockbuster rullar?

T1 var lågbudget på sin tid, och effekterna ser ganska bedrövliga ut (jag gillat dock) i dagens läge. Men om man sett många filmer med denna kvalité sen tidigare, ska det inte vara några problem.

T1 är en allmänt mörkare film än T2, knappt någon humor med alls. Känns nästan som en skräckfilm ibland. Hoppas du ger den en chans och gillar den.
855 inlägg
för
855 inlägg
Ja, du ska absolut se T1 Remus. Det är en nästan lika bra film som T2, och det säger ganska mycket.

Själv ska jag nog se TS i helgen eller nästa vecka, och det var trevligt med lite positiva reaktioner på forumet här. Jag förväntar mig en skön actionrulle, men som inte riktigt är "terminator" så att säga. Och jag tror jag kommer få svårt för Bale som Connor, har aldrig gillat honom. Men taggad är jag nu iaf.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Kul med alla positiva omdömmen. Men tror ändå inte jag kommer bli lika imponerad.
40 inlägg
för
40 inlägg
[quote="taha":hri8w43y]Det verkar som om dem har lagt undan alla CGI- effekter.[/quote:hri8w43y]

CGI-effekterna var ju märkbara hela tiden?, speciellt i scenen med den gigantiska terminatorn med mototerminators och i "slutfighten".
174 inlägg
för
174 inlägg
[quote="Mr.Dillinger":1fziipk2][quote="taha":1fziipk2]Det verkar som om dem har lagt undan alla CGI- effekter.[/quote:1fziipk2]

CGI-effekterna var ju märkbara hela tiden?, speciellt i scenen med den gigantiska terminatorn med mototerminators och i "slutfighten".[/quote:1fziipk2]
Det jag försökte säga var att alla scener såg fina och naturliga ut och att jag inte la märke till CGI-effekterna om man inte tänkte på det. Skit grym film iaf, bättre än vad jag hade väntat mig
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Enda " dåliga " va bara Arnie, han såg verkligen datagjord ut och hur de lyckas med det vet jag inte.

Det är ju BARA ett ansikte i typ 20 sek max?
resten är ju en riktig kropp.

HUR FAN KAN MAN INTE KLARA AV DET?!
201 inlägg
för
201 inlägg
[quote="taha":2ikgxq1e][quote="Mr.Dillinger":2ikgxq1e][quote="taha":2ikgxq1e]Det verkar som om dem har lagt undan alla CGI- effekter.[/quote:2ikgxq1e]

CGI-effekterna var ju märkbara hela tiden?, speciellt i scenen med den gigantiska terminatorn med mototerminators och i "slutfighten".[/quote:2ikgxq1e]
Det jag försökte säga var att alla scener såg fina och naturliga ut och att jag inte la märke till CGI-effekterna om man inte tänkte på det. Skit grym film iaf, bättre än vad jag hade väntat mig [/quote:2ikgxq1e]

Indeed.
1113 inlägg
för
1113 inlägg
Efter allt man hört om filmen så tänkte jag att bara den är lite bra så blir jag glad men OJ den var ju riktigt jävla suverän, hur den kunde få en två här vet jag inte men mer än så är den värd. Handlingen var godkänd och jag tycker den för Terminator storyn vidare på ett bra sätt. Skådespelarna gör bra ifrån sig Sam var som gjord för sin roll riktigt bra. Lite smasgiga saker från filmen som jag gillade är[spoiler=:3fmqrd3r]1 Arnold som T-800
2 Hur John Connor får sitt är i ansiktet(man ser att han har det i T2
3 Att när John Connor ska åka båge så spelas You Could be mine (som i T2)
4 I'll be back[/spoiler:3fmqrd3r]
Det blir en klar
40 inlägg
för
40 inlägg
[quote="taha":rhwcesy7]
Det jag försökte säga var att alla scener såg fina och naturliga ut och att jag inte la märke till CGI-effekterna om man inte tänkte på det. Skit grym film iaf, bättre än vad jag hade väntat mig [/quote:rhwcesy7]

Aha Då fattar jag, och instämmer totalt, miljöerna, farkosterna och allt annat var top noch. Jag trodde att du menade att robotarna och det andra inte var CGI
174 inlägg
för
174 inlägg
Aja jag tror att vi förstår varandra ändå
711 inlägg
för
711 inlägg
Kom hem från bion för ca 2 timmar sen...
Varken jag eller min polare, eller de okända som satt brevid oss gillade detta spektakel. Det blev många suckar bland oss...

Helt rätt att ge den

Har skrivt upp både positiva o negativa saker om filmen på min blogg. Det var riktigt svårt att hitta nåt bra att skriva.
77 inlägg
för
77 inlägg
har precis kommit hem från bion. Kan väl börja med att säga att den var snyggt gjord och bjöd på en hel del action men det var nog allt, handlingen var sisådär. Rätt så bra skådespelar insatser men tycker inte att Bale gör en av sina bättre roller direkt. betyget?? bättre än movizine
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Sådär! Nu är jag redo att se den här fjärde filmen! Har sett 1an, 2an och 3an igår och idag! Så nu är jag absolut redo! Bra filmer allihop men 3an är "dåligast" och klenast av dom tre!

Måste fan se den här filmen nästa vecka! Jag förväntar mig att se en jävla massa Terminators!!
912 inlägg
för
912 inlägg
[quote="Remus":1pf4yv9x]Jag förväntar mig att se en jävla massa Terminators!![/quote:1pf4yv9x]

Då lär du bli besviken.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden