Visa första inlägg
1361 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1361 inlägg
Vilken ohyggligt ful poster, helt värdelös
217 inlägg
för
217 inlägg
Riktigt ful
1289 inlägg
för
1289 inlägg
Inte snygg, håller med Walter lego.
229 inlägg
för
229 inlägg
Man märker verkligen att det inte är långt kvar nu!
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Idag släpptes fyra läckra banners till filmen, bra mycket snyggare än den tråkiga postern som dök upp för ett par dagar sen.

871 inlägg
för
871 inlägg
Tyckte de var rätt tråkiga jag ;)
1492 inlägg
för
1492 inlägg
Skulle vara kul om någon av er kunde ta och läsa "Batman: Knightfall" innan filmens premiär så vi kunde sitta och spåna och diskutera då Nolan sagt sig "basera" TDKR på Knightfall samt att de har MÅNGA grejer gemensamt. 
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=1401233791
928 inlägg
för
928 inlägg
Ah förlåt, jag är verkligen pepp på denna film mer än någon annan film denna sommaren....
Men alla Batman-posters har varit megalöjliga . 
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Haha ja jag håller faktiskt med, lite mer kreativa tycker man ju att de kan vara...

928 inlägg
för
928 inlägg
Ja, man vill ju tycka att de är coola. Man ska väl inte sitta och skratta åt dem som jag gör.
Varför Anne Hathaway förresten...uh.. 
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Nu bidde det konstigt, skrev inlägg i fel tråd. Batmans fel...

871 inlägg
för
871 inlägg

Tycker ändå att de amerikanska karaktärsposterna blev sjukt snygga. Speciellt den första.
(haha, gjorde du samma misstag som mig?)

5248 inlägg
för
5248 inlägg
Haha ja nu blev det snurrigt, morgontrötta båda två kanske?
Usch den där markatta, nej jag fixar det inte. Ja och passande nog så ser det ut som att hon går på catwalk med det där posandet. Snubbarna står och ser biffiga och farliga ut medans markatta visar kurvor...boring och så fantasilöst. Haha ja och den där fåniga ögonmasken, nästan värre än Clark Kent/Stålmannen, ingen ska se vem hon är då? Ja det är väl meningen med den där ögonmasken...nä...ett stort minus.
871 inlägg
för
871 inlägg
Fast efter den senaste trailern och en av de nya tv-spotsen verkar det som att i alla fall några känner till hennes riktiga identitet.
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Haha jaha, varför då ha den där fåniga ögonmasken då? :) Nä jag har så jädra svårt för det där.
Men det är nog bra att jag känner så här, de två senaste Nolanfilmerna (Inception, The Dark Knight) har varit så överhypade och jag väntade mig alldeles för mycket. Nu är däremot mitt intresse något svalare och tänker jag på just Markatta så dippar mätaren i botten :)
Så...den här filmen har iom detta stor möjlighet att överraska mig istället för att göra mig besviken.
871 inlägg
för
871 inlägg
Ja, jag tycker ju att man kunde ha valt något helt annat än Catwoman. Hon är ju bara en ersättare för att Batman gått i en kortvarig pension. Hade mycket hellre sett att Nolan kunnat hitta på en egen karaktär som kunde agerat som Gothams väktare.
Men nu är det bara namnet och öronen som pekar på att det är just Catwoman. Det går att förbise.
229 inlägg
för
229 inlägg
''Gothams väktare''?! Jag kan lova er att Catwoman inte är Gothams väktare även om hon och Batman ser ut att samarbeta i filmen.
871 inlägg
för
871 inlägg
Det var det intrycket jag fick från den senaste trailern. Att hon bestämt sig för att agera maskerad riddare innan Batman kommer tillbaka.
229 inlägg
för
229 inlägg
Trodde du mena att hon mera tagit över efter Batman på hans begäran... :)
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden