Visa första inlägg
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
Nu finns första säsongen ute på R2 DVD . Känns lockande att köpa...men lite för dyrt för tillfället.
870 inlägg
för
870 inlägg
Vad kostar den? I kväll ska de bli spännande och se Lost men nästa vecka blir det ingen Lost. Det är någon jäkla dokumäntär om Lena ph! Uch altså.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Bl.a. 399:- på elgiganten och Discshop...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Härligt med Lost om ikväll, om en halvtimme. Ser fram emot kl. 9, skall bli intressant att få veta mer om Desmond, datorn och nedräkningen. Givetvis skall det bli spännande att se hur det går för Sawyer & CO. samt att få veta vilka de som tog dem till fånga verkligen är.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag trodde det också, jag visste i alla fall att ana-lucia var med på planet.

man kan ju undra vad som har hänt med den andra gruppen, de var väl 21 överlevande från kraschen och hur många var det kvar nu? 5 stycken ungefär. det verkade som att de ville följa med dom till grottorna för att bo där istället eftersom de hade haft "problem".

det här var det bästa avsnittet hittills i säsong 2.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag tyckte första avsnittet var bäst hittintills men detta avsnitt kom på andra plats. kul att det går lite framåt i handlingen igen då det varit så mycket förklaringar....
870 inlägg
för
870 inlägg
Det var jag ovan!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Man förståd ganska snabbt att Rose man var vid liv. De la upp det så självklart. Så man blev ju inte jättechockad. Nu ska det bli intressant att se vad som har dödat många från deras grupp. Det var ju 23 från början... Men det var ett mycket bra avsnitt (som vanligt)
191 inlägg
för
191 inlägg
Jag tror att det var monstert som dödade de som satt i den bakre delen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag har läst någonstans (TV4.se tror jag) att den mörke killen är en sorts urinvånare... Han verkar iaf inte ha kunnat hjälpa den andra gruppen att överleva...
Jag gissar på att det var sjukdomen som har dödat dem. Kanske monstret (eller säkerhetssystemet, det verkar ju vara samma) eller typ "Ethan-människor" har dödat dem också...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Försvars systemet borde det ju va, det kan ju inte va sjukdomen.
Det skulle ju va lite konstigt ifall det är sjukdomen eftersom dom har varit lika länge på ön som dom andra, så isåfall så borde ju dom andra cokså ha börjat dött.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Senaste avsnittet söööööööööööööööööööög!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
varför då? själv tyckte jag det var riktigt bra.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Typ hände inte så mycket, det var typ mest upprepning och sånt. Och jag stör mig såååå mycket när det blir högstämd, som t.ex. i slutet med musiken och att maten delades ut och alla blev lyckliga och glada...Känns nästan lite som Disney ibland...Ju fler avsnitt som man ser, desto mer frågor får man, och inga besvaras juh (eller nästan inga)!
6342 inlägg
för
6342 inlägg
det har dem visat ett par ggr innan...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
"sa":bhovf3xv
Det skulle ju va lite konstigt ifall det är sjukdomen eftersom dom har varit lika länge på ön som dom andra, så isåfall så borde ju dom andra cokså ha börjat dött.[/quote:bhovf3xv]

De kan ju bott närmare källan till sjukan.. närmare Black rock...
Jag tyckte att avsnittet var sådär.. det var aldeles för lyckligt och sockersött för att vara lost.. kändes som om det inte passade in...
hoppas det blir bättre i nästa avsnitt... två veckor... uppehåll nästa vecka ju... typiskt!!!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Känner någon igen ljudet i början av denna låten?

[url:21f7ettv]http://media.putfile.com/K_Starr_Wheel[/url:21f7ettv]

Säkerhetssystemet och ljudet när det har hänt något spännande i Lost.

"Wheel Of Fortune" är även ett annat namn för DHARMA hjulet. Låten finns med på albumet "Get Lost".

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Madson":12l6q0ju]
"sa":12l6q0ju
Det skulle ju va lite konstigt ifall det är sjukdomen eftersom dom har varit lika länge på ön som dom andra, så isåfall så borde ju dom andra cokså ha börjat dött.[/quote:12l6q0ju]

De kan ju bott närmare källan till sjukan.. närmare Black rock...
Jag tyckte att avsnittet var sådär.. det var aldeles för lyckligt och sockersött för att vara lost.. kändes som om det inte passade in...
hoppas det blir bättre i nästa avsnitt... två veckor... uppehåll nästa vecka ju... typiskt!!![/quote:12l6q0ju]

Ja men om det är för att dom bor närmare så borde ju jack, Kate, Locke och Hurley också dö eller?
Sen så har jag för mig att dom sa att "det" tog dom.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag hatar tv4! Visa Lena PH är ju en ren skam istället för LOST. Jag vet att vi kommer ikapp USA om vi inte tar ett uppbehåll i en vecka man kan man inte visa någonting som har med LOST istället då? En repris eller någon dokumentär. Kan inte SVT1 istället ta över serien så man både slipper reklam och jobbiga TV4-chefer.
870 inlägg
för
870 inlägg
Jag håller med om att det är en stor skam att sända Lena ph istället för Den populära serien Lost.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden