Visa första inlägg
871 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
871 inlägg
Jamen jag brukar oftast kunna lista ut hur bra filmer kommer vara bara genom att titta på trailern. Sen kan jag alltid ha fel, men jag vet i alla fall vilka filmer som är värda att titta på :)
673 inlägg
för
673 inlägg
@Mac
Kan tyvärr vara så i detta fallet men det hoppas jag inte =(
Trailern till denna var magisk, har tittat på den en tio gånger nu och blir lika hänförd varje gång =)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Grymt peppad, har dock inte kollat varken bilder eller trailer, vill ha ett fritt sinne :) Men det är svårt att hålla sig...
401 inlägg
för
401 inlägg
Ny poster har dykt upp:
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Hehe, aningen udda poster.
Helt okej!
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Där snackar vi innehållsrik poster! Wow!
Missa inte den viral-liknande hemsidan som finns nere på postern! http://www.twowaysthroughlife.com/
EDIT: GJORDE JUST EN MASSIV UPPTÄCKT! Första glimten av en dinosaurie från filmen finns på hemsidan och postern!
871 inlägg
för
871 inlägg
Hade precis tänkt posta den. Tycks aldrig hinna först! ;)
401 inlägg
för
401 inlägg
Riktigt sugen på att se denna nu. Nästan exakt två månader kvar till premiär! Pepp!
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Ja, peppen är så stor den kan bli!! Helt galet!
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Sjukt peppad på denna! Awsome poster btw :)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Årets filmhändelse, som alltid när Malick gör något nytt! Riktigt ordentligt sugen, hoppas på The Thin Red Line nivå...
456 inlägg
för
456 inlägg
Ser ut som ett spännande projekt.
Postern är aningen "plottrig" tycker jag, upplägget är snyggt men aningen många och små bilder.
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Den nya hemsidan har nu laddats med 20 st klipp på cirka 5 sekunder, kolla in! http://www.twowaysthroughlife.com/
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Jag kollade på ett par stycken, det ser helt fantastiskt ut.
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Visst gör det, det går inte att bli mer pepp på en film tror jag, helt sinnessjukt. 
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Det har nu släppts en första någorlunda stor bild på dinosaurien/dinosaurierna i filmen, check it out!
871 inlägg
för
871 inlägg
Dinosaurier? I The Tree of Life? Nu hänger jag inte med alls!
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Yes, det har stått klart länge nu. Jag förstår väl iallafall vagt hur de passar in, filmen är ju (som postern också hintar) en film om livet/existensen/universum, och då är ju dinosaurier ett solklart ämne. 
871 inlägg
för
871 inlägg
Så länge de utgör en väldigt liten del av filmen kan jag i alla fall sätta in pusselbiten på spelbrädet. :)
138 inlägg
för
138 inlägg
dinosaurer och livets existens! För varje nyhet blir man bara mer och mer peppad, detta kan bli fantastiskt eller bara flummigt. förhoppningsvis mest fantastiskt :) En ovanligt snygg poster!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden