Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag vet inte men jag gissar
Visa spoiler

Ja de räcker nog inte med mystik i fler äsonger, det kommer bli skittrist i längden..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det där sista i spoilern som du skrev...tror jag egentligen är mer ett önsketänkande från din sida...
191 inlägg
för
191 inlägg
Han heter Jack, och NEJ!!! Så får det inte bli, det vore så fel. Inte Kate och Sawyer, nej nej nej!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vet inte om jag tycker att det är fel, men jag tror inte att det blir så...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag tror också att det kommer att bli Kate och Sawyer men jag vill inte det...

Undrar vem som

vill egentligen inte veta...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag vill att det ska bli så! sawyer är het

Visa spoiler
191 inlägg
för
191 inlägg
Jag tror att det blir Sayid eller Sawyer som...! Sayid, för att han ligger rätt illa till om han träffar den där tjejen som dödat alla andra. Sawyer, för att han får alla att avsky honom, och vem vet vad det kan leda till? Jack och Sayid har ju tappat tålamodet med honom, om Locke blir arg på honom ligger han nog rätt illa till. Fast man vet ju aldrig med monstret. Det har varit lungt ett tag nu, så snart kommer det nog fram igen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Sayid lär det ju inte vara eftersom de vill få en att tro att han ligger dåligt till
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Undrar om monstret kommer tillbaka. eller det kanske bara var ett skrämmseltrick för att hålla dom borta från djungeln.
Jag tror inte monstret kommer tillbaka...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tror faktiskt att det blir den koreanske mannen som....
191 inlägg
för
191 inlägg
Det där med monstret är lite konstigt. Först var det "huvudgrejen",typ: Hjälp vi har hamnat på en ö med ett livsfarligt monster, det kommer att döda oss, hjälp!

Men nu har monstret gått och gömmt sig eller försvunnit. Hade de med monstret bara för att vi skulle "fastna" i serien, så att vi skulle se hur det gick för dem, om monstret tog dem eller inte... eller kommer monstret att komma tillbaka och ... någon?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag tror att de främst har monstret för att locka folk, den utgör ju inte speciellt stor del av handlingen. borde man inte hört något mer om isbjörnen?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ää bättre utan monsteret tycker jag
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det håller jag verkligen med om.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det är mycket roligare och kolla på om det är utan massa konstiga övernaturliga saker..
men det är förståss för att jag inte är så förtjust i Sci fic
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det kanske inte är ett sånt monster som vi föreställer oss, vem vet.
Men jag kan väl helt klart hålla med om att det hade varit bättre utan något monster eller vad det nu är för något...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hmm ja men nu bryr jag inte mej så mycket efetrsom den inte är med endå, men det var väl bra typ "aptitretare" så att man föll för serien;)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, det kan nog mycket väl va som du säger....antagligen bara för att trissa upp spänningen i början av serien och på så sätt hålla kvar tittare..

ps. det heter ändå... (tänker hålla på till du lär dig!)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ja juste... fan
hahaha varför heter det inte "endå" jag har alltid skrivit det!

japp monstret dog alla log
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
för att man inte stavar som ni i stockholm pratar...det är därför det inte heter "endå"
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden