Visa första inlägg
719 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
719 inlägg
Jag har ingenting alls emot att Vin Diesel spelar Terminator. Kräver ju inte direkt de största och bästa skådespelartalangerna för att spela en roll som Terminator. Man kan ju inte påstå heller att dem är världens pratgladaste personer. Och Vin Diesel som gjort coola roller i andra filmer som Riddick förut, tror jag helt klart kan passa som en Terminator.

Men jag hoppas inte att han får en av huvudrollerna dock. Men varför inte en biroll kanske.

Och den kommer att utspela sig under kriget! Det är nästan för bra för att vara sant. : )
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Att Vin Diesel spelar huvudrollen är ganska sorgligt, vilket byte, från Arnold till Vin. Men rent utseendemässigt skulle han passa som en Terminator.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Förutom att han är så jävla kort. Vi kan inte ha korta, Arnold-liknande robotar. Isåfall får han vara mer lik T1000 t.ex. Fast blir fan ändå fel, han är för biffig för den rollen.

Nej, ingen Vin Diesel.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Det lär dom la fixa på något sätt, antingen förstoras han eller förminskas hans motspelare.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det där med att folk inte kan öppna ögonen för nytt. Det är väl ganska glasklart varför? . Lixom, Om en filmserie började med otroligt bra filmer med en grym skådespelare i huvudrollen och som direkt blir ihågkommen, och när man säger hans namn börjar man direkt tänka på den filmen han gjorde bäst.
Typ om man säger Arnold tänker man på Terminator osv. Trots att 3an blev ganska så katastrofal trots att Arnie var med, så kommer ju självklart inte nästkommande filmer (som förövrigt är alldeles för många) bli lika uppskattad som 1an & 2an på något sätt. Först och främst är det inte "Terminator " som är Terminator. Och sen ska regisörren av CHARLIES ÄNGLAR regissera 4an.
Vin Diesel kommer nog inte vara Terminator i hela nya trilogin utan de kommer säkert byta i varje film samtidigt som regissören kommer få sparken.

Om de ska fortsätta med sånna här saker ska man göra som Spielberg. Göra Indiana Jones 1,2 & 3 och sen inte låta några andra oprofessionella och alldeles för hastiga regissörer fortsätta serien, utan själv regissera den, oavsett hur mycket tid man behöver.

Visst förstår jag såklart hur Micke tänker och det är väl ganska så rätt sagt. Men faktum är att resultat endast kan bli bra på det sätt som filmerna innan var. Om man ska behålla samma koncept ska man behålla samma orginalitet.

Det ser man ju på American Pie filmerna. Lixom 6e filmen kommer ut nu i December STV ( Straigt To Video ) . Och hälften av alla i världen som såg 1an,2an & 3an vet inte ens att 4an o 5an finns. Och jag slår vad om att hälften här inne inte ens visste att American Pie 6 kommer ut nu i Jul.

Men aja, nu kom jag lite off-topic känner jag men jag ville bara skriva vad jag tyckte och självklart respekterar jag alla andras tankar och tycke.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
En filmserie som är mer än en trilogi är bara absurt. Betydligt bättre att komma med något nytt än att sänka filmserien helt och hållet.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Bara för att klargöra, Vin Diesel är [u:10i9ik8b]inte[/u:10i9ik8b] klar för filmen utan det är bara ett rykte (än så länge?) om nu inte läste mitt inlägg ordentligt...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Är han inte? Hoppas han inte blir det heller. Men de borde faktiskt tänka genom den här nya trilogin riktigt riktigt riktigt ordentligt och inte hasta på något sätt, om den nu ska kunna bli bra på något sätt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nej som jag skrev är det bara ett rykte.

Terminator 4:s titel är [url=http://www.worstpreviews.com/headline.php?id=6135&count=0:2p67yqnv]Terminator Salvation: The Future Begins[/url:2p67yqnv].

Budgeten räknas bli strax under 200 M $ med en produktionsstart i början på 2008 och release sommaren 2009.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Okey, lång titel... Men med en sådan stor budget kan dom åstadkomma mycket, hoppas pengarna går till goda ändamål...
470 inlägg
för
470 inlägg
[quote="Thomas":un5pkmyb]Terminator Salvation: The Future Begins.[/quote:un5pkmyb]

Den titeln får i alla fall mig att tro på en nystart för Terminatorfilmerna. Det skulle inte förvåna mig om tanken är att göra en ny grej av det. Man har valt att inte kalla den för Terminator 4, och man har ordet Begins i titeln. Med andra ord kan de ha nya skådisar och göra en ny grej...

Jag tycker det är trist att de kanske förstör ett bra koncept. Men å andra sidan, lär de fortsätta göra som de vill i Hollywood...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Thomas":2bajr57i]Nej som jag skrev är det bara ett rykte.

Terminator 4:s titel är [url=http://www.worstpreviews.com/headline.php?id=6135&count=0:2bajr57i]Terminator Salvation: The Future Begins[/url:2bajr57i].

Budgeten räknas bli strax under 200 M $ med en produktionsstart i början på 2008 och release sommaren 2009.[/quote:2bajr57i]

Jag tycker det låter jävligt B...
Skulle ju har räckt med Terminator 4...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":2xck8amb]Okey, lång titel... Men med en sådan stor budget kan dom åstadkomma mycket, hoppas pengarna går till goda ändamål...[/quote:2xck8amb]
nej dem går till att disel skå få en baby elvis frilla

(skona mig )
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
men vin disel kan bara inte vara med i terminator, om det inte är arnold så är det inte terminator.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
alltså ska inte arnold spela terminator? snacka om dålig film
ettan ägde och trean var ok men en fyra lite för långt lite överdrivet med en tredje terminator robot.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="jonteb2":2bjhemp2]alltså ska inte arnold spela terminator? snacka om dålig film
ettan ägde och trean var ok men en fyra lite för långt lite överdrivet med en tredje terminator robot. [/quote:2bjhemp2]

Kan ju bli lite svårt när Arnold är guvenör i Carlifornien att få tid att lira in en ny Terminator rulle. Men han kanske har komptid att ta ut?....
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
hoppas alla fall att han är med annars så bli det liksom inte samma sak.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Den här filmen kommer bli en katastrof!!!!!!!!!!!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="TheVobb":2szzfaal][quote="jonteb2":2szzfaal]alltså ska inte arnold spela terminator? snacka om dålig film
ettan ägde och trean var ok men en fyra lite för långt lite överdrivet med en tredje terminator robot. [/quote:2szzfaal]

Kan ju bli lite svårt när Arnold är guvenör i Carlifornien att få tid att lira in en ny Terminator rulle. Men han kanske har komptid att ta ut?.... [/quote:2szzfaal]

Ojoj, sett hur Arnold ser ut nuförtiden. Han skulle få lov å dra i sig lite anabola och träna som en jävla vettvilling!
775 inlägg
för
775 inlägg
Vem som helst, men inte Arnold. Tyckte han var för gammal redan i Terminator 3. Sedan förstörde han totalt hela rollens image med glamrock-brillorna. Uhh...

Det är klart, jackan gjorde väl sitt.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden