Saknas
för
Inga inlägg
Är det någon som vet exakt när Destination LOSt går i repris, jag vet bara att det är på måndag? Är det någon som vet vilken tid?
Saknas
för
Inga inlägg
Blev lite besviken på 'Destination Lost'. Det stod att det skulle vara ett program med fördjupning i karaktärernas förflutna. Med det trodde jag det skulle via nya saker. Istället var det bara en resumé av säsong ett. Nåväl, imorgon börjar andra säsongen i alla fall. Skall bli riktigt spännande.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
samma här, det var helt onödigt att se det för mig som har sett alla avsnitt. fast har man missat en del så kan det vara intressant att se.
hoppas att det blir ett riktigt slut på säsong 2 så att de lägger ned serien sen.
hoppas att det blir ett riktigt slut på säsong 2 så att de lägger ned serien sen.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="thopet410":281djjwa]samma här, det var helt onödigt att se det för mig som har sett alla avsnitt. fast har man missat en del så kan det vara intressant att se.
hoppas att det blir ett riktigt slut på säsong 2 så att de lägger ned serien sen.[/quote:281djjwa]
Ja, om man hade följt serien från början var det totalt onödigt att se det. Blev väldigt besviken faktiskt. Hoppades på nytt material och inte en sammanfattning av de gamla.
hoppas att det blir ett riktigt slut på säsong 2 så att de lägger ned serien sen.[/quote:281djjwa]
Ja, om man hade följt serien från början var det totalt onödigt att se det. Blev väldigt besviken faktiskt. Hoppades på nytt material och inte en sammanfattning av de gamla.
Saknas
för
Inga inlägg
Blev väldigt besviken på 'Destination Lost', hade annat som jag kunde ha gjort då men eftersom jag trodde att man skulle få se flashbacks som man inte hade sett förut så gjorde jag ju det, och blev väldigt besviken.
Om man har följt serien så behövde man ju inte se det alls.
Men säsong två börjar ju ikväll, ska bli väldigt kul, fast jag redan vet vad som finns i The hatch men annars så ska det bli väldigt spännande.
Om man har följt serien så behövde man ju inte se det alls.
Men säsong två börjar ju ikväll, ska bli väldigt kul, fast jag redan vet vad som finns i The hatch men annars så ska det bli väldigt spännande.
Sa kan du skicka pm till mig och säga vad som finns i luckan? Jag vet att säsong 2 börjar redan ikväll men jag kan inte hålla mig!
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, idag är det första avsnittet av säsong två. Längtar tills kl. 21.00, spännande.
Jag har börjat se Lost nu och det är minst lika bra som alla säger.
Saknas
för
Inga inlägg
Bra det Deppa.
Såg nyss några klipp från säsong två på [url=http://www.abc.com:f9ybfs6q]ABC[/url:f9ybfs6q].
Väldigt intressanta klipp där och höjer spänningen inför kommande avsnitt.
Såg nyss några klipp från säsong två på [url=http://www.abc.com:f9ybfs6q]ABC[/url:f9ybfs6q].
Väldigt intressanta klipp där och höjer spänningen inför kommande avsnitt.
Saknas
för
Inga inlägg
Destination Lost är väl till för usa.. där hade man ett uppehåll mellan serierna och då kanske dom behövde ett resume-program.
Saknas
för
Inga inlägg
Ja men det har bara kommit ett program och det va dethär, dom har inte så många uppebehåll i USA, tror dom bara hade ett i LOST.
Saknas
för
Inga inlägg
"Destination LOST" igår var bra. Man fick en bra överblick, och jag hade faktiskt missat rätt viktiga händelser som jag nu fick reda på, märkte jag. Dom tjänar nog en hel del TV-tittare till kvällens säsongsstart också.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dobbs":4ig0idye]Blev lite besviken på 'Destination Lost'. Det stod att det skulle vara ett program med fördjupning i karaktärernas förflutna. Med det trodde jag det skulle via nya saker. Istället var det bara en resumé av säsong ett. Nåväl, imorgon börjar andra säsongen i alla fall. Skall bli riktigt spännande.[/quote:4ig0idye]
Men så har det varit på de flesta speciallprogramen för LOST som tv4 har sänt. Ta bara de intervjuerna de gjorde. Det var ju inte heller något vidare. Jag tror att ABC kommer göra allt för att folk inte ska glömma denna serien, det är ju trotsallt det första lyckade programet på flera år...
Men så har det varit på de flesta speciallprogramen för LOST som tv4 har sänt. Ta bara de intervjuerna de gjorde. Det var ju inte heller något vidare. Jag tror att ABC kommer göra allt för att folk inte ska glömma denna serien, det är ju trotsallt det första lyckade programet på flera år...
Åhh. Nu vet jag vad som finns i luckan. Jag skriver det här meddelandet när det bara 5 minuter kvar tills Lost Börjar!
Saknas
för
Inga inlägg
LOST! Riktigt jäkla spännande. Säsong 2 öppnade starkt. Längtar verkligen tills nästa onsdag, kl. 21.00. Ett utav de bästa avsnitten på länge. Skall bli riktigt kul att få följa säsong två också.
Saknas
för
Inga inlägg
kvällens avsnitt var ganska bra, även om det känns som att serien upprepar sig hela tiden med alla "sammanträffanden". jag skulle gärna sett fortsättningen på vad som hände med flotten i förra avsnittet, fast det kommer troligtvis i nästa avsnitt.
Saknas
för
Inga inlägg
ja man kan ju undra vad som hände med walt då shannon såg honom...
ytterst spännnande lost början igår!
ytterst spännnande lost början igår!
Saknas
för
Inga inlägg
Ja väldigt bra avsnitt igår, riktigt spännande och jag börjar få föranningar om vad ön är nu.
Längtar tills nästa avsnitt, det verkar som att vi kommer att få följa Sawyer och dom andra på flotten.
Längtar tills nästa avsnitt, det verkar som att vi kommer att få följa Sawyer och dom andra på flotten.