Tycker vi tar och startar en riktigt tråd till den här filmen istället för att hålla på i den feltitulerade [url=../topic/batman-begins-3/page/26]Batman Begins 3-tråden[/url].
För nu är det nämligen stora nyheter på gång. Anne Hathaway är nu klar för rollen som Selina Kyle a.k.a. Catwoman, och Tom Hardy för rollen som Bane.
Vad sägs om detta?
(Källa: [size=12=12]http://www.slashfilm.com/catwoman/)[/size]
[color=#333333=#333333]Cameron är en jävla mästare i jämförelse med Michael Bay. Säg mig när Michael Bay regisserade en actionfilm som ens är nära att peta på filmer som Terminator 1 och 2, Aliens, The Abyss och till och med Avatar har Bay aldrig varit nära att peta på eller för att ens tala om den fantastiska Titanic och alla riktigt bra dokumentärer som Cameron filmat. Nej, Bay är en jävla sopa i jämförelse. [/color]
Bay är en sopa i jämförelse med de flesta andra skulle jag påstå.
ja bay är ju en regisör som många klagar på men alla kollar ändå på hans filmer :p
Ja, hoppet är ju det sista som överger människan ;) Någon gång kanske till och med han träffar rätt.
3462 inlägg
Eller också är det så att de gillar hans filmer...
Om en film är populär säger ju ingenting om filmens kvalitet. Det är ju hur många som helst som ser Twilightfilmerna också men att de skulle vara bra som film är det väl inte alltför många som tycker. Snarare så är det väl så att Bay's filmer inte kräver särskilt mycket av tittaren och därför tilltalar många. Det är ju väldigt populärt med yta i dessa tider. Det är en massa specialeffekter och det är ju väldigt populärt. Vill man ha film med innehåll så väljer man kanske någon annan än Bay. Sedan så får väl folk dyrka Bay hur mycket de vill, men man ska inte lura sig och tro att de innehåller något bestående på ett större plan. De är blockbusters som gör filmbolagscheferna glada, ja och kanske några av åskådarna också.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag tror att de flesta hängivna Twilight tittarna tycker att varenda Twilightfilm äger.
Ja, eller så tycker de om att se killar i bar överkropp. Vem vet?
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
"Vem vet?" Vem vet är frågan. Finns det någon som kan berätta? Vem vet, Vem vet...
[color=#333333=#333333]Tycker inte alls Refn har en speciellt skarp poäng. Det finns mängder med regissörer med bredare "scope" inom "specialeffekts-filmera". Cameron som vi snackat om här är en t.ex som lyckas bättre. Grejen med att Refn inte "förstår" hur man gör så pekar nog snarare på hans okunnande inom den typen av film då han aldrig regisserat en sådan. [/color]
Någon som vet när (om) nästa poster kommer?
Ny poster ute! Snygg, men tyckte bättre om den förra. Den här är för lik postern till The Dark Knight.
I like it, men jag skulle gillat den ännu mer om inte Batman stod med i bilden.
Grymt snygg poster. Väldigt lik The Dark Knight ja, men oerhört snygg.
En väldigt lockande poster, men lite för mycket vart det. Men ja den var snygg. ;)
ja, förra postern var bra mycket snyggare. Precis som ni säger, den här är på tok för lik den från the dark knight...
Tycker inte om den nya postern. Det är för mycket av allt, den ser dessutom ut att vara gjord på photoshop. Helt ärligt så är det typ teaserpostern med ändrad färg + en inklippt bild på batman i mitten, trist. Alla andra posters från Batman Begins, The Dark Knight och de två tidigare från TDKR har varit snyggare, den här är helt klart den fulaste i mitt tycke.
Väldigt peppad på filmen dock! :)
Väldigt peppad på filmen dock! :)
Jag tycker dock postern ger intrycket av att filmen är mycket ''större'' och grövre än de tidigare filmerna. Och intrycket är för mig allra viktigast med en poster.
Slarvigt gjord tyvärr. Två vinklar som skär varandra ordentligt.