Visa första inlägg
229 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
229 inlägg
Mycket bra skrivet, håller med om allt du säger. Jag gillade verkligen Selina Kyle och tyckte att Hathaway spelade fantastiskt bra så hon var helt klart en av filmens starka sidor.
133 inlägg
för
133 inlägg
Jag kan hålla med JBR008 på stora delar. Nolan har en dålig vana att göra mycket i sin film extremt övertydligt så att det inte går att missförstås. Det här tycker jag var en av Inceptions absolut största brister då den kändes riktigt fördummande på det sättet.... 
21 inlägg
för
21 inlägg

Nolan har en dålig vana att göra mycket i sin film extremt övertydligt så att det inte går att missförstås.

Det påminner mig om följande replik:
Visa spoiler

Den var lite pinsam faktiskt. Apropå det, vet inte vanligt folk om att
Visa spoiler
Jag trodde det var allmän kännedom.

14 inlägg
för
14 inlägg
Ja du Huesos,
Visa spoiler
11 inlägg
för
11 inlägg
249 inlägg
för
249 inlägg
Om man nu ser det att Nolan är för öertydlig kan man även leka med tanken att inte är det..
Visa spoiler
229 inlägg
för
229 inlägg
SPOILER SPOILER SPOILER !!!
Visa spoiler
249 inlägg
för
249 inlägg
Redigera ditt inlägg med spoiler-gardinen, använd symbolen som ser ut som en gammal radioaktivstrålningsvarning, annars blir det så att många kanske missar det! :-)

5 inlägg
för
5 inlägg
Visa spoiler
93 inlägg
för
93 inlägg
Varför i helvete går det att läsa det som är stämplat som spoiler på huvudsidan?? Under trådrubriken på huvudsidan så läste jag att det skulle vara en viss scen i filmen som förstörde skitmycket. Illa MovieZine, riktigt illa!!
249 inlägg
för
249 inlägg
@Blackned
Tråkigt!
Jag är övertygad om att det skulle fixas om det gick. Men när vi har en spoiler text, se till att skriv något efter eran spoiler i förebyggande syfte tills det eventuellt kan fixas. Så slipper spoiler-texten dyka upp i "galleriet" på förstasidan. :-)
EDIT: Nu märkte jag själv att jag inte skrivit något efter på en av mina tidigare postar, här tog man sig frihet ändå att säga till folk, haha.
229 inlägg
för
229 inlägg
I soundtracket, lyssna på låten ''Rise''. Helt breathtaking, Hans Zimmer är grym!
33 inlägg
för
33 inlägg
@FamilyGuy
Tycker att "Rise" är det bästa spåret på hela soundtracket, så jag håller verkligen med dig!
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Kommer inte ens ihåg musiken och det är inget bra tecken.
33 inlägg
för
33 inlägg
@Mats
Tur att det fanns text du kunde läsa i alla fall :)
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Har glömt den med :)
3 inlägg
för
3 inlägg
Det var många år sedan jag hängde på MZ. Kan man inte använda smileys längre? Fin omdesign hur som helst!
Hade inga föraningar om filmens handling eller skurkar före jag steg in i salongen. Detta var en av de bättre bioupplevelser jag varit med om, mycket tack vare Bane. Blev fan rädd av hans röst när den ljöd för första gången. Lika bra skurk som Jokern, fast på ett helt annat skräckinjagande sätt. Blev inte sämre av att biografen skruvat upp volymen högre än vanligt. 
Batman-trilogin gör storheter som LOTR till ett klent skämt i mina ögon... 

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ser framemot att slakta TDKR"Som alla överskattade filmer från 1995 och framåt!

928 inlägg
för
928 inlägg
Slakta hur då menar du nu?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja det kan inte vara så svårt att förstå1Att filmen inte håller upp till hypen för fem öre!

Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden