Saknas
för
Inga inlägg
jag tror de visar en repris på tisdag efter alias alltså omkring 24.00
Fan! jag går i skolan den dan och nästa dag så börjar kl: 8!
Orkar jag se?
Orkar jag se?
Kanske!
Tack för tipset iallafall!
Tack för tipset iallafall!
[quote="thopet410":1uvf71tl]jag tror att de som gjort serien tycker att ingen skulle se serien om alla var helt normala, det händer ju inget spännande då som gör att de fortsätter kolla på serien.[/quote:1uvf71tl]
Det är helt Rätt det som du skriver, och som alla märkt så använder J.J .Abrahams den dära hemlighets effekten för att hålla kvar så många tittare som möjligt!
[quote="Albatross":1uvf71tl]Mm, Lost vore mycket tråkigare om inte Sawyer var med. Någon som jag däremot irriterar mig allt mer på är Kate.[/quote:1uvf71tl]
Båda är viktiga karaktärer tycker jag!, tror att det kommer bli konflikter mellan vissa karaktärer som förälskat sig i Kate. Och på så sett ökar spänningen!
Det är helt Rätt det som du skriver, och som alla märkt så använder J.J .Abrahams den dära hemlighets effekten för att hålla kvar så många tittare som möjligt!
[quote="Albatross":1uvf71tl]Mm, Lost vore mycket tråkigare om inte Sawyer var med. Någon som jag däremot irriterar mig allt mer på är Kate.[/quote:1uvf71tl]
Båda är viktiga karaktärer tycker jag!, tror att det kommer bli konflikter mellan vissa karaktärer som förälskat sig i Kate. Och på så sett ökar spänningen!
Saknas
för
Inga inlägg
jag tror att vi går in i den tråkiga mellanperioden. Det är spännande i början för att locka tittare och sen går serie in i en ganska långsam period. Sedan blir det spännande i slutet igen.
Ja, det har du rätt i!De flesta serier har ju en period som är seg eller konstig, ocH Lost är nog inne i den perioden nu. Eller så kanske det är så att serien bara var bra i början, och sen går det bara utför, fast jag hoppas inte på det. Det vore mycket bättre om serien bättrade sig.
Dom kanske laddar upp för något!(sparar lite pengar genom att göra enkla episoder)
Saknas
för
Inga inlägg
Eller så vill de bara att man ska få lära känna alla och att man bara ska se liksom.."livet" där på ön..
Jag läste om de kommande avsnitten på Losts hemsida, och det kommer att hända många intressanta saker! Vi får ha lite tålamod och vänta eftersom vi bara är på avsnitt 9, 10?
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ahh exakt, men den är skitbra vad som än händer jag tycker bara det blir bättre om lite personer dör
japp jag tror att vi är på 10! och 11 är nästa,.,
japp jag tror att vi är på 10! och 11 är nästa,.,
Saknas
för
Inga inlägg
Det lät ju otroligt snällt det där, blir bättre om några dör...
Men jag förstår nog hur du menar, det trappar upp mystiken en aning kanske. Det beror i och för sig på [u:1bvsknuy]hur[/u:1bvsknuy] personerna dör.
Men jag förstår nog hur du menar, det trappar upp mystiken en aning kanske. Det beror i och för sig på [u:1bvsknuy]hur[/u:1bvsknuy] personerna dör.
Saknas
för
Inga inlägg
Egentligen borde någon dö snart (jag vet att det låter elakt)... Bara för att det ska hända lite. kanske han med utslagen... fast han har en så liten roll så det spelar ingen roll då. men jag tror att någon dör snart...
Jag tror inte att någon av huvudpersonerna (Jack, Kate, Sawyer, Locke, Walt, hans son, Claire, Charlie, Jin, Sun, Sayid, Hurley, är det alla?) dör än. Den viktiga person som ska dö dör nog inte förrän framåt slutet av serien.
Saknas
för
Inga inlägg
Om det nu blir nåt slut...Någon sa att de hört att det skulle göras en säsong till.
Men, nja...det är kanske nån som dör.
Men, nja...det är kanske nån som dör.
Jag tror inte att han kommer låta nån dö! Det skulle nog dra ner mycket på serien om en viktig karaktär dog! och föresten så har redan några dött!, Pilotet, Tjejen med öroninflamation!.
Hon som drunknade i början av ett avsnitt och Jack fick skuld känslor, Han räddade(glömde bort namnen på dom) tjejen med astmas bror!