Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="reed":1lr6thul]Arnzt var ju sjön men som du säger alla kan tycka olika.[/quote:1lr6thul]

Arnzt var stundtals mest irriterande, gnällig och riktigt feg. Hurly däremot är hur skön som helst, en av mina favoriter i Lost.
191 inlägg
för
191 inlägg
Jag tycker att Hurley är ganska irriterande. Hoppas att vi får se "the others" i nästa avsnitt! Jag vill veta hur de ser hur. Jag tror att de ser ut som vildar.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Bloodwyn":lya0w0v1]Jag tycker att Hurley är ganska irriterande. Hoppas att vi får se "the others" i nästa avsnitt! Jag vill veta hur de ser hur. Jag tror att de ser ut som vildar.[/quote:lya0w0v1]

Jo det är klart man är lite spänd på att få se hur dem ser ut. Sedan vill jag också se hur det där monstret eller vad det är som vaktar någonting ser ut. Jag föreställer mig alltid den som en dinosaurie. Till exempel en T-Rex från Jurassic Park. Fast det kanske är något helt annat.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:1r5k6zak]Jo det är klart man är lite spänd på att få se hur dem ser ut. Sedan vill jag också se hur det där monstret eller vad det är som vaktar någonting ser ut. Jag föreställer mig alltid den som en dinosaurie. Till exempel en T-Rex från Jurassic Park. Fast det kanske är något helt annat.[/quote:1r5k6zak]

MM, jag föreställde mig också nåt som en T-Rex..Man får väl se det i nåt avsnitt, mellan 16-25 tror jag!!!??? Det är inte vad jag föreställde mig precis.
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja,
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Får man se monstret i något avsnitt i säsong 1? Vågade inte läsa spoilerna, handlar det om säsong 1 eller 2?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Mest om säsong 2, som om dom inte vill veta något, läs inte.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="sa":2h42zcr8]Mest om säsong 2, som om dom inte vill veta något, läs inte. [/quote:2h42zcr8]

Njae, om det handlar om säsong två avstår jag allt från att läsa.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vad fan det spännade nu! det kommer en ny skådespelare, som en av de är min idol som har varit med om på OZ Simon adebisi
870 inlägg
för
870 inlägg
Ja gästen har rätt! Suck det var jag som var gästen!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Längtar tills avsnittet ikväll, spännande. Härligt att säsong två börjar sändas redan veckan efter också.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="DrapeR":3p8y4h3u]Vad fan det spännade nu! det kommer en ny skådespelare, som en av de är min idol som har varit med om på OZ Simon adebisi [/quote:3p8y4h3u]

Har skrivit det förut, sen så skulle du kanske inte ta med bilden, avslöjar faktiskt några saker.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="sa":3jecv10i][quote="DrapeR":3jecv10i]Vad fan det spännade nu! det kommer en ny skådespelare, som en av de är min idol som har varit med om på OZ Simon adebisi [/quote:3jecv10i]

Har skrivit det förut, sen så skulle du kanske inte ta med bilden, avslöjar faktiskt några saker.[/quote:3jecv10i]

Ja, det var rätt jobbigt att du lade ut en bild. Som sa nämde så avslöjar den trots allt lite. Och det är ganska svårt att undgå bilden, störande.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Till sa:

Visa spoiler

Ja, den där bilden var dumt att lägga upp.

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
bra avsnitt ikväll faktiskt, bättre än de senaste avsnitten. framförallt när hurley var på flygplatsen, han var så skön att kolla på då.

bra avslutning på säsongen med slutet, det passar bra för att höja spänningen inför nästa säsong. intressant att se när de gick ombord på planet, känns som att man känner karaktärerna bättre efter det.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Riktigt bra avsnitt ikväll. Bland de bästa på länge. Hurley är fan bäst, så skön. Locke var bra idag också. Jag kände verkligen sympati för honom vid flashbacken på flygplatsen och i planet idag, med hans handikapp. Men en härlig avslutning på säsongen. Väldigt spännande när de äntligen fick upp luckan, och läskigt det där med Walt.

Längtar tills säsong två börjar nästa vecka.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Till sa
Visa spoiler
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden