Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
jag tycker också att det verkar som att han kan se in i framtiden samt göra massor med lustiga saker, i något tidigare avsnitt fick man väl se när han läste om en fågel och just då kom en fågel av den sorten och flög in i rutan.
jag vet inte om han vet att luckan finns för han sa ju bara att "öppna den inte" han kanske bara har en föraning om att det kommer hända något förskräckligt om den öppnas, utan att han vet vad som inte får öppnas. det är svårt att veta vad dom menar ibland för de är ganska otydliga hela tiden så att allting kan tolkas på olika sätt så att man inte ska kunna lista ut vad som kommer att hända.
fast det börjar ändå bli ganska lätt att förutse vad som kommer att hända. ibland känns det som att man bara ska gissa på det ingen kommer tro ska hända för det är oftast det som kommer att hända.
jag vet inte om han vet att luckan finns för han sa ju bara att "öppna den inte" han kanske bara har en föraning om att det kommer hända något förskräckligt om den öppnas, utan att han vet vad som inte får öppnas. det är svårt att veta vad dom menar ibland för de är ganska otydliga hela tiden så att allting kan tolkas på olika sätt så att man inte ska kunna lista ut vad som kommer att hända.
fast det börjar ändå bli ganska lätt att förutse vad som kommer att hända. ibland känns det som att man bara ska gissa på det ingen kommer tro ska hända för det är oftast det som kommer att hända.
Saknas
för
Inga inlägg
Jo Walt är en lite konstig grabb, men sen så kan ju allt det här ha med att han inte vill lämna ön, och han tor väll att det finns något under luckan som är förstöra allt.
Sen så va det ju väldigt bra nyheter från Tophet att Lost säsong 2 kommer att starta direkt efter, fy va skönt.
Sen så va det ju väldigt bra nyheter från Tophet att Lost säsong 2 kommer att starta direkt efter, fy va skönt.
Saknas
för
Inga inlägg
ångrade han sig inte i senaste avsnittet och sa att han ville lämna ön? jag vet att han inte ville göra det innan, för han sa ju att han brände ned den förra flotten i gårdagens avsnitt eftersom han inte ville att hans pappa skulle åka.
[size=75:15tam0h3=75:15tam0h3]PS. sa jag heter thopet inte tophet.[/size:15tam0h3]
[size=75:15tam0h3=75:15tam0h3]PS. sa jag heter thopet inte tophet.[/size:15tam0h3]
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="thopet410":2w53jw7m]ångrade han sig inte i senaste avsnittet och sa att han ville lämna ön? jag vet att han inte ville göra det innan, för han sa ju att han brände ned den förra flotten i gårdagens avsnitt eftersom han inte ville att hans pappa skulle åka.
[size=75:2w53jw7m=75:2w53jw7m]PS. sa jag heter thopet inte tophet.[/size:2w53jw7m][/quote:2w53jw7m]
Såg inte hela avsnittet igår så han kanske gjorde det.
Oj förlåt jag skrev fel där.
[size=75:2w53jw7m=75:2w53jw7m]PS. sa jag heter thopet inte tophet.[/size:2w53jw7m][/quote:2w53jw7m]
Såg inte hela avsnittet igår så han kanske gjorde det.
Oj förlåt jag skrev fel där.
Saknas
för
Inga inlägg
Walt sa att han ville lämna ön... men anledningen sa han aldrig... Han kanske fortfarande vill stanna på ön och det ända sättet att göra det är att åka iväg med flotten... kanske lät lite konstigt men ändå...
Saknas
för
Inga inlägg
lite konstigt minst sagt, fast teoretiskt skulle det kunna gå om de seglar iväg imorgon och vinden för dom norrut och sedan vänder när monsunregnen börjar och då för dom söderut mot ön, då skulle det kunna gå faktiskt. kan det vara något sådant du menade?
Saknas
för
Inga inlägg
Kanske det, men hur skulle Walt som jag har för mig är nio år kunna räkna ut något sånt.
Saknas
för
Inga inlägg
dom sa ju att vinden blåste så i förra avsnittet och det var det enda jag kunde komma på som skulle passa in med madsons teori. jag tror inte på det själv dock.
