Tycker vi tar och startar en riktigt tråd till den här filmen istället för att hålla på i den feltitulerade [url=../topic/batman-begins-3/page/26]Batman Begins 3-tråden[/url].
För nu är det nämligen stora nyheter på gång. Anne Hathaway är nu klar för rollen som Selina Kyle a.k.a. Catwoman, och Tom Hardy för rollen som Bane.
Vad sägs om detta?
(Källa: [size=12=12]http://www.slashfilm.com/catwoman/)[/size]
Eldunarí: Jag la också märke till det. Men Bane kanske har Wayne som fånge OCH vi får se flashbacks, för jag är 100 procent säker på att vi kommer få se flashbacks. Hursomhelst var din teori väldigt intressant Viktor. Intressant med massor av ninjas (såg det ut som) som hoppar ner med linor i fängelsen...
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiktigt trailer, men filmen blir nog :)
Bara inte Nolan slänger in Robin, för det finns en affisch med ett ''R'' i trailern som ser exakt ut som det R:et Robin har i serierna...Kan vara någon slags hint till att han dyker upp i filmen. Hoppas och tror inte det, Nolan har ju sagt att det inte kommer hända, men man vet aldrig...
FamilyGuy: Det var en fan och hans kompisar som fick vara extras på där de spelar in scenen på Heinz field och det var de själva som gjorde skyltarna inklusive R:et som var designat exakt som Robins R. Så det var bara en homage från dem.
Fick en ide! E d nån som tror att d inte e Bane som går bort från den trasiga masken utan att d e Batman? En liten tanke som slog mig!
Det syns ju att det är Bane.
Varför kan det inte vara 2012 nu.. Ahh!!
Medan Alfred säger "swor to ya movre and favre that I'd protect ya" och man ser matskålen på bordet kan man se Waynes spegelbild då han haltar fram med en käpp. Han haltar även när han kommer in i huset då rosblad faller och lutar sig på en käpp han snackar med Miranda Tate. Han är skadad, antagligen efter att ha fått sin rygg bruten av Bane.
Skönt att få bekräftelse på det!
Jag har kikat i skålen i 1080p men såg inte om det var Bruce! Och på festen tyckte jag att han haltade men trodde bara det var jag som hade överanalyserat.
Om inte Bane bryter hans rygg kommer Nolan göra sina fans besvikna, det är nästan obligatoriskt.
Jag har kikat i skålen i 1080p men såg inte om det var Bruce! Och på festen tyckte jag att han haltade men trodde bara det var jag som hade överanalyserat.
Om inte Bane bryter hans rygg kommer Nolan göra sina fans besvikna, det är nästan obligatoriskt.
Tydligen får alla storstryk i den här filmen. Gordon hamnar ju också på sjukhus vilket vi såg i teaser trailern.
Efter att ha sett Trailern ett par gånger till så höjdes mitt pepp. Från SUPERMEGAPEPP till ULTRA-MEGA PEPP.
Fan vad najs det här kommer att bli!!! =) Längtar
Ska bli spännande att se hur "Nolan" just gjort karaktärerna, om det blir mer åt serie-tidningarna eller någon blandning av det. Just från Trailerns sida så ser det ut som en blandning mellan serietidningarna och en blandning från han. Och det är inte bara dräkterna/klädderna jag pratar om, utom mer...
Fan vad najs det här kommer att bli!!! =) Längtar
Ska bli spännande att se hur "Nolan" just gjort karaktärerna, om det blir mer åt serie-tidningarna eller någon blandning av det. Just från Trailerns sida så ser det ut som en blandning mellan serietidningarna och en blandning från han. Och det är inte bara dräkterna/klädderna jag pratar om, utom mer...
Angående det hä'r med Bruce i fängelset i trailern.. är det bara jag som lagt märke till att Bruce har lite gråa hår på sidan i den sekvensen då Alfred säger "Rise" ?
Fast är det verkligen Alfred som säger ''Rise'' till Bruce, jag tyckerdet ser ut som någon som vi inte sett tidigare...
Nej, det är inte Alfred, det är skådespelare Tom Conti, hans roll är fortfarande ökand.
1361 inlägg
VARNING. Om man inte vill veta något ALLS om filmen, titta då inte nedan:
-
-
-
-
Min teori om att Bruce hålls fången av Bane har nu bekräftats som sann. Det är också exakt som jag trodde när det gäller Catwomans "öron", det är bara high-tech glasögonen som fällts upp. Spana in här
-
-
-
-
Min teori om att Bruce hålls fången av Bane har nu bekräftats som sann. Det är också exakt som jag trodde när det gäller Catwomans "öron", det är bara high-tech glasögonen som fällts upp. Spana in här
Det där med kattöronen sade jag så fort de första bilderna på hela Hathaway lades upp här, vilket jag också fick bekräftat i det senaste numret av Empire.
Vem är karaktären som Joseph Gordon-Levitt spelar? Jag vet vad han heter, men har han någon roll i serierna?
Nils Abenius: Han spelar en polis vid namn Joh Blake som skall vara med i utredningen om att ta fast Batman (men många har spekulerat om att han egentligen är någon annan, bland annat Carmine Falcones son).
Viktor: Låter bra, peppen minskar knappast!
Viktor: Låter bra, peppen minskar knappast!