Tycker vi tar och startar en riktigt tråd till den här filmen istället för att hålla på i den feltitulerade [url=../topic/batman-begins-3/page/26]Batman Begins 3-tråden[/url].
För nu är det nämligen stora nyheter på gång. Anne Hathaway är nu klar för rollen som Selina Kyle a.k.a. Catwoman, och Tom Hardy för rollen som Bane.
Vad sägs om detta?
(Källa: [size=12=12]http://www.slashfilm.com/catwoman/)[/size]
Förresten så älskar jag när Bane säger ''Gotham! This is your liberation'' i en av TV-spotsen.
[color=#333333=#333333]Du som klagar på att ingen "märker" att Clark Kent är Superman. Läs min artikel som jag skrev om just det. [/color]
[color=#333333=#333333]http://hannesshotfirst.wordpress.com/2012/02/14/varfor-marker-ingen-att-clark-kent-ar-superman/[/color]
En ny Catwoman poster har dykt upp!
1361 inlägg
TVEKLÖST snyggste postern hittills, fantastiskt snygg
Yep, den är väldigt snygg. Fast snyggast tycker jag fortfarande är den första postern med Batmans trasiga mask och Bane i bakrunden.
Är det ännu en hint på Batmans bortgång?
Tänkte lite samma sak! Jag har fått intrycket av att Catwoman kommer samarbeta med Batman, men kanske förråder hon honom.
Precis! Catwoman verkar inte vara någon man kan lita på. Tror hon kommer blåsa Batman och hjälpa Bane istället.
1361 inlägg
Av tre anledningar är jag nu riktigt, riktigt pepp (faktiskt) på att få se Hathaway och hennes Catwoman i den här filmen. Jag har alltså gått från grov skepsis till stort sug.
1. Jag såg - och älskade - Love and Other Drugs för ett tag sedan och Hathaway är fantastisk.
2. Den senaste trailern tar henne till en helt ny nivå och gillade verkligen alla bitar med henne, särskilt när hon på sinnessjukt badass manéer round-kickar en snubbe över nacken.
3. Den senaste, utsökta postern som släpptes nyss. Den gör mig ännu mer pepp på både filmen i allmänhet men också Catwoman-karaktären.
1. Jag såg - och älskade - Love and Other Drugs för ett tag sedan och Hathaway är fantastisk.
2. Den senaste trailern tar henne till en helt ny nivå och gillade verkligen alla bitar med henne, särskilt när hon på sinnessjukt badass manéer round-kickar en snubbe över nacken.
3. Den senaste, utsökta postern som släpptes nyss. Den gör mig ännu mer pepp på både filmen i allmänhet men också Catwoman-karaktären.
Som Hathaway tidigare sagt är Catwomans prylar fulla med överraskningar. Jag upptäckta precis att hennes klack är formad som en sågtandad kniv.
Ingen kommer vara en lika cool och snygg Catwoman som Michelle P. är :) ! INGEN.
Sen gillar jag inte Anne Hathaway allmänt så, är väl inte pepp på att se henne direkt.
Snygg ny poster åtsminstone!
Sen gillar jag inte Anne Hathaway allmänt så, är väl inte pepp på att se henne direkt.
Snygg ny poster åtsminstone!
Nja, jag är skeptisk. Inget fan av Catwoman. Ge mig mer Scarecrow istället! Vet inte, folk kanske har fått nog av Murphy och hans säck, men inte jag. Han hade en bärande roll i BB och en cameo i TDK, så nu är det dags att avsluta hans historia tycker jag!
Instämmer dock med att den nya postern är snygg, fast jag gillar den med Bane och Batmans krossade mask bättre.
Instämmer dock med att den nya postern är snygg, fast jag gillar den med Bane och Batmans krossade mask bättre.
Cillian Murphy har ju setts på inspelningen, så vi kan nog räkna med en comeback från hans sida.
1361 inlägg
Det är ju ganska mycket större sannolikhet att Murphy bara besökte inspelningen (som många skådisar gör) än att han gör en comeback som Scarecrow, men visst, chansen finns ju.
Kom inte och krossa mina drömmar nu Viktor! ;) Nej, men du har nog kanske rätt. Fast jag håller tummarna.
3462 inlägg
Det är ju därför jag aldrig vågar besöka Skatteverket. För då kommer alla tro att jag ska börja extraknäcka som skattmas!
Haha Mats. Jag tror också Catwoman kommer vara en grymt intressant karaktär som kommer vara sådär lurig och man kommer aldrig riktigt veta var hon vill. Jag tror att hon blåser både Batman och Bane och ''hjälper'' eller slåss för sig själv istället. Nyaste postern var också grymt snygg faktiskt.
Har tänkt länge på detta och när man har sett trailern så känns det som att Batman kommer att dö. Det är många hints i trailern som tyder på att det kan hända. Är det bara jag som har den känslan?