Visa första inlägg
871 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
871 inlägg
Aah, nu ser jag! Hur ska man förklara det på ett förståeligt sätt bara...?
På bilden nedan ser ni att Catwoman har ett par glasögon framför masken. Antgagligen är väl dessa väldigt high-tech, ungefär i samma stil som Nite Owls mask i Watchmen: [size=12=12]http://www.youtube.com/watch?v=Pn_PPqDCk3 [/size]
[size=12=12]EDIT: Kan tilläggas att toppen på glasögonen ser väldigt utskjutande ut, vilket jag lade märke till innan de nya bilderna kom ut.[/size]
[size=12=12][/size]
På nästa bild ser ni Catwoman med mask utan sina High-tech-glasögon. Dessutom har hon sina kattöron på huvudet. Däremot, har inte de där öronen en väldigt underlig form? Nästan som att de skulle kunna sitta framför ögonen också!

Nu på den sista bilden jag tänker visa ser vi återigen kattöronen, denna gång bakifrån. Vad jag kan se finns två stycken gyllenbruna pluppar där. Det kan faktiskt vara så att ett par ögon möjligtvis kan kika ut från dessa, förutsatt att det är av glas/plast (ja, bara det är genomskinligt). Dessutom liknar det ganska mycket high-tech-glasögonen som vi ser på första bilden.

Min slutsats: Catwoman har ett extra par öron att lyssna med, men använder de också som solglasögon ifall solen lyser över Gotham.
138 inlägg
för
138 inlägg
Synd bara att solen aldrig lyser över gotham...;)
Nä, dräkten ser verkligen löjlig ut.
928 inlägg
för
928 inlägg
Jag gillade inte dräkten alls. Kanske ser bättre ut på film, vet ju aldrig!
321 inlägg
för
321 inlägg
Jag tycker att Charlotte Brange ska spela Catwoman. 
1492 inlägg
för
1492 inlägg
Skriver upp på det.
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Haha, Charlotte vore det perfekta valet!
84 inlägg
för
84 inlägg
Jag är LÄTT på! Vem har numret till Nolan? :)
Edit: Vem vill vara min Batman?
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Jag röstar för, men vore roligare att ha Hannes som en sidekick till Charlotte då, typ Dogboy.
871 inlägg
för
871 inlägg
Tala om trollen ;)
Jag kan fixa flygbiljett till inspelningen!
401 inlägg
för
401 inlägg
Jag ringde precis och kollade och Warner Bros. ville mer än gärna byta ut stolpskottet Hathaway till dig Charlotte. Men Nolan ansåg att du inte var rätt för "hans vision", så tyvärr...
229 inlägg
för
229 inlägg
Är så jävla trött på alla jävla fula bilder och nyheter kring den här filmen, jag vill ha en ny mer ''avslöjande'' trailer (som vi antagligen komemr få vänta ett tag till på). Är fortfarande sjukt peppad, även om jag också inte är ett fan av allt jag sett och hört angående projektet hittills. Litar fortfarande mycket på Nolan, han sade ju att han inte skulle göra en tredje Batman-film om inte manuset/storyn blir bättre än de hos The Dark Knight, och jag litar på honom, än så länge.
1595 inlägg
för
1595 inlägg
Hahaha jag röstar också på Charlotte! Ärligt talat så är jag aningen missnöjd med Hathaways dräkt, men sedan vet man ju aldrig hur det blir i Nolans mörka värld och när hon står mot Bales Batman! Återstår att se! ;)
1113 inlägg
för
1113 inlägg
@Charlotte jag ställer upp som Batman no problem ;)
Gällande dräkten så såg den förjävligt lam ut. Med den blir hon kanon mat på en gång.
249 inlägg
för
249 inlägg
Haha, behövde du en Batman också? Alltså jag har knarkat halstabletter några dar så någon Bat-voice ska ju inte vara några problemas, kanske bör spendera ett par veckor på gymmet innan men det ordnar sig(förhoppningsvis!). :-)

7 inlägg
för
7 inlägg
Är d bara jag som tycker att d ser ut som om att Hathaway svävar ovanför marken på ett av korten? Som om hon e in klistrad eller nått.
118 inlägg
för
118 inlägg
Jag tänker inte ens påpeka nåt, förra ggn blev man dumförklarad för att man dömde ut karaktärerna på förhand.
Eller nej... dräkten suger!! Den är tråkig, ointressant och hon känns fortfarande som en "Batgirl" mer än en "Catwoman". Och om jag fattat Nolans värld rätt så ska den vara mer realistisk, och är den realistisk så ska folk vara lite smartare i den. Skulle inte någon känna igen Catwoman "Hey, det där ju min vän Celina....?!" i filmen så är folk fan dummare än folket i Metropolis som inte ens kan se skillnaden på Clark Kent och Stålmannen pga ett par glasögon...
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Haha ja du har en bra poäng mrDjuric! Jag har också alltid stört mig på hur oerhört korkade folk verkar vara i alla dessa serietidningsfilmsspektakel. Man måste väl ha akut grå starr om man inte kan känna igen dessa karaktärer, men inte i denna värld, där är alla tydligen helt blinda, alternativt korkade. Det är en av anledningarna att jag har oerhört svårt för hela genren...
7 inlägg
för
7 inlägg
Tar ju hellre en Audrey Hepburn+Julie Newmar-CW än en zombifierad goth Pfeifer.

tillochmed SAMMA HATT :D
84 inlägg
för
84 inlägg

Jag ringde precis och kollade och Warner Bros. ville mer än gärna byta ut stolpskottet Hathaway till dig Charlotte. Men Nolan ansåg att du inte var rätt för "hans vision", så tyvärr...

@Patalo Oh, damn it. Jag antar att jag inte är med i Nolans 'inner circle' där han återanvänder alla sina favoritskådespelare gång på gång :( Det här med att vara lång och blond är väl lite för kommersiellt.. Samt att jag gått på gymnastik och yoga, men just det, det var ju inte en katt hon skulle likna!
-1 inlägg
för
-1 inlägg
Ja Charlotte dina rörelser är ju allt som oftast väldigt kattlika ;) #Clumsy
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden