Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Tror ni att Desmond(?) var på stadion på riktigt eller om det var nån sorts illusion eller nått... eftersom han måste ha varit på ön längre än Danielle och så länge sedan kan det ju inte ha varit som Jack sprang sin jogging tur... eller??
Tyckte det var ett otroligt spännande program.. mycket bra.. längtar till nästa vecka
Tyckte det var ett otroligt spännande program.. mycket bra.. längtar till nästa vecka
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tror nog att Desmond verkligen var på stadion, Jacks långa hår symboliserade väl att han där var lite yngre? Eller? Det var iaf så jag uppfattade saken, och isf stämmer det ju att Desmond varit på ön ganska länge.
Iaf var det ett riktigt bra avsnitt igår, tycker jag! Väldigt spännande med luckan och dess 'invånare'! Ska bli intressant att följa folket ute till havs nästa vecka. Längtar!
Iaf var det ett riktigt bra avsnitt igår, tycker jag! Väldigt spännande med luckan och dess 'invånare'! Ska bli intressant att följa folket ute till havs nästa vecka. Längtar!
Saknas
för
Inga inlägg
Så nästa avsnitt får vi följa dem på flotten? Intressant. De var inte med något igår, förutom sekvensen med Walt och Shannon då.
Saknas
för
Inga inlägg
LOST blir VERKLIGEN bara bättre och bättre. Nu är serien lixom uppdelad. Varannat avsnitt om ön och varannat om flotten kan man ju gissa att det kommer handla om i fortsättningen - ett tag. Oooooh, vad spänande det var, med [i:7rtirv1g]Tour de stade[/i:7rtirv1g]-"brodern" nere i luckan. Shit, det blir bara värre och värre. Vad gör han där? Hur kom han dit? Egentligen finns det bara tre altenativ i och med att Jack har träffat honom förut.
1) [i:7rtirv1g]Tour de stade[/i:7rtirv1g]-"brodern" var med på planet från början, och i all panik flydde han in i skogen och hittade den.
2) "Brodern" var med på båten som vi stötte på när det gällde flotten, och han kände till luckan tidigare.
3) "Brodern" har varit på ön lååångt tidigare och har kännt till allting länge.
Altenativ 1 känns ändå ganska relevant eftersom det ändå var så pass gammal utrustning nere i luckan. Jag menar... hade han kännt till detta ställe länge (eller var mer på båten - och på så sätt även kände till luckan sedan tidigare) hade han väl tängt på att renovera lite grejer... Till exempel skaffa ny dator, en gammal 70-tals"maskin" kanske inte passar in i ett modernt "hemligt" kontor, eller vad det är.
Oooh, Gud vad spännande och bra det är nu. LOST Säsong 2 rivstartade med ett otroligt bra avsnitt, anser jag. Nog det bästa hittils.
Och TV4's nya reklam-vinjett med sponsorerna var ju inte helt fel, det gav lixom serien en annan "feeling", vilket kanske behövs nu när det är ny säsong och allt.
1) [i:7rtirv1g]Tour de stade[/i:7rtirv1g]-"brodern" var med på planet från början, och i all panik flydde han in i skogen och hittade den.
2) "Brodern" var med på båten som vi stötte på när det gällde flotten, och han kände till luckan tidigare.
3) "Brodern" har varit på ön lååångt tidigare och har kännt till allting länge.
Altenativ 1 känns ändå ganska relevant eftersom det ändå var så pass gammal utrustning nere i luckan. Jag menar... hade han kännt till detta ställe länge (eller var mer på båten - och på så sätt även kände till luckan sedan tidigare) hade han väl tängt på att renovera lite grejer... Till exempel skaffa ny dator, en gammal 70-tals"maskin" kanske inte passar in i ett modernt "hemligt" kontor, eller vad det är.
Oooh, Gud vad spännande och bra det är nu. LOST Säsong 2 rivstartade med ett otroligt bra avsnitt, anser jag. Nog det bästa hittils.
Och TV4's nya reklam-vinjett med sponsorerna var ju inte helt fel, det gav lixom serien en annan "feeling", vilket kanske behövs nu när det är ny säsong och allt.
Saknas
för
Inga inlägg
Undrar vad desmond gör där nere och varför han tog någon medicin.. det stod ju karantän på luckan...
Vad gör han med utrustningen??
Vad gör han med utrustningen??
Saknas
för
Inga inlägg
Oj vilket bra asvnitt! Säsong 2 börjar verkligen spännande.
Jag kan knappt vänta tills nästa onsdag när man förhoppningsvis får reda på mer om Desmond och hur han kom dit.
Jag misstänkte faktiskt lite att det skulle vara han som var inne i luckan eftersom han hade ett sådant hår och så sa han till Jack att de skulle ses i ett annat liv. Men ändå kändes det lite väl långsökt att det skulle vara han som var där nere.
Jag kan knappt vänta tills nästa onsdag när man förhoppningsvis får reda på mer om Desmond och hur han kom dit.
Jag misstänkte faktiskt lite att det skulle vara han som var inne i luckan eftersom han hade ett sådant hår och så sa han till Jack att de skulle ses i ett annat liv. Men ändå kändes det lite väl långsökt att det skulle vara han som var där nere.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag anade också att det var Desmond efter ett tag. Det känndes som ett litet väl stort sammanträffande att det skulle vara just han i luckan men teorin besannades när han sa, [b:3kovsuqb][i:3kovsuqb]"Brother".[/i:3kovsuqb][/b:3kovsuqb] Avsnittet igår var nog ett av de bästa LOST-avsnitten hittils. Vill verkligen veta mer om Desmond och luckan, men också om attacken mot flotten. HUr det gick för Michael, Sawyer och Jin. Spännande!
Saknas
för
Inga inlägg
man kan ju undra om han har fått något virus eller liknande och försöker luska ut botemedel eller något då han sa att han var nästan doktor eftersom han tog just medicin mot något och var i karantän. datorn kan ju vara att han ska kunna kontakta någon när han hittat botemedel så att dom kan hämta honom....
men vi får väl se.... ytterst interessant!!
men vi får väl se.... ytterst interessant!!
Vilket spännande avsnitt! Jag kan knappt vänta till nästa onsdag. Det är med Desmond var verkligen mystiskt. Undra vad har har för sjukdom? Han såg lite smått galen ut, kanske något psykiskt? Desmonds "karantän-hus" var ju jättestort, jag trodde inte att det döljde sig så mycket under marken. Hoppas att vi får se mer från flotten nästa vecka.
Saknas
för
Inga inlägg
vet nån av er vad låten hette som Desmond spela i början på LP.
Vill även veta artist.
Vill även veta artist.
Saknas
för
Inga inlägg
Mama Cass Elliot - Make Your Own Kind Of Music.
Rätt skön låt!
Rätt skön låt!
Jo den e rätt bra faktiskt!
annars e "2pacs & Elton Johns - Ghetto Gospel" grymt bra!
Elton har en så grymt bra röst! Halleluja!
annars e "2pacs & Elton Johns - Ghetto Gospel" grymt bra!
Elton har en så grymt bra röst! Halleluja!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:4x78yhhk]annars e "2pacs & Elton Johns - Ghetto Gospel" grymt bra! [/quote:4x78yhhk]
Är den med i Lost ?
Är den med i Lost ?
[quote="Hero":197bvqh4][quote:197bvqh4]annars e "2pacs & Elton Johns - Ghetto Gospel" grymt bra! [/quote:197bvqh4]
Är den med i Lost ? [/quote:197bvqh4]Nej egentligen inte men den e bra!
Är den med i Lost ? [/quote:197bvqh4]Nej egentligen inte men den e bra!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:zhax8b9b]Nej egentligen inte men den e bra![/quote:zhax8b9b]
HAHA! Kanske ska vi starta en tråd där vi tipsar om låtar!
HAHA! Kanske ska vi starta en tråd där vi tipsar om låtar!
Saknas
för
Inga inlägg
Jaja, back to topic nu.
4 dagar kvar till nästa LOST avsnitt, längtar så jädra mycket nu.
4 dagar kvar till nästa LOST avsnitt, längtar så jädra mycket nu.
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, längtar. Jäklar vad spännande det är nu med luckan och Desmond. Men man vill också se lite om hur de gick med dem på flotten.
Saknas
för
Inga inlägg
Ja jädrans vad spännande det har blivit nu!
Någon som har några fina spekulationer om siffrorna?
4 8 15 16 23 42
De var ju ingraverade i luckan! Hmm..
Någon som har några fina spekulationer om siffrorna?
4 8 15 16 23 42
De var ju ingraverade i luckan! Hmm..