Tycker vi tar och startar en riktigt tråd till den här filmen istället för att hålla på i den feltitulerade [url=../topic/batman-begins-3/page/26]Batman Begins 3-tråden[/url].
För nu är det nämligen stora nyheter på gång. Anne Hathaway är nu klar för rollen som Selina Kyle a.k.a. Catwoman, och Tom Hardy för rollen som Bane.
Vad sägs om detta?
(Källa: [size=12=12]http://www.slashfilm.com/catwoman/)[/size]
Får väl anta att den ska vara mer som en svävare och då kan väl designen accepteras
Man kan ju vara glad att det är Batwing och inte Batcopter ;)
Själv hoppas jag att vi får se en Bat Ladder!
(EDIT: hur lägger man in bilder? De syns inte efter att jag tryckt på "skicka inlägg")
(EDIT: hur lägger man in bilder? De syns inte efter att jag tryckt på "skicka inlägg")
Älskar musiken i teasern. Är det nykomponerat eller är det gamla grejer?
Catowomans hela kostym:
Oldschool-Jule Newmar-design och jag älskar det! En lättnadesn suck hördes i hela fan-världen nu hehe, "hon har kattöron ändå" :P
Oldschool-Jule Newmar-design och jag älskar det! En lättnadesn suck hördes i hela fan-världen nu hehe, "hon har kattöron ändå" :P
1361 inlägg
Haha det där såg ju rent av fördjävligt ut...
Ser ut som en halloween dräkt.. och det är inte positivt.
1361 inlägg
Upptäckte nu att det är exakt samma dräkt som på bilden nedan, det är bara det att hon "fällt upp" öronen.
Ser ut som att det är olika glasögon med. De där verkar vara mer high-tech en de hon har på bilden. Sjukt fult hur som. Nolan behöver bättre folk som gör kostymer.
Antar att Viktor och Eric inte gillar 60-tals serien då... jag beklagar sorgen.
En sådan cheezy och ful dräckt funkade på 60-talet. Men nu är det en mörkare och modernare tappning. Och det ser bara förjävligt ut då.
84 inlägg
Håller med det där om Halloweendräkt. Jag var Catwoman på Halloween 2009 och köpte ett färdigt kit för kanske $20 som ungefär såg ut som den. Förutom att jag hade ordentliga öron och en ordentlig mask och inte den där löjliga Zorro-masken hon har för ögonen nu....
Ser ut som om dom spelar in en ny porrfilm istället för nya Batman.
Haha, ja det här ser ju löjligt ut. Hade helst sluppit Catwoman helt och hållet.
1361 inlägg
@Robin Grahm
Hon är hur grym som helst i 60-talsserien, men det är just vad det är, en SERIE.
Hon är hur grym som helst i 60-talsserien, men det är just vad det är, en SERIE.
"ah nej jokern är ite permavit, nolan har förstört allt!"
deja vu
deja vu
De där öronen ser väl mer ut att höra till "solglasögonen" eller? Jag tänker då inte börja klaga förrän jag sett slutresultatet.
Det är en del av Batmans historia och troligtvis den mest igenkänliga versionen av Catwoman. Nu har Nolan uppdaterat utseendet till en modern stil (i en "realistisk värld" där det finns mikråvågsEMPs och jordbävningsmaskiner *host host*) för en gritty och mörk reebot där man skulle kunna tro att simpelt och icke-extravagant skulle vara det bästa, så jag ser inte hur det här designvalet inte är det.
Och jag skulle vilja se den halloweenaffär som har den här kostymen billigt.... lol...
EDIT: Och Nolan har besäkt 60-talsserien tidigare också. Jokerns bankrånarmask i början på TDK ser i princip exakt likadan ut som en mask Jokern hade i 60-talsserien.
Det är en del av Batmans historia och troligtvis den mest igenkänliga versionen av Catwoman. Nu har Nolan uppdaterat utseendet till en modern stil (i en "realistisk värld" där det finns mikråvågsEMPs och jordbävningsmaskiner *host host*) för en gritty och mörk reebot där man skulle kunna tro att simpelt och icke-extravagant skulle vara det bästa, så jag ser inte hur det här designvalet inte är det.
Och jag skulle vilja se den halloweenaffär som har den här kostymen billigt.... lol...
EDIT: Och Nolan har besäkt 60-talsserien tidigare också. Jokerns bankrånarmask i början på TDK ser i princip exakt likadan ut som en mask Jokern hade i 60-talsserien.
Ja dräkten ser ju väldigt fånig ut. Men det ska väl behövas mycket mer för att filmen ska bli dålig.