Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
haha busted japp jag är en stockholmare hmm..
Saknas
för
Inga inlägg
Mm, jag vet, och jag vet hur ni pratar...men man stavar inte som ni pratar... inte illa menat! (så du inte tolkar på fel sätt nu!)
Saknas
för
Inga inlägg
hmm nejdå det är lungt..
vart kommer du ifrån då?
vart kommer du ifrån då?
Saknas
för
Inga inlägg
haha svårt att gissa vart han kommer ifrån.. står ju under namnet xD
men som sagt ja vill se hur det där monster ser ut. men det kommer man nog inte få se förens vid slutet av serien skulle jag tro ;P
men som sagt ja vill se hur det där monster ser ut. men det kommer man nog inte få se förens vid slutet av serien skulle jag tro ;P
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="atomos"]haha svårt att gissa vart han kommer ifrån.. står ju under namnet xD
hålla!!! Exakt när blev "carro" ett namn relaterat till killar?!!
Jag är tjej bor på gränsen mellan skåne och småland.
Kvällens avsnitt ska bli spännande! Bra att det kommer in lite andra individer som rör om i grytan. Fransyskan eller vad hon nu är, kan nog leda till att serien blir lite mer spännande framöver...
hålla!!! Exakt när blev "carro" ett namn relaterat till killar?!!
Jag är tjej bor på gränsen mellan skåne och småland.
Kvällens avsnitt ska bli spännande! Bra att det kommer in lite andra individer som rör om i grytan. Fransyskan eller vad hon nu är, kan nog leda till att serien blir lite mer spännande framöver...
Saknas
för
Inga inlägg
sry men de va en bild på en kille.. läste aldrig namnet.. sry
skönt att det är onsdag.. och man kan sätta sig i soffan o njuta av ännu ett avsnitt utav Lost xD wiie
skönt att det är onsdag.. och man kan sätta sig i soffan o njuta av ännu ett avsnitt utav Lost xD wiie
Saknas
för
Inga inlägg
Dagens avsnitt är slut och jag blir bara mer och mer förvirrad
Vad var det för röster???
Varför ville inte Danielle lämna ön???
Rösterna tror jag är de döda som typ lever paralellt med det levande. Fast det är en konstig teori...
Undrar vad som har hänt de andra??? Verkar vara en sjukdom. Tänk om det är det där utslaget som han den där mannen har fått... Verkar inte så bra i så fall...
Vad var det för röster???
Varför ville inte Danielle lämna ön???
Rösterna tror jag är de döda som typ lever paralellt med det levande. Fast det är en konstig teori...
Undrar vad som har hänt de andra??? Verkar vara en sjukdom. Tänk om det är det där utslaget som han den där mannen har fått... Verkar inte så bra i så fall...
Saknas
för
Inga inlägg
Riktigt besviken på kvällens avsnitt, kändes som att det var totalt värdelöst. Kunde nästan lika gärna varit utan det.
Sayids historia har än så länge varit minst intressant iallafall...
Sayids historia har än så länge varit minst intressant iallafall...
Saknas
för
Inga inlägg
Håller med...
Vad tror ni rösterna är för nått????
Vad tror ni rösterna är för nått????
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tror bara att det är nån slags inbillning...tror inte att de här rösterna verkligen existerar.
Saknas
för
Inga inlägg
det är inte heller alla som vågar försöka ladda ner serien (har ganska dåliga erfarenheter av detta, som enbart berodde på min egen okunskap)...
däremot har jag hittat en sida där en beskrivning av samtliga avsnitt (fram till 17 eller 18) finns - och givetvis kunde jag inte låta bli att tjuvläsa...
däremot har jag hittat en sida där en beskrivning av samtliga avsnitt (fram till 17 eller 18) finns - och givetvis kunde jag inte låta bli att tjuvläsa...
Saknas
för
Inga inlägg
Det känns som att tv4 förkortar avsnitten iblandt,jag har läst att det skulle hända en massa mer i slutet en vad vi såg.Sen tror jag inte att dom där utslagen är farliga.
Saknas
för
Inga inlägg
oj jag missade detdära med att det står under namnet hmm..
Jag missade avsnittet igår, vad hände?
Jag missade avsnittet igår, vad hände?
Saknas
för
Inga inlägg
gå in på www.tv4.se, välj nöje och sedan lost så kan du läsa en rätt så bra sammanfattning av de visade avsnitten.
Saknas
för
Inga inlägg
Auuu okej tack så mycket jag visste inte det
Saknas
för
Inga inlägg
det blev fel i mitt förra inlägg man kan visst inte ha ett kommatecken bakom en internetadress här kommer den rätta www.tv4.se
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="carro":354ue0x8]Riktigt besviken på kvällens avsnitt, kändes som att det var totalt värdelöst. Kunde nästan lika gärna varit utan det.
Sayids historia har än så länge varit minst intressant iallafall...[/quote:354ue0x8]
Jag håller helt med. Gårdagens avsnitt var verkligen ingen höjdare. Så ni som missade det missade inget speciellt. Går väl dock i repris ganska många ggr om man ändå vill se det.
Och det här med att ladda ner serien i förväg är ju ingen sport, lite av det roliga ligger ju i att se fram emot nästa onsdag, tycker jag.
Nästa vecka ska det för övrigt handla om Clarie, har jag läst...
Sayids historia har än så länge varit minst intressant iallafall...[/quote:354ue0x8]
Jag håller helt med. Gårdagens avsnitt var verkligen ingen höjdare. Så ni som missade det missade inget speciellt. Går väl dock i repris ganska många ggr om man ändå vill se det.
Och det här med att ladda ner serien i förväg är ju ingen sport, lite av det roliga ligger ju i att se fram emot nästa onsdag, tycker jag.
Nästa vecka ska det för övrigt handla om Clarie, har jag läst...
Saknas
för
Inga inlägg
Håller med om att det är en ganska stor del av det, det här väntandet!
Hmm, vem av alla är nu Claire, är det hon som är gravid?
Hmm, vem av alla är nu Claire, är det hon som är gravid?
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker det är urtrist att man ska sabba allt med att ladda ner herregud se på tv på vanligt vis människor