Saknas
för
Inga inlägg
Walt kan ju enligt min teori se in i framtiden... han behöver inte räkna ut hur det ska hända.. han bara vet att det ska det...
thopet410: Det var precis så jag tänkte..
thopet410: Det var precis så jag tänkte..
Saknas
för
Inga inlägg
jag tror inte att han kan se in i framtiden utan mer få glimtar och föraningar av den.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Madson":1008vr8f]Walt sa att han ville lämna ön... men anledningen sa han aldrig... Han kanske fortfarande vill stanna på ön och det ända sättet att göra det är att åka iväg med flotten... kanske lät lite konstigt men ändå...[/quote:1008vr8f]
jag fick mer intrycket av att han ändrade sig när han fick den där föraningen från Locke om luckan. Som att nåt hemskt kommer hända om de öppnar den och då vill han inte att han och hans pappa ska vara kvar på ön längre..
jag fick mer intrycket av att han ändrade sig när han fick den där föraningen från Locke om luckan. Som att nåt hemskt kommer hända om de öppnar den och då vill han inte att han och hans pappa ska vara kvar på ön längre..
Lost är en himmla bra serie! Jag tror ochså att Walt kan se in i framtiden!
Nej Allt som typ Walt läser inträffar!
Som han läste en serie tidning om en isbjörn och senare i samma avsnitt så attackerades han av en björn!
Och en kompis sa att Walt även läste om ett UFO men en lucka högst upp(vilken möjligtvis kan vara Luckan som Locke har litat)
Som han läste en serie tidning om en isbjörn och senare i samma avsnitt så attackerades han av en björn!
Och en kompis sa att Walt även läste om ett UFO men en lucka högst upp(vilken möjligtvis kan vara Luckan som Locke har litat)
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Ludwig M. Bile":37r1kltn]en kompis sa att Walt även läste om ett UFO men en lucka högst upp(vilken möjligtvis kan vara Luckan som Locke har litat)[/quote:37r1kltn]
det har inte jag sett, när visade dom det?
det har inte jag sett, när visade dom det?
Saknas
för
Inga inlägg
Gjorde han inte det i förra avsnittet, har för mig det.
Saknas
för
Inga inlägg
det har jag inte sett... Men det är nått med Walt och att han antingen kan ändra framtiden eller se glimtar av den...
Saknas
för
Inga inlägg
Gårdagens avsnitt va ganska bra, inte bästa kanske men väldigt spännande.
Sen så är det kul med en ny karaktär också, Artz, men någonting säger mig att hans framtid inte ser så ljus ut, längtar tills nästa avsnitt.
Sen så är det kul med en ny karaktär också, Artz, men någonting säger mig att hans framtid inte ser så ljus ut, längtar tills nästa avsnitt.
Saknas
för
Inga inlägg
jag har tänkt samma sak om arzt, jag undrar varför han vägrar att bli kallad vid sitt förnamn.
jag tycker att det är många saker i serien som börjar bli lätt att förutsäga vilket inte är speciellt roligt, fast serien är ändå tillräckligt bra för att se på.
jag tycker att det är många saker i serien som börjar bli lätt att förutsäga vilket inte är speciellt roligt, fast serien är ändå tillräckligt bra för att se på.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="the man":fvu1133a]säsong 2 hade premiär igår i usa.. ska ladda hem den sen[/quote:fvu1133a]
det är ju inge kul...
Igår tycker jag det var ett bra avsnitt.. händ mycket och många flashbacks.. Hoppas de lyckas med flotten men jag är skeptisk...
det är ju inge kul...
Igår tycker jag det var ett bra avsnitt.. händ mycket och många flashbacks.. Hoppas de lyckas med flotten men jag är skeptisk...
Saknas
för
Inga inlägg
Tyckte också att avsnittet igår var bra, jag gillade 'flashbacksen' väldigt mkt, kul att få se lite från alla innan planet avgick.
Ska bli spännande att se hur det går med flotten, samt om vi får veta vilka 'de andra' är. Ser fram emot nästa vecka!
Ska bli spännande att se hur det går med flotten, samt om vi får veta vilka 'de andra' är. Ser fram emot nästa vecka!