Tycker vi tar och startar en riktigt tråd till den här filmen istället för att hålla på i den feltitulerade [url=../topic/batman-begins-3/page/26]Batman Begins 3-tråden[/url].
För nu är det nämligen stora nyheter på gång. Anne Hathaway är nu klar för rollen som Selina Kyle a.k.a. Catwoman, och Tom Hardy för rollen som Bane.
Vad sägs om detta?
(Källa: [size=12=12]http://www.slashfilm.com/catwoman/)[/size]
Precis när man sätter sig ner vid datorn efter en stressig och tuff dag så landar trailern, perfekt!
.....Men den funkar inte, såklart!
suck!
suck!
Lovely! Shit vilken pondus Bane har, så fort man ser honom i trailer så blir iallafall jag helt mållös, han ser ut att bli en helt suverän skurk som väntat, rösten diggar jag också :)
Peppen ökade rejält nu efter den här trailern, can't wait!
Peppen ökade rejält nu efter den här trailern, can't wait!
Jag blev tyvärr inte taggad :/ Bane varkar inte tillräckligt intressant, ännu.
Fungerar inte för mig heller. EXTREMT frustrerande! Behöver verkligen en ljus (hehe) punkt mitt i allt skolarbete just nu!
Nu fungerade det! Extremt cool och välgjord trailer som inte asvlöjade något om filmen i sig, men tillräckligt mycket för att öka peppen enormt!
SÅ JÄVLA BRA TRAILER FILMEN KOMMER BLI SÅ SJUKT BRA!
Fick känslan av att Kyle redan vet vem Wayne är. Någon mer än mig som tänkte det?
Intressant med bilderna på Harvey Dent när Gordon ser ut att hålla något slags tal...
Catwoman kommer sanneligen inte vara en vän till Batman i början. Anne Hathaway säger ''there's a storm coming, you're gonna wonder how you thought you could ever live so large and leave so little for the rest of us''. Jag tror att Selina Kyle är en person som haft det oerhört svårt i Gotham, och att hon/några kommer hämnas på Wayne och alla rika. Detta ser ut att bli hur bra som helst, Gary Oldman talade nog sanning när han sa att manuset är grymt.
1361 inlägg
Lägger nu märke till att Bane verkar ha Bruce Wayne som fånge. Bruce har skägg och ser ut att befinna sig i den håla (där han frågar "what does that mean") som sedan fotbollsplanen "faller ner" i. Detta förklarar också repliken "When Gotham is ashes, you'll have my permission to die" (han torteras och kanske rentav vill dö).
Viktor Jerner: Aa, funderade lite över det.. Intressant måste jag säga! =)
När jag såg smailen visste jag direkt att det va N10. xD
Tänkte först på att det är en tillbakablick när Wayne sitter i fängelset under Batman Begins och att han kanske träffat Bane där. Men med hans replik känns det mer logiskt att det är efter att fotbollsplanen kollapsat.
Herregud var trailer jävligt bra. Den visade bara tillräckligt för att reta ens aptit, precis som en trailer borde vara. Det har en större omfattning än TDK men det är bra att Nolan visar att själva berättelsen är fortfarande fokuset.
Intressant teori Viktor, mycket möjligt! Själv tror jag att det är tillbakablickar, alltså tiden då han hölls som fånge i första filmen innan han reste tillbaka till Gotham.
Såg nu att när Bane pratar med Wayne så har Wayne inget skägg utan bara är blodig, till skillnad från en scen tidigare där det ser mer ut att vara i en fängelsemiljö.
hahaxD kan inte sluta tänkte på "the trip" när jag hör Michaels Caines röst nu...
Trailer gör mig ganska pepp. Banes mask är ju förjävla ful och Anne Hathaway tål jag verkligen inte, men det kan väl förhoppningsvis resten av filmen och skådespelarna kompensera för
Trailer gör mig ganska pepp. Banes mask är ju förjävla ful och Anne Hathaway tål jag verkligen inte, men det kan väl förhoppningsvis resten av filmen och skådespelarna kompensera för
Vet inte om ni andra har märkt det men i början av trailern så ser man en kille som haltar, kan det vara Bruce Wayne. Episk trailer och man är peppad.