Visa första inlägg
1492 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1492 inlägg
Jag tror och fortfarande hoppas på att Batman inte dör. 
229 inlägg
för
229 inlägg
Jag hoppas på att Batman och Bruce Wayne i fysisk form dör, men att Batman som symbol lever vidare, precis som Liam Neeson snackade om i Batman Begins. Man hör även den dialogen i början av Teaser trailern. Tycker det skulle vara det absolut perfekta slutet på trilogin.
1492 inlägg
för
1492 inlägg
Jag tror i alla fall att Batman kommer vara nära på att dö, hela fighten från Knightfall osv. Men att han faktiskt aldrig dör. 
Kan mycket möjligt sluta med att vi får se Bruce Wayne i sin rullstol och med:
Visa spoiler
871 inlägg
för
871 inlägg
Jag kommer bli besviken om inte Bruce Wayne dör.
229 inlägg
för
229 inlägg
Jag hoppas verkligen inte att en ny karaktär kommer bli den nya Batman vid filmens slut som så många spekulerat om, finns ju vissa saker som tyder på det också, men hoppas inte det. Det känns alldeles för lökigt, men Nolan brukar ju va bra på slut så...
1492 inlägg
för
1492 inlägg

[color=#333333=#333333]Jag hoppas verkligen inte att en ny karaktär kommer bli den nya Batman vid filmens slut som så många spekulerat om, finns ju vissa saker som tyder på det också, men hoppas inte det. Det känns alldeles för lökigt, men Nolan brukar ju va bra på slut så...[/color]
[color=#333333=#333333]men att Batman som symbol lever vidare[/color]

[color=#333333=#333333]Du säger ju emot dig själv här? att du inte vill att det ska komma en ny Batman, men att Batman ändå ska leva vidare. Grejen är ju att Batman är mer än bara Bruce Wayne, det är ju "the legacy" som kan leva vidare, via nya Batmans. [/color]
964 inlägg
för
964 inlägg
Har haft "strul" med datorn, men kan nu säga att den senaste postern med Catwoman var brutalt snygg. Något mer vart det ju? Men för stunden är det blankt. ;)
30 inlägg
för
30 inlägg
[size=12=12]Viktor Jerner.[/size]
Jag hoppas inte Bruce Wayne dör, har svårt att se någon annan vara Batman än han. Kanske får man se i slutet att Jospeph Gordon Lewitt tar över efter Bale.
928 inlägg
för
928 inlägg
JO DÖ FLADDERJÄVEL :D!
Ne men, jag gillar honom som Batman, så hade varit synd om någon tog över hans lilla roll :(  
23 inlägg
för
23 inlägg
Sha om det är tänkt att batman ska dö så skulle det vara märkligt att dom inte haft med Dick Grayson/Robin en med tanke på att han är det nya batman efter Bruce Wayne död i serien. Men kan ju mycket välla vara så att Jospeph Gordon Lewitt är tänkt att bli den nya batman. Mer kan man ju spekulera i att Catwoman eller Jospeph Gordon Lewitt karaktär kommer starta upp Batman, Inc t.ex. =)
Men man kan ju igentligen inte säga något alls innan filmen kommer ut, så man får välla allt glatt vänta på det.

396 inlägg
för
396 inlägg
En ny trailer som debuterade på MTV Movie Awards, inatt! :)
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=90961
229 inlägg
för
229 inlägg
Grymt!
14 inlägg
för
14 inlägg
Att Batman dör är absolut det bästa slutet.
120 inlägg
för
120 inlägg
The Dark Knight Rises har fått sin speltid
http://dannebrandt.wordpress.com/2012/06/04/the-dark-knight-rises-har-fatt-sin-speltid/
120 inlägg
för
120 inlägg
Nya fan poster till The Dark Knight Rises
http://dannebrandt.wordpress.com/2012/06/04/nya-fan-poster-till-the-dark-knight-rises/
138 inlägg
för
138 inlägg
Och mitt löfte till mig själv om att bara se högst en trailer till denna höll inte länge... ;) Ser riktigt episkt ut!
120 inlägg
för
120 inlägg
I Vilket land kommer den ha världspremiär i?
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Australien är en av flera länder där den får premiär 19 juli. USA och UK får se den 20 juli.
120 inlägg
för
120 inlägg
Finns det någon sida där man kan se vart den kommer ha världspremiär och vilken stad skådespelarna kommer till?
229 inlägg
för
229 inlägg
En liten förhand på hur soundtracket kommer låta med 30 sekunder av varje spår har släppts.
http://batman-news.com/
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden