Tycker vi tar och startar en riktigt tråd till den här filmen istället för att hålla på i den feltitulerade [url=../topic/batman-begins-3/page/26]Batman Begins 3-tråden[/url].
För nu är det nämligen stora nyheter på gång. Anne Hathaway är nu klar för rollen som Selina Kyle a.k.a. Catwoman, och Tom Hardy för rollen som Bane.
Vad sägs om detta?
(Källa: [size=12=12]http://www.slashfilm.com/catwoman/)[/size]
Why!
Önskar vi hade IMAX här i Sverige, det skulle bli jävligt najs att se denna i IMAX. Antingen får jag se den i Standard-Versionen, eller åka utomlands.
Önskar vi hade IMAX här i Sverige, det skulle bli jävligt najs att se denna i IMAX. Antingen får jag se den i Standard-Versionen, eller åka utomlands.
här har ni en youtube länk där ni kan både hitta prologen och teaser2 i beskrivningen där han har länkat, skynda med att ladda ner dem inan dem tas bort : http://www.youtube.com/watch?v=QxPlxTzl7XY
Såg precis trailern... och peppen kan inte vara högre!!!
Citat från Bane:
Citat från Bane:
Älskar också det citatet, så sjukt intressant. Kan ju betyda vad som helst.
Nu såg jag bara trailern i kass kvalite men det verkar som det blir en riktigt mörk historia det här. Ska bli kul att se den i bra kvalite.
Det är inget snack om saken att Batman kommer få det tufft mot Bane, känns som att Bane blir en värdigt motståndare och en annorlunda också. Det som var intressant är varför han gubben säger your eyes till Bruce Wayne.
Du kanske menar när Bruce frågar vad "folkmassan" ropar? För då säger gubben "Rise" :)
Jaha var det rise, då hörde jag fel. Nu blir man mer fundersam vad gubben menade.
Antagligen utspelar sig den scenen under den tid då Wayne satt i asiatiskt fängelse, alltså är den scenen förmodligen en flashback. Vilket stämmer överrens med det vi hört om att filmen kommer gå tillbaka till Batman Begins. Ska bli intressant att se scenenerna med yngre Ra's Al Ghul och hans dotter samt hur Liam Neeson dyker upp i filmen.
Ok, tror det är också en flashback, kanske man får se mer av Bruce när han är i fängelset.
Aa, något sånt tror jag med ??? Det finns så många frågar man vill ställa
SPOILER VARNING FÖR PROLOGEN
Ja det finns det verkligen, men vi kommer inte få svar på dom förrän vi ser filmen. Det jag tycke var mest intressant med prologen var liket Bane tog fram mitt under actionscenen på planet. Vem var det och varför tog dom fram honom. Jag tror att det är Ra's Al Ghuls lik...men det är bara en gissning.
Ja det finns det verkligen, men vi kommer inte få svar på dom förrän vi ser filmen. Det jag tycke var mest intressant med prologen var liket Bane tog fram mitt under actionscenen på planet. Vem var det och varför tog dom fram honom. Jag tror att det är Ra's Al Ghuls lik...men det är bara en gissning.
Banes plan verkar ju vara att släppa en atombomb över Gotham. ;)
Kyle såg riktigt bra ut i trailern. Tvivlar inte på att Catwoman kommer så fantastisk ut, efter allt gnäll om hennes dräkt tvivlar jag inte en sekund på att det kommer se mycket bättre ut på vita duken.
Kyle såg riktigt bra ut i trailern. Tvivlar inte på att Catwoman kommer så fantastisk ut, efter allt gnäll om hennes dräkt tvivlar jag inte en sekund på att det kommer se mycket bättre ut på vita duken.
Jag är också övertygad om att Catwoman kommer bli lyckad, Hathaway verkade riktigt kall och härlig det lilla man såg av henne i trailern. Angående Banes bomb, det behöver väl egentligen inte vara en atombomb, utan bara en vanlig bomb som utplånar en hel stad ;). Hursomhelst är jag fortfarande helt övertygad att Bane har nåt med League of Shadows att göra.
tror som du FamilyGuy att Bane är i sammarbete med League of Shadows, jag tror att Marion Cotillard är Talia Al Ghul.
Ja, det är det många som tror. Jag tvivlar på det, det känns lite väl enkelt för att vara Nolan, men det skulle fortfarande mycket väl kunna vara så. Talia Al Ghul kommer vara med i filmen som liten i vilket fall samt att Miranda Tate är en karaktär som ej funnits med i serietidningarna, fast så var det med Rachel Dawes också iochförsig. Jag undrar hur det kommer vara med Bruce Waynes kärleksintressen. Det har sagts att det kommer vara Miranda Tate, men det måste väl vara Selina Kylem också? Det verkade iallafall vara så i trailern...
Vilken trailer har ni sett och var hittade ni den? ;)
Nämen, har kollat på trailern två gånger, båda med olika bra kvalitet, men lyckades inte finns Catwoman en enda gång. Och nu säger ni att prologen pekar på att Bruces nästa kärleksintresse är Selina Kyle?
Nämen, har kollat på trailern två gånger, båda med olika bra kvalitet, men lyckades inte finns Catwoman en enda gång. Och nu säger ni att prologen pekar på att Bruces nästa kärleksintresse är Selina Kyle?
1361 inlägg
Här är trailern, Catwoman/Selina Kyle är ju med en hel del. http://www.youtube.com/watch?v=FDJTmBKuSxE
Aha, trodde ni pratade om prologen! Hade inte den blekaste aning om att det skulle komma en riktig trailer också... Men det där såg för övrigt helt grymt ut!
1361 inlägg
Och DÄR kommer DEN OFFICIELLA HD-VERSIONEN AV TRAILERN, FAN SÅ NICE!
http://www.slashfilm.com/the-dark-knight-rises-theatrical-trailer/
http://www.slashfilm.com/the-dark-knight-rises-theatrical-trailer/