Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
första avsnittet kom i onsdags, andra kommer den 28:e alltså nu på onsdag. Så det borde gå varje onsdag som 1:a säsongen gjorde =))
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
jag tyckte det var himla bra att sun till slut kom överens med sin make. tilltalar min romantiska ådra
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Visa spoiler

LOST: BETYG 5
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Med s02e01 antar jag att du menar säsong 2, episode 1 vilket inte är så smart att avslöja innehållet i då många inte sett det än, med tanke på att säsong 2 inte börjat visas i Sverige.
Är det inte det du menar så ber jag om ursäkt, men det som du skrev är iaf inget som mig veterligen har hänt i serien än.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Han menar första avsnittet av säsong två. Jag tyckte personligen det var helt okej, i typisk Lost anda. Men det vore nog bra om nån mod satte spoiler på både inlägget och citatet. Du är ny så det är okej DrapeR, men gör inte om det, annars blir Sofia sur på dig och det vill du inte.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Har sett dom sista avsnitten av säsong 1 nu och jag vill ju såklart se första avsnittet av säsong 2 nu men jag vet inte var jag ska ladda hem den.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Skickade ett PM till honom o sa att han skulle sätta spoiler på det!! De andra lär få ryck om de läser det!!! Rätt bra avsnitt tycker jag, hände ju en del!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Längtar tills nästa avsnitt imorgon. Skall spännande att se hur det går med båten, men framförallt hur de går med luckan och de andra.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ikväll smäller det åter igen. Ikväll - som alla andra Onsdag-kvällar - är det dags för (kanske faktiskt) veckans höjdpunkt. Asså, kan dom inte börja köra avsnitten oftare. Det är ju en hel säsong 2 också... Shit, det kommer ta LÅÅÅNG tid det här... Hoppas VERKLIGEN inte att det blir en säsong 3 också, då blir jag dampig.
191 inlägg
för
191 inlägg
Jag tycker också att de kan köra avsnitten oftare, de kör ju Medium två dagar i veckan.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:3iuk8ven]Ikväll smäller det åter igen. Ikväll - som alla andra Onsdag-kvällar - är det dags för (kanske faktiskt) veckans höjdpunkt. Asså, kan dom inte börja köra avsnitten oftare. Det är ju en hel säsong 2 också... Shit, det kommer ta LÅÅÅNG tid det här... Hoppas VERKLIGEN inte att det blir en säsong 3 också, då blir jag dampig.[/quote:3iuk8ven]

Hehe, nja så bra är det inte..En del program kommer lätt före. Det lär nog komma säsong 3 också, sen en bio eller tv-film som avslutning. Läste det i expressen för en tid sen.
870 inlägg
för
870 inlägg
Coolt med en film som avslutning!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ett avsnitt i veckan är helt ok. Då ser man verkligen fram emot det och längtar tills nästa avsnitt. Blir lite mer spännande om inte avsnitten kommer för tätt ihop. Så, ett i veckan är jag nöjd med. Hade givetvis inte tackat nej till två i veckan heller, men jag är fult nöjd med som det är.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Riktigt bra avsnitt idag, dock inte lika spännande som förra gången. Älskar verkligen Hurly med hans [i:21c3rmrr]"Dude"[/i:21c3rmrr] hela tiden. Han är riktigt skön. Längtar verkligen till nästa vecka. Sista avsnittet på säsong 1. Skall onekligen bli mycket spännande att se slutet. Vill gärna veta hur det går för dem på flotten.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det var rätt så bra, framförallt med arnzt. det var väldigt störande musik när de var inne i fartyget, så det förstörde all spänning där jag satt bara och var irriterad på musiken.
870 inlägg
för
870 inlägg
Avnittet igår var helt okej men en av mina favoriter dog! Och det var förmodligen en av mina andra favoriters fel. Ja ja, jag gillar fortföranade Hurley.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="reed":krvnsqm3]Avnittet igår var helt okej men en av mina favoriter dog! Och det var förmodligen en av mina andra favoriters fel. Ja ja, jag gillar fortföranade Hurley.[/quote:krvnsqm3]
va arnzt en av dina favoriter?? jag tyckte han mest var gnällig och tyckte synd om sig själv dessutom var han feg men men alla tycker ju inte likadant..

håller med om hurley gillar han stort. lite rolig och udda karaktär mot dom andra.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Helt ok avsnitt (S2E02) , förra var dock bättre..

Visa spoiler
870 inlägg
för
870 inlägg
Arnzt var ju sjön men som du säger alla kan tycka olika.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Mycket bra avsnitt igår tycker jag, stackars Arnzt dock, jag var inte med på den smällen. Tyckte att Danielle och Claires möte var väldigt intressant, ser fram emot nästa vecka!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden