Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Är det ingen mer än jag som tror att Ethan är fransyskans som???

Det tror jag. Sen är det han som vill åt clairs barn för att ge det till sin mamma för att hon ska få tillbaka det barn hon förlorade...
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Sonen kanske det! Det är en ganska bra gissning! men hon sa iförsig att det bara var hon kvar i radion!

[size=75:2zrvcl7e=75:2zrvcl7e][color=olive:2zrvcl7e=olive:2zrvcl7e]Ska bara meddela:
Medlem Pontus .C är skit sur på moviemaster för att han + en till som inte är medlem berättat hur lost sluter![/color:2zrvcl7e][/size:2zrvcl7e]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
han kanske hade lämnat henne och stuckit till andra sidan ön. Varför skulle hon leta efter sin son om hon hade dödat honom?????
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Men om nu Ethan är hennes son. Då har hon ju en son och vad är det som ska kompenseras?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
För att han har tagit avstånd från henne och hon fortfarande vill ha ett barn. Hon kanske inte vet att han lever...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Han har tagit avstånd från henne?
Tycker du inte att det klingar lite dumt, att [b:2aykr4s9]han[/b:2aykr4s9] hennes egen son ska röva ett annat barn för att kompensera upp sig själv...nja
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
avsnitten som gick igår de 6/4 var fett bra!
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Jo det var spännande!(åtminstone dom 30 sista sekunderna)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ganska bra avsnitt.Man kunde ju lista ut att Ethan inte var en av dom.Fast det visste ju jag redan före jag såg avsnittet.Länktar till nästa.
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Har du laddat ner dom eller nått? du vet ju redan innan vad som hände! då behöver du inte vänta till nästa avsnitt iallafall!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag går in på den officiella hemsidan och tittar omkring lite.Där så är dom på episode 19.
1427 inlägg
för
1427 inlägg
JAHA! smart!
191 inlägg
för
191 inlägg
Jag tror inte att Ethan är fransyskans son, han är alldeles för gammal för det!

Är det Lost nästa onsdag? I Aftonbladets tvtidning stod det att det var ishockey! Man kan inte ta bort Lost och lägga in en ishockeymatch. det är fullkomligt oaceptabelt!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det är ju trots allt slutspel, men kanske har finalserien hunnit ta slut tills nästa onsdag, vem vet. Jag hoppas iaf att det kommer att vara Lost då. Även om hockey är helt okej...
1427 inlägg
för
1427 inlägg
[quote="Bloodwyn":1eh33ea3]Jag tror inte att Ethan är fransyskans son, han är alldeles för [u:1eh33ea3]gammal[/u:1eh33ea3] för det![/quote:1eh33ea3]
Säg att han var tolv när dom kraschade och nu 16 år senare levt på en ö ensam utan direkta tvättmedel och grejer! Då ser man äldre ut än vad man är!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Håller med. Ethan är nog en av "Dom" som Danielle först trodde Sayid var.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det kan nog stämma. Så återstår bara frågan vilka "Dom" är.
I vilket fall som så verkade det som om den här Ethan faktiskt var ute efter Claire, mycket mystiskt. Hoppas att nästa avsnitt tar vid där onsdagens slutade.
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Jo dom hoppar ju ibland som när Sayid blev nedslagen! Fick inte se när han vaknade eller nått!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Ludwig M. Bile":1jvtd01o][quote="Bloodwyn":1jvtd01o]Jag tror inte att Ethan är fransyskans son, han är alldeles för [u:1jvtd01o]gammal[/u:1jvtd01o] för det![/quote:1jvtd01o]
Säg att han var tolv när dom kraschade och nu 16 år senare levt på en ö ensam utan direkta tvättmedel och grejer! Då ser man äldre ut än vad man är! [/quote:1jvtd01o]
jag hållermed ludde
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, du brukar ju göra det.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden