Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Helt rätt!

Är det bara hos mig inläggen visas med vintertid?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Yes, Clarie är hon som är gravid.

Och hos mig visas också tiden i vintertid.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det enda som kan tyckas lite märkligt är att det var definitivt inga vanliga "svenssons" än så länge på det där planen...lite lustigt...eller?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
mm men ellehur jag har också tänkt på det, alla har värsta bakrunden..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag tror att de som gjort serien tycker att ingen skulle se serien om alla var helt normala, det händer ju inget spännande då som gör att de fortsätter kolla på serien.
det skulle faktiskt bli rätt så tråkigt annars tror jag.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jaa det är klart det fatar jag också at tdet skulle bli..
men endå det känns lite för mycket ibland tycker jag.. men den är bra endå
jag torr att shannon....hon med astman ellerhur hon hette väll så?
hon och hennes bror iaf dom verkar ha ett rättså normalt liv..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det håller jag med om. men jag skulle inte bli förvånad om det visar sig att brodern döljer något.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, han känns bitvis lite mysko faktiskt.

Raggkola! Det heter [b:err0qd7s]ändå[/b:err0qd7s]
191 inlägg
för
191 inlägg
Shannon och Boone (stavas han så?) verkar ganska ha ett ganska "normalt" liv, men det skulle inte förvånda mig om de har något dölja. Misshandel kanske? Eller så kanske Shannon har haft anorexi, hon är så mager!

När Sayid hittade den där kabeln på stranden i gårdagens avsnitt tänkte jag att nu får de väl ta och ge sig! Kan det bli konstigare? Ja, det kan det säkert, rösterna te.x: Jag tror att det var Danielle som gjorde så att Sayid började höra dem. Han har ju varit ute i djungeln förut, men då har inte hört nått.

Det var kul att se att Sawyer försöker vara lite trevlig, hoppas bara att det håller i sig.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
vad tycker ni om sawyer? jag gillar honom även om hans karaktär är lätt att hata.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jo, lite skum från början, men han klarnar upp
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
eeh?! Jaha, det kunde vi också se i onsdagens avsnitt, eller är jag helt ute och cyklar?

Numera tycker man delvis lite synd om sawyer...
191 inlägg
för
191 inlägg
I början gillade jag inte Sawyer, men nu har jag ändrat mig. Han är en intressant person.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Mm, Lost vore mycket tråkigare om inte Sawyer var med. Någon som jag däremot irriterar mig allt mer på är Kate.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Albatross":2z96pmtm]Mm, Lost vore mycket tråkigare om inte Sawyer var med. Någon som jag däremot irriterar mig allt mer på är Kate.[/quote:2z96pmtm]
Jag håller helt med, Kate är en person som ska vara med på alla hörn och veta allt. Så uppfattar iaf jag henne.
Sawyer gillar jag dock, som sagt vore serien mycket tråkigare utan honom.
191 inlägg
för
191 inlägg
Jag tycker att Kate är ok, det som är lite irriterande är att man inte får veta vad hon har gjort. Någon som jag irriterar mig på är den koreanske mannen ( jag tror att han heter Jin eller nått). Serien hade klarat sig bra utan honom!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, det har blivit lite ombytta roller vad gäller Kate och Sawyer.
Antagligen kommer den koreanske mannen att bli en central figur lite längre fram...men ska han klara sig där så får han nog se till att lära sig kommunicera med folk.
Fattar inte att det kan vara så farligt för den koreanska kvinnan att avslöja för honom att hon kan prata engelska, jag menar alla andra människor på ön skulle väl ändå ställa sig bakom henne om det skulle vara så att han blir aggressiv och sådär?
1427 inlägg
för
1427 inlägg
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA missade avsnittet(var bortrest! )
Tycker att både Kate och Sawyer är bra karaktärer!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Programmet går ju i repris sådär 3-4 gånger (nästan lite irriterande) så det blir nog inga problem för dig att få chansen att se det igen.
Men det var nog det sämsta avsnittet hitills.
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Vet du när reprisen går?
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden