Det sägs att Terminator 4 ska komma 2006.
Och att Jonathan Mostow ska göra den.
Är det nån som har mer information så är det bara att skriva.
http://www.imdb.com/title/tt0438488/
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
jag tyckte han såg bra ut i trean där i mot så var den inte bra.
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://www.aintitcool.com/node/34867:cyvvyo9k]Christan Bale som John Conner ?[/url:cyvvyo9k]
Känns inte helt rätt riktigt.
Känns inte helt rätt riktigt.
Ska Christian Bale vare med då kan det väl inte gå fel? Han är absolut med på min top 10 lista över bästa skådisar i världen.
Saknas
för
Inga inlägg
Känns väldigt osannolikt att Bale skulle ta rollen.
AICN har snackat mycket skit för också.
AICN har snackat mycket skit för också.
Saknas
för
Inga inlägg
Som ett stort fan av Bale känns det sådär. Dom två första filmerna är mästerverk, men trean var ju väldigt dålig och det är ju samma manus författare från trean. Men så är ju Bale alltid sevärd, så ...
Bale som conner tycker jag låter mycket bra, tycker inte han har gjort en enda dålig roll så han kan nog lyfta hela den här filmen, även om de kanske inte behövs, den ska ju inte vara som dom andra..tydligen
Bale som John Connor är genialt. Regissören imponerar inte riktigt lika mycket, utifrån tidigare filmer.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Street":3k9ktrwk][url=http://www.aintitcool.com/node/34867:3k9ktrwk]Christan Bale som John Conner ?[/url:3k9ktrwk]
Känns inte helt rätt riktigt.[/quote:3k9ktrwk]
Han är helt okey!
Känns inte helt rätt riktigt.[/quote:3k9ktrwk]
Han är helt okey!
Saknas
för
Inga inlägg
Han heter John Connor vafaaan!
Om det verkligen stämmer så blir jag glad. Man kunde inte ha valt en bättre skådespelare än Bale för den rollen. Han är sin generations bästa skådespelare, utan tvekan. McG har regisserat Charlie's Angels, som är skitdålig, men å andra sidan gjorde han ett bra jobb med We Are Marshall. Om allt stämmer så är inte hoppet ute för Terminator.
6342 inlägg
Helt sjukt att Bale kommer vara med, nu finns det åtminstone hopp för filmen. Trodde inte det var sant först. Skulle vart ganska kul om hans roll var en Terminator.
Bale som John Connor alltså...första tanken är att Bale är på tok för bra för att vara med i en film som T4. Som Luke säger så är det ju så att man kunde verkligen inte valt en bättre skådespelare som John Connor, däremot så kunde Bale valt en bättre film att framträda i, har trots Bales inhopp inga förhoppningar om denna filmen
filmen ska handla om kriget som alla dom andra filmerna varit typ inledningar till eller hur? då tycker ja att de kan bli mycket bra, de va en sån film jag längtade efter när 3an kom, sen om nu bale e med så blir det ju ännu bättre
http://www.imdb.com/title/tt0438488/
Knapphändig info som jag inte läst förut om Terminator Salvation: The Future Begins.
Om länken postats tidigare ber jag om ursäkt.
Knapphändig info som jag inte läst förut om Terminator Salvation: The Future Begins.
Om länken postats tidigare ber jag om ursäkt.
Jag läste någon stans att Swartsenegger (stavning?) var pigg på att börja med film igen, eftersom han inte kan bli omvald om guvenör. lagom till 5:an kanske?
Jag tror stenhårt på den här filmen. Tror den kommer göra ungefär samma sak för Terminator-serien som Batman Begins gjorde för Batman-serien. En nystart med en helt ny story och inriktning är det enda rätta.
Bale och Brolin är båda riktigt duktiga skådespelare. Bale har alltid varit en favorit och Brolin gjorde ett starkt intryck i och med No Country for Old Men. Det är väldigt sällan Bale väljer dåliga roller, och de flesta filmer han är med i är förbannat bra. Visst har han tagit ett par snedsteg, men långt ifrån så många som andra skådespelare. Så tror han på den här filmen så gör fan jag också det.
Varför envisas folk med att vilja kalla den för Terminator 4, fattar ni inte att det är en nystart? Såg ni någon siffra med i Batman Begins titel? Det är skillnad på nystart och uppföljare.
Bale och Brolin är båda riktigt duktiga skådespelare. Bale har alltid varit en favorit och Brolin gjorde ett starkt intryck i och med No Country for Old Men. Det är väldigt sällan Bale väljer dåliga roller, och de flesta filmer han är med i är förbannat bra. Visst har han tagit ett par snedsteg, men långt ifrån så många som andra skådespelare. Så tror han på den här filmen så gör fan jag också det.
Varför envisas folk med att vilja kalla den för Terminator 4, fattar ni inte att det är en nystart? Såg ni någon siffra med i Batman Begins titel? Det är skillnad på nystart och uppföljare.
[quote="Micke":2nt7a51j]
Varför envisas folk med att vilja kalla den för Terminator 4, fattar ni inte att det är en nystart? Såg ni någon siffra med i Batman Begins titel? Det är skillnad på nystart och uppföljare.[/quote:2nt7a51j]
Håller med Micke, därav arbetsnamnet, preproduction eller vad man nu ska kalla det.
"Terminator Salvation: The Future Begins"
Varför envisas folk med att vilja kalla den för Terminator 4, fattar ni inte att det är en nystart? Såg ni någon siffra med i Batman Begins titel? Det är skillnad på nystart och uppföljare.[/quote:2nt7a51j]
Håller med Micke, därav arbetsnamnet, preproduction eller vad man nu ska kalla det.
"Terminator Salvation: The Future Begins"
3462 inlägg
Jag måste erkänna att jag är skeptisk till den här. Det har knappt gått fem år sedan den mindre lyckade Terminator 3, så det är inte så konstigt att den kallas för Terminator 4 i folkmun. Samma story med nystarten av Hulk som kommer i år som kallas rätt och slätt för Hulk 2.
Det som talar för projektet är helt klart Christian Bale, men tvivlar på att det räcker.
Det som talar för projektet är helt klart Christian Bale, men tvivlar på att det räcker.