Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Skräckälskaren":1g4se4re]tydligen ska det vara uppehåll i tre veckor i usa nu och en kompis sa till mig att det samma skulle gälla här[/quote:1g4se4re]

mm men här i sverige ska det bara vara en veckas uppehåll
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:2v9f3unv]tydligen ska det vara uppehåll i tre veckor i usa nu och en kompis sa till mig att det samma skulle gälla här[/quote:2v9f3unv]

Inte enligt tv.com och [url=http://www.pogdesign.co.uk/cat/:2v9f3unv]TV.Calender[/url:2v9f3unv]!!!!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker det är trist me uppehåll över huvud taget...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Return of the King":2pngg2ta]Jag hatar tv4! Visa Lena PH är ju en ren skam istället för LOST. Jag vet att vi kommer ikapp USA om vi inte tar ett uppbehåll i en vecka man kan man inte visa någonting som har med LOST istället då? En repris eller någon dokumentär. Kan inte SVT1 istället ta över serien så man både slipper reklam och jobbiga TV4-chefer.[/quote:2pngg2ta]

Håller fullkomligt med, en repris kunde de i alla fall visat. Istället är det värdelös skit som program om Lena PH, men jag antar att det också drar tittare. Hade varit ett klart lyft för serien om SVT tog över serien, tror dock inte att så blir fallet. Men då hade man sluppit alla förbannade reklamavbrott. Nåväl, längtar tills nästa onsdag.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Håller med!
870 inlägg
för
870 inlägg
tja, jag är lite osäker på om svt skulle klara att ta över serien. Men man slipper som sagt reklamavbrotten.
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Skamligt att vi skall sitta och plågas av PH när vi väntat Lost 1 en vecka.
Jag hade laddat upp med det vanliga Popcorn och Läsk!
Snacka om besvikelse!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Ludwig M. Bile":y2m8isse]Skamligt att vi skall sitta och plågas av PH när vi väntat Lost 1 en vecka.
Jag hade laddat upp med det vanliga Popcorn och Läsk!
Snacka om besvikelse![/quote:y2m8isse]

håller med dig..vem fan vill hellre se på Lena Ph istället för Lost??? det är jävla dumt av Tv4 och jag som hade köpt chips å godis men det får jag spara då till nästa vecka
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja ni ska kanske vara säkra på att LOST ska visas.
Sen så kommer dom ju att fortsätta att visa PH på TV, dom ska vissa hela showen i julveckan.
Sen så fattar jag inte hur ni klarade er under sommar uppbehållet när det verkar som att ni ska bryta ihop nu?
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Nästa vecka kommer den va skitspännande! Missa inte!
1193 inlägg
för
1193 inlägg
[quote="FiLmGaLeN":2oyfz8n5]Nästa vecka kommer den va skitspännande! Missa inte! [/quote:2oyfz8n5]

Varenda avsnitt är spännande.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Nja, inte riktigt. Ibland blir det extremt seg och tråkigt och ibland blir det fyllt med spänning och action.
1427 inlägg
för
1427 inlägg
[quote="sa":112soq01]Sen så fattar jag inte hur ni klarade er under sommar uppbehållet när det verkar som att ni ska bryta ihop nu?[/quote:112soq01] Tog Anti-depressiv medel under sommer perioden!

För er andra som missat avsnitt så kan jag tipsa om ABC's resumeer av avsnitten!
[url=http://abc.go.com/fsp/index.html?channel=Lost:112soq01]LOST[/url:112soq01]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
har hört att det har dragit in en orkan över lost ön.
Pga det har inspelningen ställts in, och amerikas befolkning har inte kunnat se ett avsnitt på länge.
1193 inlägg
för
1193 inlägg
[quote="Private Area":20i0wxsj]har hört att det har dragit in en orkan över lost ön.
Pga det har inspelningen ställts in, och amerikas befolkning har inte kunnat se ett avsnitt på länge.[/quote:20i0wxsj]

Var har du hört om det där om man får fråga?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det är iallafall inte sant, alla serie brukar ha uppbehåll i mitten av säsongerna.
Tror att vi skulle ha hört ifall det hade dragit förbi en orkan
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Dom har ju typ kommit in i baseboll säsongen nu eller Amerikansk fotboll eller liknande! Så dom sätter det före Lost!
1193 inlägg
för
1193 inlägg
Om inspelningen ställts in så ligger ju den amerikanska befolkningen hursomhelst många avsnitt efter själva inspelningen.

[quote="Ludwig M. Bile":gkciix0w]Dom har ju typ kommit in i baseboll säsongen nu eller Amerikansk fotboll eller liknande! Så dom sätter det före Lost![/quote:gkciix0w]

Lost är heller inte den enda serie som drabbats av uppehåll tack vare att baseballsäsongen nu är på gång.
1427 inlägg
för
1427 inlägg
[url=http://www.tv4.se/tv4/survey/survey.aspx?id=3ad7e98b-d070-4dbd-a1d5-da3cf56daa34:nav3nnvp]Tv4'as Lost Test[/url:nav3nnvp]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag är en naturlig ledare som Jack och Kate.
Ingen vidare Quiz faktiskt eftersom alla alternativen va från serien, så jag visste ju redan före jag tryckte på vem är jag knappen.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden