Visa första inlägg
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
Feta bilder. Gillar också att Bruce Wayne har gråa nyanser i håret, då förstår man verkligen att han blvit äldre och det ger lite fina vibbar från The Dark Knight Returns.
871 inlägg
för
871 inlägg
Den nya trailern ger oss en blick i vad Catwoman har i filmen att göra. Några tankar?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g8evyE9TuYk
Lite allmänt sådär blev jag besviken på trailern. Kändes inte så episk som jag ville att den skulle vara.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
...Varför låter Bane som en mexiksansk pedofil från 50-talet?
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Trailern var bra men jag stör mig så oändligt mycket på slutet, "This is not a car" - sekvensen som strax efter leder till att vi får se den så kallade "batwingen" i luften. Tycker att det såg fruktansvärt fult ut.. Är jag ensam om detta? Bortsett från just det så var det en bra trailer.
549 inlägg
för
549 inlägg
tycker det var en mycket bra trailer. Men håller med om batwingen var rätt ful
972 inlägg
för
972 inlägg
Batwingen och det sista lilla skämtet förstörde ju nästan hela trailern. Dåligt slut där.
229 inlägg
för
229 inlägg
Haha, var det bara jag som blev helt exalterad sv slutet? Grym trailer iallafall, det ser ut som att det blir en hel del action.
871 inlägg
för
871 inlägg
Efter flera omtittar växer den för mig. Var väl antagligen väldigt morgontrött, eftersom det första jag gjorde efter att ha vaknat var att hitta trailern så fort jag öppnat internet. Nu upptäcker jag detaljer jag inte såg innan till exempel. I vilket fall, på sidan 26 här på forumet skrev jag skämtsamt det här:

[color=#333333=#333333]Att Catwoman är en möjlig kandidat till Gothams näste maskerade riddare o.s.v. [/color]

[color=#333333=#333333]Tänker hädanefter hålla min käft, för det där stämde ju. Sen sitter jag fortfarande på teorin om att Marion Cotillard är Talia al Ghul.[/color]

Jag menar, kolla bara på hennes kläder. De ser misstänkt likt asiatiska ut och definitivt sånt som en kvinna i The League of Shadows skulle ha på sig. Det är inte bara en vanlig amerikansk vinterkappa. Dessutom, vad tusan skulle hon göra mitt i striderna som vi sett på andra bilder om hon inte varit en av skurkarna, eller en kvinna i nöd (vilket sällan existerar i Nolans filmer)?
964 inlägg
för
964 inlägg
Schysst trailer, men filmen lär bli bättre (som om inte alla vet det redan). Batwingen var en liten besvikelse hos mig, men annars så tyckte jag att den var rätt cool. Nolan lär inte göra mig besviken. ;)
1113 inlägg
för
1113 inlägg
Tycker inte trailern var något vidare den kanske växer som den gjorde för Eldunarí, men just nu var den bara seg tycker jag. But still the pepp is big 
5 inlägg
för
5 inlägg
Batman sugger man ska inte se på film egligt mejg.
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Batwingen (som tydligen bara heter "The Bat" i filmen) var ju tveklöst det bästa med hela trailern, älskade verkligen den biten. 
5 inlägg
för
5 inlägg
NEEEEEEEEEEEEEEEJ. DDDDDDDDDETTT GÅR INTE! 
Har batwginen en milkshejk makin? harren de eller? Tråde inte de 
229 inlägg
för
229 inlägg
Jag antar att vi kan vänta oss ny poster alldeles strax då? :)
5 inlägg
för
5 inlägg
Vet ngnå när Superman 64 kommer ut? Hallo. Halo?
39 inlägg
för
39 inlägg
Älskade det lugna tempot i trailern. Det kändes som man verkligen fick en bättre syn på filmen i trailer 3 än trailer 2. Älskar Nolans Batman filmer! Jag förstår att vissa tycker att slutet var lite töntigt. Men jag tyckte att slutet i trailern var sjukt snyggt. Det var ingenting i trailern jag tyckte var dåligt. Jag bara undra en sak... Vad är det Bane säger i början? I am Gothams ..... Help me
871 inlägg
för
871 inlägg
Som jag förstått det säger han "I'm Gotham's reckoning". Fråga mig inte om det stämmer, men jag kan inte få det till något annat.
Kalla mig nörd nu, men angående Bane så finns fortfarande den där vitklädde mannen kvar i bakgrunden i den nya trailern när Bane och Batman slåss mot varandra. Han syns vid 01:44 om någon är intresserad. Jag vet att vi diskuterat honom tidigare, men jag stör mig otroligt mycket på att man aldrig får veta vem det är. Känns för simpelt för att vara en vanlig anhängare, men skulle samtidigt vara för mycket om det är någon som till och med står över honom.
229 inlägg
för
229 inlägg
Eldunarí & Nils Abenius: Ja, han säger ''I'm Gotham's reckoning'', undrade också det förut med jag har fått svar från flera håll. Jag gillar trailern bara mer och mer jag tittar på den, den verkligen växer för varje titt. Jag får intrycket av att Bane kommer vara en väldigt komplex och sjukt intressant karaktär, ser också mycket fram emot flashback-scenerna vi kommer få med yngre Ra's Al Ghul och hans dotter Talia och varför dom är med i filmen. Jag får även intrycket av att det kommer ligga väldigt stort fokus på de nya birollerna (Bane, Catwoman, John Blake mm) och kanske lite mindre på Alfred och Gordon. Men jag kan ha fel...
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Det jag framför allt känner med trailern är just det jag pratat om innan, att jag tror att Batman kommer att dö. Att han säger "Not everything, not yet" tycker jag pekar åt det och jag hoppas verkligen 100 % på att Nolan dödar honom, det vore ett helt fantastiskt slut på trilogin. 
25 inlägg
för
25 inlägg
Det spekulerades lite runt den nya trailern här om det skulle vara av intresse.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden