Visa första inlägg
870 inlägg
för
870 inlägg
Jag vet inte varför jag tycker det. Svårt att säga faktist.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Idag tyckte jag att avsnittet var ganska trist...
Men jag undrar vad det är som händer om man inte trycker in koden?? Konstigt...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
tycker jag med man får ju inte reda på någonting nytt, eller inget som är speciellt intressant i alla fall.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Kvällens avsnitt va väldigt trist, inte är jag så förvånad heller, hela den här iden med att man ska se från både Jack, Locke och Kates perspektiv när dom är nere i luckan.
Tyvärr så känns det som om det kommer att va lite såhär ett tag, har inte riktigt hänt något spännande än som man gärna vill veta vad det är, förutom knappen, men det får vi nog redan på snart.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tyckte avsnittet idag var ok, man fick i alla fall se "The Others". Dock var det klart sämre än de två senaste, handlinge nfördes knappast fram någonting idag och man fick inte reda på så mycket nytt, bara lite utfyllnad. Hoppas på att få veta mer nästa vecka.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Men det är ju inte säkert att de är The Others. Kanske trodde Jin det när han blev tillfångatagen...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tror inte att de är "the others" utan andra överlevande. Jag minns då Jack talade med den där kvinna som tog pistolen av sawyear (minns inte vad kvinnan hette anna någonting tror jag) Jag är väldigt nyfiken vem av Jack eller Locke som har rätt. Jag tycker locke e den bästa karaktären vad tycker ni andra ?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
dom är nog andra överlevande precis som hon sa för när han drog upp henne ur gropen så frågade han ju henne vem dom var...

tyckte inte om tillbakablickarna på locke igår det fick han att framstå lite... vek...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Otroligt bra avsnitt igår, säsong 2 är utan snack bättre än säsong 1. Jag tror inte dom vi stötte på igår var "the others" som Jin pratade om, utan infödingar av någe' slag - kanske hade dom kommit in med skeppet som innehöll de explosiva ämnena för kanske 500 år sedan, men nu hade det gått ett par generationer och nu är dom som infödingar. Dom kunde ju trots allt engelska.

Jag tror att hela grejen med knappen bara är ett experiment, för att se hur länge det kan pågå, att en männsika efter en och en halv timma trycker på en knapp om och om igen, och för att se hur dum männsikan egentligen är, som inte vet VARFÖR man gör det, men ändå gör det.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Kadhammar":27jk5i2u]Otroligt bra avsnitt igår, säsong 2 är utan snack bättre än säsong 1. Jag tror inte dom vi stötte på igår var "the others" som Jin pratade om, utan infödingar av någe' slag - kanske hade dom kommit in med skeppet som innehöll de explosiva ämnena för kanske 500 år sedan, men nu hade det gått ett par generationer och nu är dom som infödingar. Dom kunde ju trots allt engelska.[/quote:27jk5i2u]

eftersom de pratar engelska kan de ju inte ha kommit med skeppet, för då skulle de inte prata likadan engelska som de andra. utan med en helt annan dialekt.

men om dom nu är infödingar varför skulle dom acceptera ana-lucia? som ju var med på planet.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Kadhammar":h384ynl7]Otroligt bra avsnitt igår, säsong 2 är utan snack bättre än säsong 1. Jag tror inte dom vi stötte på igår var "the others" som Jin pratade om, utan infödingar av någe' slag - kanske hade dom kommit in med skeppet som innehöll de explosiva ämnena för kanske 500 år sedan, men nu hade det gått ett par generationer och nu är dom som infödingar. Dom kunde ju trots allt engelska.

Jag tror att hela grejen med knappen bara är ett experiment, för att se hur länge det kan pågå, att en männsika efter en och en halv timma trycker på en knapp om och om igen, och för att se hur dum männsikan egentligen är, som inte vet VARFÖR man gör det, men ändå gör det.[/quote:h384ynl7]

Jag tyckte inte att det hände specielt mycket igår men den mörka manen var enorm... Undra vad som händer om man inte skriver in talen ech trycker på "exicute"??? jag tror nog inte att världen går under som japanen så på den där filmen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
något borde ju hända så vi får se vad som skulle hända dom kan ju inte hålla på hela säsong 2 med att trycka in siffrorna var 108 min. och det är kanske därifrån som hurley hade fått siffrorna ifrån... hade inte någon hört siffrorna till havs då dom upprepade sig hela tiden på deras radio?? dom måste ju sändas någonstands....
870 inlägg
för
870 inlägg
Jag tyckte avsnittet var okej. Lite mer från Locke men man vet fortförande inte varför han blir rullstolsbinden.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det kommer snart, jag lovar. Tycker att senaste avsnittet var jättebra. Blev bara lite irriterad på Jack de sista 10 minutrarna. Kul att de börjar sluta framföra honom som någon slags hjälte och fokuserar på att få honom mer som en vanlig människa.
191 inlägg
för
191 inlägg
Jag tycker att avsnittet var bra. Fast jag undra vad som hade hänt om de inte hade tryckt på knappen? Hade världen gått under eller hade det inte hänt någonting?
1193 inlägg
för
1193 inlägg
[quote="Bloodwyn":9xgo35y8]Jag tycker att avsnittet var bra. Fast jag undra vad som hade hänt om de inte hade tryckt på knappen? Hade världen gått under eller hade det inte hänt någonting?[/quote:9xgo35y8]

Det får vi nog veta framöver.

Jobbigt att det är uppehåll nu.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Varför är det uppbehåll? Hur länge?
1193 inlägg
för
1193 inlägg
[quote="Return of the King":johonue9]Varför är det uppbehåll? Hur länge?[/quote:johonue9]

Basebollsäsongen är i full gång i USA, det är därför.

10 november kommer nästa avsnitt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
vilken kanal snackar du om? för tv4 visar nästa avsnitt nu på onsdag, fast du syftar väl på när det visas i USA misstänker jag.
1193 inlägg
för
1193 inlägg
Du misstänker helt rätt.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden