Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag tror att de som tog walt måste vara "de andra" som finns på ön...
sen är det de där siffrorna igen... jag tror fortfarande att dom på något sätt är kopplade till alla på ön...
Hurley: vann på dom på lotto - fick otur
Kate: hittelönen på henne var 23000
Jag tror att alla har nått med dom att göra.. skulle annars vara ett väldigt stort sammanträffande...
eller vad tror ni...
sen är det de där siffrorna igen... jag tror fortfarande att dom på något sätt är kopplade till alla på ön...
Hurley: vann på dom på lotto - fick otur
Kate: hittelönen på henne var 23000
Jag tror att alla har nått med dom att göra.. skulle annars vara ett väldigt stort sammanträffande...
eller vad tror ni...
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker att avsnittet igår var en bra säsongsavslutning, även om vi inte fick svar på några frågor alls, snarare fler frågor att fundera över!
Ser verkligen fram emot säsong 2, ska bli spännade att se vad som finns i luckan naturligtvis, och vad som händer med de som är ute till sjöss.
Ser verkligen fram emot säsong 2, ska bli spännade att se vad som finns i luckan naturligtvis, och vad som händer med de som är ute till sjöss.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dobbs":3mlypaxt]Riktigt bra avsnitt ikväll. Bland de bästa på länge. Hurley är fan bäst, så skön. Locke var bra idag också. Jag kände verkligen sympati för honom vid flashbacken på flygplatsen och i planet idag, med hans handikapp. Men en härlig avslutning på säsongen. Väldigt spännande när de äntligen fick upp luckan, och läskigt det där med Walt.[/quote:3mlypaxt]
Alltså vilö egentligen inte Locke sitta med dom andra, han vill ju va som han va förut utan sitt handikapp, så jag tror nog inte att han blev så ledsen.
Väldigt bra avsnitt igår, ett av dom bästa, nu längtar man till säsong två fast jag vet ju redan några av svaren på hemligheterna, men det ska ändå bli kul.
sen så varför dubbelpostade du Dobbs?
Alltså vilö egentligen inte Locke sitta med dom andra, han vill ju va som han va förut utan sitt handikapp, så jag tror nog inte att han blev så ledsen.
Väldigt bra avsnitt igår, ett av dom bästa, nu längtar man till säsong två fast jag vet ju redan några av svaren på hemligheterna, men det ska ändå bli kul.
sen så varför dubbelpostade du Dobbs?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="sa":2rhvyxt3][quote="Dobbs":2rhvyxt3]Riktigt bra avsnitt ikväll. Bland de bästa på länge. Hurley är fan bäst, så skön. Locke var bra idag också. Jag kände verkligen sympati för honom vid flashbacken på flygplatsen och i planet idag, med hans handikapp. Men en härlig avslutning på säsongen. Väldigt spännande när de äntligen fick upp luckan, och läskigt det där med Walt.[/quote:2rhvyxt3]
sen så varför dubbelpostade du Dobbs?[/quote:2rhvyxt3]
Jag ändrade och la till sista raden men då blev det nåt fel så tydligen postades två inlägg istället. Nåväl, blev lite fel. Men jag vet inte hur man tar bort inlägg.
sen så varför dubbelpostade du Dobbs?[/quote:2rhvyxt3]
Jag ändrade och la till sista raden men då blev det nåt fel så tydligen postades två inlägg istället. Nåväl, blev lite fel. Men jag vet inte hur man tar bort inlägg.
Det var en bra säsongsavslutning. Äntligen lyckades de att öppna luckan Det ska bli spännande att se vad som finns där nere. De som tog Walt måste ha något samband med ön, kanske med Danielle. Fast då skulle de nog brutit på franska...
Saknas
för
Inga inlägg
Det är ritkigt kul när det verkligen bli SVETT i Tv-soffan, av ren spänning. Otroligt bra avsnitt är vad det är!
Wow, jag trodde f** inte säsong 2 skulle starta så pass tidigt. Trodde det skulle börja betydligt senare, men... Jaja, vad ska man säga? YES!
Wow, jag trodde f** inte säsong 2 skulle starta så pass tidigt. Trodde det skulle börja betydligt senare, men... Jaja, vad ska man säga? YES!
Saknas
för
Inga inlägg
Nja, vet inte riktigt. Med tanke på hur Lost är så är det ju rätt typiskt med en sånt cliffhanger slut!
Tkr sista avsnittet på säsong 1 var bra!
Dock så tkt jag att effekten med röken och träden var ganska dåligt gjorda. Med tanke på deras tittarsiffror borde dom kunnat lägga ner lite mer pengar på CGI-effekterna.
Dock så tkt jag att effekten med röken och träden var ganska dåligt gjorda. Med tanke på deras tittarsiffror borde dom kunnat lägga ner lite mer pengar på CGI-effekterna.
Saknas
för
Inga inlägg
Röken såg ju inte riktigt trovärdig ut precis..Märkte det när jag såg det för andra gången...
Ikväll är det Destination Lost på tv4 21:00. Då får vi veta mer om karaktärenas förflutna, missa inte det!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Bloodwyn":4l4pe9gv]Ikväll är det Destination Lost på tv4 21:00. Då får vi veta mer om karaktärenas förflutna, missa inte det![/quote:4l4pe9gv]
Ja det skall bli intressant. Skall jag definitivt kolla på.
Ja det skall bli intressant. Skall jag definitivt kolla på.
Saknas
för
Inga inlägg
Hoppas att man får en bra fördjupning i Locks karaktär. Hans förflutna är otroligt intressangt och man vill bara veta mer.
Saknas
för
Inga inlägg
Frågan det, Locke är ju redan än så intressant karaktär, så dom struntar nog i att avslöja så mycket om honom och avslöjar lite mer om dom andra karaktärerna som inte är så intressanta för att då göra dom intressanta.
Saknas
för
Inga inlägg
Tänker definitivt kolla på programmet ikväll, ska bli kul att 'fördjupa' sig i de olika karaktärerna lite mer.
Ser fram emot den nya säsongen som börjar imorgon också!
Ser fram emot den nya säsongen som börjar imorgon också!
Lär förmodligen se programmet ikväll också äve om jag inte är speciellt imponerad av LOST.
Kan inte riktigt förstå hur den kan ha blivit en sån succé. Nej tacka vet jag 24....
Kan inte riktigt förstå hur den kan ha blivit en sån succé. Nej tacka vet jag 24....
Saknas
för
Inga inlägg
I Göteborgs-Posten, GP, stod det att Jack, Shannon och Charlie är tre av de karaktärer man kommer få veta mer om i 'Destination Lost'.
Saknas
för
Inga inlägg
vad intressant att få veta mer om shannon. jag tycker inte att hon är speciellt intressant, däremot att man får reda på charlie är desto bättre. han är klart mer intressant karaktär.
få se om jag ser det ikväll eller om jag spelar in det, det krockar ju med hockeyn tyvärr.
få se om jag ser det ikväll eller om jag spelar in det, det krockar ju med hockeyn tyvärr.