Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
i kväll är det äntligen dags med ännu ett avsnitt

can´t wait!
191 inlägg
för
191 inlägg
Det ska bli så spännande ikväll Hoppas att vi får se mer från Desmond och luckan och hur det har gått för Jin, Michel och Sawyer.
870 inlägg
för
870 inlägg
6 timmar kvar till Lost börjar. Hehe. Jag kan knappt bärga mig. Det är så spännande.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, skall bli så spännande ikväll. Bara 2 timmar kvar. Vill gärna veta mer om Desmond och luckan men det vore kul om vi fick veta hur de gick för dem på flotten också. Längtar.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det ska handla om flotten i kvällens avsnitt, men något om luckan hoppas jag att vi får se.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Aha, ok. Skall bli spännande att se hur de gick för Jin, Michael och Sawyer. Kanske får man veta lite mer detaljerat om vad som hände Walt också. Hoppas också man får se lite om luckan.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Bra avsnitt idag, väldigt spännande avslutning. Kan knappt vänta tills nästa vecka, hoppas man får veta mer om "The Others" då. Inte nåt vidare nytt om luckan, bara lite mer detaljerat om vad som hände Kate & Locke när de stötte på Desmond. Hoppas på mer nästa vecka.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag tycker inte det var bra att de hade så många saker med från förra avsnittet, även om det bara var för att de vill förklara de händelserna mer.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tyckte det var helt ok att få se hur det var för Locke och Kate när de träffade på Desmond. Dock vill man ju såklart att handlingen skall gå framåt. Någon mer än jag som tyckte att "The Others" rörde sig ungefär som någon form av zombies när de gick där på stranden? Eftersom de gick i skuggan kunde man inte se deras ansikten osv. men jag tyckte det såg ut som de långsamt hasade fram på nåt konstigt sätt. Det såg lite udda ut. Vi får förhoppningsvis veta mer om dem i nästa avsnitt, längtar.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Avsnittet i går var fatiskt ngt alldeles extra. Yes, alla på flotten (flrutom grabben) är nu SAFE i alla fall. Till en viss mån... Dessa "others" på ön... Scheisse! Serien trappar bara upp sig mer och mer. Säsong 2 är solklar favorit jämfört med ettan.
870 inlägg
för
870 inlägg
Avsnittet igår var riktigt bra! Men inte det bästa.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tyckte att avsnittet igår var sådär, lite segt på vissa ställen. Men väldigt intressant att se allt som hände nere i luckan, och mycket spännande slut. Ser fram emot nästa vecka, som alltid!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Precis, vilken inledning av säsong 2. Två väldigt bra och spännande avsnitt. Om de fortsätter så här kommer den nog vara ännu bättre än vad första säsongen var. Längtar verkligen tills nästa vecka nu.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker att avsnittet i onsdags var lite segt på sina ställen. Man fick inte reda på så mycket nåt och inte så många svar på alla frågor man fick i förra avsnittet.
870 inlägg
för
870 inlägg
Återblickar från Michael är bättre än från kate. Jag börjar faktist gilla Michael lite mer nu.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Varför det?
Kates förflutna är ju mycket mer intressant tycker jag, väldigt spännande och mycket farande hit och ditt och man vet aldrig vad hon kan ha gjort, känner på mig att det finns mycket kvar om Kate som vi inte vet, medans Michael förflutna inte verkar nå konstigt alls, ett helt vanligt liv, så varför är det mer intressant tycker du?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Kates förflutna är betydligt intressantare att följa än återblickarna med Michael men det var ändå lite intressant att följa tvisten med Walt osv. som det visades mycket av i det senaste avsnittet.
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Här har ni några svar på några frågor:

Vilka "the others"-skepnaderna var:
Visa spoiler

Vad desmond gör där?:
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ojoj, att jag aldrig kan låta bli att läsa spoilers!
Aja, nu längtar jag iaf mer till nästa avsnitt!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Lägg hellre upp en spoiler när någon säger att dom vill veta, istället för att några som inte vill råkar läsa och ångrar sig sen.
Så ifall det är någon som vill veta något, gå in här då [url=http://www.abc.com:19htndm6]på ABC[/url:19htndm6].
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden