Tycker vi tar och startar en riktigt tråd till den här filmen istället för att hålla på i den feltitulerade [url=../topic/batman-begins-3/page/26]Batman Begins 3-tråden[/url].
För nu är det nämligen stora nyheter på gång. Anne Hathaway är nu klar för rollen som Selina Kyle a.k.a. Catwoman, och Tom Hardy för rollen som Bane.
Vad sägs om detta?
(Källa: [size=12=12]http://www.slashfilm.com/catwoman/)[/size]
Är inne på samma spår som dig Viktor. Den repliken skulle även matcha perfekt om den hamnade nära slutet av filmen, eller åtminstone tidigast i början på andra halvan. Haha, är verkligen helt nördig i trailern. Har sett den ca. 20 ggr och försöker fortfarande lista ut exakt hur den kommer sluta. Processen upprepas säkert imorgon!
Antingen dör både Bane och Batman i filmen, eller så överlever de båda! Om båda dog så skulle det vara helt mästerligt men sorgligt, då skulle nog många arga fans rasa mot filmen. Men jag skulle bara se det som något positivt, men de behöver inte heller dö för att det ska kunna bli något bra. Bara om Nolan gör den minst lika bra som The Dark Knight så blir jag mycket nöjd och glad. ;)
Den senaste trailern förbättras för varje titt, och det är något riktigt bra det.
Den senaste trailern förbättras för varje titt, och det är något riktigt bra det.
Förmodligen en spoiler
Jag tror att Bruce Wayne kommer att dö i filmen. Fast Batman kommer att leva vidare. Och det är där jag tror John Blake kommer in i bilden. Jag tror an tar över Batmans roll när Bruce dör. Fast det här är bara en tanke än så länge.
Jag tror att Bruce Wayne kommer att dö i filmen. Fast Batman kommer att leva vidare. Och det är där jag tror John Blake kommer in i bilden. Jag tror an tar över Batmans roll när Bruce dör. Fast det här är bara en tanke än så länge.
jag är så sur är bortrest när batman kommer :( kommer inte kunna se den fören den 4 augusti !!! :(
Jag förstår inte varför så många klagar över The Bat efter ha sett trailern av The Dark Knight Rises.
När trailern till Begins släpptes så klagade alla över Tumbler (Batmans nya bil), när vi hade sett filmen så var vi lugna med det. Den var cool.
När trailern till Dark Knight släpptes så klagade folk över Batpod. Men efter filmen så var folk coola med det. Vi tyckte det såg töntigt ut på trailern men efter vi hade sett filmen så var det inga problem.
Så varför klaga nu över The Bat? Jag kan nästan vara säker på att vi kommer gilla den med.
När trailern till Begins släpptes så klagade alla över Tumbler (Batmans nya bil), när vi hade sett filmen så var vi lugna med det. Den var cool.
När trailern till Dark Knight släpptes så klagade folk över Batpod. Men efter filmen så var folk coola med det. Vi tyckte det såg töntigt ut på trailern men efter vi hade sett filmen så var det inga problem.
Så varför klaga nu över The Bat? Jag kan nästan vara säker på att vi kommer gilla den med.
Det är alltid så med Nolans filmer. Folk måste klaga, så dom klagar på saker dom inte har någon aning om och som är väldigt patetiska. Så var det med BB, TDK och det har varit så med Rises. När alla såg de tidigare filmerna var folk supernöjda, vilket dom även kommer vara med Rises.
Jag tror också Bruce Wayne dör, men inte Batman (som symbol), eftersom han har blivit en legend och symbol och då är han odödlig. Det pratades en del om det i Begins och i teaser trailern så var det första man fick höra just Ra's Al Ghuls replik om hur man blir odödlig som symbol.
En annan tanke jag fick med filmen av trailern är att den verkar hoppa mellan tidszonerna, ungefär som Begins gjorde och även återkoppla denna filmen med Begins (som det ryktades om precis när det blev klart att filmen skulle bli gjord, och det har även bekräftats av Gary Oldman i en intervju).
Jag tror också Bruce Wayne dör, men inte Batman (som symbol), eftersom han har blivit en legend och symbol och då är han odödlig. Det pratades en del om det i Begins och i teaser trailern så var det första man fick höra just Ra's Al Ghuls replik om hur man blir odödlig som symbol.
En annan tanke jag fick med filmen av trailern är att den verkar hoppa mellan tidszonerna, ungefär som Begins gjorde och även återkoppla denna filmen med Begins (som det ryktades om precis när det blev klart att filmen skulle bli gjord, och det har även bekräftats av Gary Oldman i en intervju).
Jag tror att Gary Oldman blir Batman i slutet då Bruce Wayne dör. Fast han ändrar dräkten lite bara, en batman hjälm tillsammans med en rosa borat bikini. Han skaffar också en sidekick vid namn "naughty boy".
Jag tror att Alfred blir Batman, det är den mest logiska förklaringen.
Kan ju hända att den här mannen blir Batman. Igen... http://img.ibtimes.com/www/data/images/full/2011/07/18/133147-actor-george-clooney-portrays-batman-in-new-film.jpg
Bröstvårtor. Hur tänkte de där?
Aldrig att den här filmen kommer leva upp till hypen.
Såvida inte Gary Oldman, Christian Bale, Tom Hardy, Anne Hathaway och Gary Oldman dör IRL.
Såvida inte Gary Oldman, Christian Bale, Tom Hardy, Anne Hathaway och Gary Oldman dör IRL.
Vad desperat du låter Bidoof. ;)
@Bidoof: Du har ju en fyra på TDK? Att du då verkar känna ett sådant hat för denna filmen känns ju lite ologiskt.
Det är faktiskt sant. Bidoof säger att du inte gillar Nolan osv, men du har ändå en fyra på BB och TDK. Hur går det ihop?
Han kanske tycker som jag att Nolan är en bra regissör, men sjukt överskattad. Långt ifrån någon av världens bästa som många här vill göra gällande...
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Nolan känns lite som Michael Bay fast med lite mer finslipad och sofistikerad.
EXTREMT mycket mer finslipad och sofistikerad. Och jävligt mycket bättre dessutom.
Jag skulle aldrig jämföra Nolan med Michael Bay. Nolan gör ju smarta filmer som är relativt realistiska( bortsett från Inception) till skillnad från Michael Bay vars actionfilmer har ofta dumma storys med dåliga manus och dåliga skådisar. Nolans actionsekvenser är ju heller inte lika överdrivna med explosioner och liknande som Michal Bays är, så ne, dom är alldeles för olika för det. Både på sättet dom är gjorde och vilken typ av filmer det handlar om.
Jag skulle snarare kunna tänka mig att jämföra Cameron med Bay, och där se Cameron som extremt mycket mer finslipad och skicklig. Men det vet jag att alla inte håller med om. :)
Jag skulle snarare kunna tänka mig att jämföra Cameron med Bay, och där se Cameron som extremt mycket mer finslipad och skicklig. Men det vet jag att alla inte håller med om. :)
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jo iför sig. Det är en rätt svag kontrast mellan Bay och Cameron. Fast Terminator slår Transformers anyday.