Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
bra avsnitt som väckte många frågor

undra vad locke misstänkte med revorna på franska tjejen? Det såg ju ut som om någon faktiskt hade rivit henne.

Shyst shannon va när hon anmälde said som en arab som lämnat en väska i vänthallen. hon måste ha varit en supersubba tidigare.undrar om said kommer ihåg vad hon gjorde eller ej.

Hoppas vi får veta hur fartyget hamnade mitt på ön än sen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:1fcrlbs0]det är ju inge kul... [/quote:1fcrlbs0]

Och varför inte ?? Han har sett fler avsnittet och nu får han se säsong 2, vad kan inte vara kul med det ??

Själv precis sett avsnittet (2.01.) och det var helt ok, tycker lost har tappat sista halvan men nu hände det lite saker så att det blir nog mkt spänning och en del svar..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Avsnittet igår var mycket spännande. Som vanligt så ville man bara vet mer. Det med fartyget var lite spännande
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Då har man sett det då cliffhanger sluten fortsätter så man blir galen "hello brother" serien är lika bra som alltid
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det är väl två avsnitt kvar.
Och ska inte ett avsnitt vara 2 tim.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tror att dom vissade båda dom sista avsnitten samtdigt i USA, vet inte hur dom gör här i Sverige.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ok
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Spännande igår med skeppet, röken och allt. Kul att de äntligen kom iväg med flotten också. Sedan, sista avsnittet är väl inte två avsnitt utan bara ett dubbelt så långt avsnitt? Eller? De sa en kompis i alla fall. Nåväl, vilket avsnitt visades igår och hur många är det totalt? Måste verkligen skaffa boxen när den kommer.
870 inlägg
för
870 inlägg
Jag håller med dom flesta att det var ett väldigt spännande avsnitt i går. Jag tror att någonting kommer hända med flotten och dom som är på flotten!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:q9x4az1t]Spännande igår med skeppet, röken och allt. Kul att de äntligen kom iväg med flotten också. Sedan, sista avsnittet är väl inte två avsnitt utan bara ett dubbelt så långt avsnitt? Eller? De sa en kompis i alla fall. Nåväl, vilket avsnitt visades igår och hur många är det totalt? Måste verkligen skaffa boxen när den kommer. [/quote:q9x4az1t]

Det är 25 avsnitt totalt på säsong 1. Exodus 1&2 heter de..Det är 2 avskilda avsnitt, vet inte TV4 sänder det på samma gång eller inte. I USA så gjorde de inte nog inte det, kommer inte ihåg.. Inte en sån serie som jag ser om iaf, ingen box för mig..

[quote:q9x4az1t]Jag tror att någonting kommer hända med flotten och dom som är på flotten![/quote:q9x4az1t]

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att se om den. Och även om det är en del filmer och boxar jag hellre skaffar innan Lost-boxen så tror jag nog att jag kommer skaffa den. Väldigt bra serie.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ja, vet..Har sett alla avsnitten! Kanske smile gubben som förvirrade dig..Fast menning kunde ju inte bli mer än correct.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
viste det också om

Kan inte alla säga vems favorit karaktär är i lost.
Själv tycker jag Sawyer är bäst bland killarna.
Och tjejerna kan jag inte bestäma mig.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Sawyer, Jack, Sayid, Michael, Charlie och den tjocka killen, har glömt vad han heter, är mina favoriter. Vad jag kommer på nu iallafall. Har nog ingen kvinnlig favorit alls i Lost.
870 inlägg
för
870 inlägg
Den tjocka killen som är min personliga favorit heter Hurly eller nåt liknande. Sen gillar jag jack,yin och No läraren vad han nu heter är också skön.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
såg nya lost avsnittet för nån timma sen s02ep01
det va riktigt spännande =)
så nu varje onsdag kmr det ett nytt lost avsnitt så bra =P
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Just det, Hurly var det. Han är riktigt skön. Gillar Yin också. Hm.. är en hel del favoriter jag har.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:1m15p52i]Själv tycker jag Sawyer är bäst bland killarna. [/quote:1m15p52i]

hehe, ja Sawyer är grym..Riktigt cool och skön, Hurley är det inte mkt fel på heller. Rolig kille!!

[quote:1m15p52i]såg nya lost avsnittet för nån timma sen s02ep01
det va riktigt spännande =)
så nu varje onsdag kmr det ett nytt lost avsnitt så bra =P[/quote:1m15p52i]

Jupp, ska bli nice att följa säsong 2 nu!!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
hur långt har de kommit på säsong 2 i usa
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Pröva leta upp det själv o kom tillbaka med svaret!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden