Visa första inlägg
1427 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1427 inlägg
Kate berättade senare att hon skulle dyka men fick öroninflammation och kunde inte så hon flög hem! Och störta med planet! Och några dagar senare drunknade!(F*n vilken osis! )
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Kvällens avsnitt blir nog ganska bra.Sayid lär väll komma tillbaka till lägret b la.Vi kommer att få se lite falsh backer frän Claries(Den gravida tjejen) liv.Sen kommer vi att få tråffa en till överlevare.
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Var Micheals och Walts flashback med i förra avsnittet?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Förra avsnittet var det Sayids historia man fick följa.
1427 inlägg
för
1427 inlägg
OK! e lite nyfiken på Far och sons historia nu!
Det kanske blir tjockisens!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vadå kan bli tjockisen.Nu hänger inte jag med.
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Tjockisens flashbacks i dagens avsnitt!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det här skrev jag förut:[quote="sa":19poljyv]Kvällens avsnitt blir nog ganska bra.Sayid lär väll komma tillbaka till lägret b la.Vi kommer att få se lite falsh backer frän Claries(Den gravida tjejen) liv.Sen kommer vi att få träffa en till överlevare. [/quote:19poljyv]
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Oj! Aha! Glömde att du skrev det!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det är ok.Tänk bara på att kanske läsa andras inlägg lite mer noggrant kanske.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
LOST e eftt bra serie
men jag har missat tre avsnitt

första, och dom två senaste (v. 13 o. 14 (tror jag))
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hur kan du ha gjort det.Det är ju v.13 nu.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
va? äre?

ok...

heheh...

jag har missat de två avsnitt som gått innan det som går idag...

och jag ska se det som går idag..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Mannen Claire och Charlie mötte i slutet måste vara fransyskans son....
I förra avsnittet hade han utslag på ryggen och fransyskan sa att hon dödat alla pga att "de fått det" (eller nått). De måste ha fått nån sjukdom. Alltså är det hennes son som är Ethan (tror jag han hette)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Inte är väl han som fick utslaget samma person som ethan. Personen som fick utslagen heter väl lance, hans nämns ju till och med när hurley misstar honom och "ethan". Dessutom tror jag inte att lance utslag är "det".

Hur som helst tycktejag att det var ett väldigt bra avsnitt igår, jag gillade claires första dröm.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag håller med om att det var ett bra avsnitt igår, Claries 'förflutna' var intressant tycker jag, den här spå-mannen var en mystisk figur.
Det som hände på ön samt hennes drömmar var också spännande.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="sa":trwtnukv]Hur kan du ha gjort det.Det är ju v.13 nu. [/quote:trwtnukv]

Det är vecka 14!

Lite scary med han där Ethan! Bästa avsnittet på ett tag tycker jag.
191 inlägg
för
191 inlägg
Spåmannen var riktigt läskig! Undrar varför det är så viktigt att Claire uppfostrar sitt barn själv? Den där Ethan killen är skum! Jag tror att han har någon slags koppling till fransyskan. Jag tror att han vill åt Claires barn så att han kan ge det till fransyskan, för fransyskan letar ju efter sitt barn.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Claire har väl än så länge var den med mest "normal" bakgrund.
Bortsett från lustiga siare förstås...

Ja, antagligen finns det någon koppling mellan Fransyskan och Ethan, de kan ju inte gärna ha varit på öni 16 år eller vad det nu är, och gått varandra förbi helt och hållet under så lång tid.
1427 inlägg
för
1427 inlägg
FAAAAAAAAAN vad jag hatar LOST samtidigt som jag älskar det lika mycket!
Man sitter liksom hela avsnittet och tycker att det är [b:3pwibl25]lite[/b:3pwibl25] små tråkigt! och sista sekunden trycker dom in ett nytt spännande inlägg! och BOOM!
LOST
executive produce....
Fan vad man blir sur!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden