Tycker vi tar och startar en riktigt tråd till den här filmen istället för att hålla på i den feltitulerade [url=../topic/batman-begins-3/page/26]Batman Begins 3-tråden[/url].
För nu är det nämligen stora nyheter på gång. Anne Hathaway är nu klar för rollen som Selina Kyle a.k.a. Catwoman, och Tom Hardy för rollen som Bane.
Vad sägs om detta?
(Källa: [size=12=12]http://www.slashfilm.com/catwoman/)[/size]
Har säkert sett trailern 3002342 gånger nu. Har inte riktigt släppt det än att man inte använde the Riddler som huvudskurken, förmodligen får vi inte se nån Cobblepot(the Penguin) heller. Hursomhelst har jag börjat spekulerat lite, på gott och ont.
Med tanke på vad hör Selina Kyle säga till Bruce Wayne så antog jag att man till en början får se henne som tjuv för att under filmens gång utvecklas till Catwoman, största frågan är vart hon får sina grejor ifrån då jag inte är särskilt insatt i serierna. Vad säger ni?
Banes del i filmen verkar vara en blandning mellan Knightfall och en större del med Leugue of Shadows med Talia Ál Ghul i spetsen, ursäkta om apstroferna är fel.
Hoppas ni inte hade förväntat er nån stor recap såhär på förhand ;-)
Med tanke på vad hör Selina Kyle säga till Bruce Wayne så antog jag att man till en början får se henne som tjuv för att under filmens gång utvecklas till Catwoman, största frågan är vart hon får sina grejor ifrån då jag inte är särskilt insatt i serierna. Vad säger ni?
Banes del i filmen verkar vara en blandning mellan Knightfall och en större del med Leugue of Shadows med Talia Ál Ghul i spetsen, ursäkta om apstroferna är fel.
Hoppas ni inte hade förväntat er nån stor recap såhär på förhand ;-)
Har också funderat på det. Det kan ju vara så att hon allierar sig med Batman mot slutet och därmed får sina high-tech brillor, dräkt och batpoden från honom, men hon kan ju likagärna sno dom...
Ja det är mycket möjligt! :-)
Såg nyss klart Batman Begins igen, och tänkte på att när Alfred slår sönder den första granitmasken av Batsuit så får den nästan eller helt identiska spillror som på postern för filmen, kanske inte är någon nyhet men tyckte det var en liten klocka för mig.
Kanske är det en hint för att Batman dras sig tillbaka helt och Catwoman tar hans plats? Hursomhelst, jag har spekulerat klart, haha, praise the lord.
Såg nyss klart Batman Begins igen, och tänkte på att när Alfred slår sönder den första granitmasken av Batsuit så får den nästan eller helt identiska spillror som på postern för filmen, kanske inte är någon nyhet men tyckte det var en liten klocka för mig.
Kanske är det en hint för att Batman dras sig tillbaka helt och Catwoman tar hans plats? Hursomhelst, jag har spekulerat klart, haha, praise the lord.
Att Catwoman tar Batmans plats helt och hållet tro jag absolut inte, det känns alldeles för töntigt och malplacerat. Det har funnits spekulationer om att Catwoman inte är på någons sida utan sin egen, alltså att hon låtsats vara på någon av Banes eller Batmans sida men egentligen spelar ihop dom mot varandra och lurar båda två. :)
Eller kanse... Äsch vad är det för mening att spekulera, det är ju mer än ett halvår kvar. ;(
Sen kan man ju fråga varför du länkade en screenshot till Rasmus Foltmars sida ;)
1361 inlägg
HA! Jag hann fixa till det innan du skrev Eldunarí! ;)
Haha, skickade den där bilden till Rasmus på Twitter, samtidigt som jag pysslade med detta samtidigt, blev LITE fel.
Haha, skickade den där bilden till Rasmus på Twitter, samtidigt som jag pysslade med detta samtidigt, blev LITE fel.
Gjorde lite research om storyn i "Knightfall"-serierna och det finns en del grejer som man kan dra paralleler till i den senaste trailern där. Kanske Nolan på något sätt följer storylinen från "knightfall" i "TDKR"? :P
Såg på IMDb att Joey King har rollen som unga Talia Al Ghul. Hint på att vuxna Talia kommer vara med?
[color=#333333=#333333]Ja, Nolan har väl gått ut öppet till och med om att han baserar sin senaste film på mycket från just Knightfall-serierna.[/color]
Jasså? Det har jag missat.
Såg bara någon intervju där han nämnde att en av anledningarna till att han återvänder för att göra en tredje film var just hur Bruce Waynes story utvecklar sig, och att han tyckte att det var så pass intressant att han hoppade på direkt.
Men men vi får väl se, är grymt peppad iaf!
Såg bara någon intervju där han nämnde att en av anledningarna till att han återvänder för att göra en tredje film var just hur Bruce Waynes story utvecklar sig, och att han tyckte att det var så pass intressant att han hoppade på direkt.
Men men vi får väl se, är grymt peppad iaf!
Någon som vet när nästa trailer kommer?
Sex nya bilder! http://batman-news.com/2012/04/12/6-new-still-photos-from-the-dark-knight-rises/
3462 inlägg
Trailern kommer troligtvis i början av maj. Inget bekräftat från WB än, men mycket talar för det.
Okej gött då vet jag. :)
Är inte, och har aldrig varit någon fan av Anne Hathaway. Tycker hon verkar trist och mesig. Dessutom tycker jag att Michelle Pfeiffer gjorde en strålande insats som föregångare, få har väl kommit upp i hennes klass. Lite besviken är jag, men villig att ge filmen en chans. Dessutom är Gary Oldman en av mina favoriter genom alla år, oavsett vilken roll han än spelar så tycker jag att han är alldeles lysande.
Exakt sådär sa folk om Heath Ledger innan dom såg The Dark Knight, och se hur det gick. Om Nolan valde Anne Hathaway så valde han henne av en anledning och för att hon kommer vara riktigt bra i sin roll.