Jo! Iförsig!
Blev också Jack/Kate!
Blev också Jack/Kate!
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="sa":n1mg8v2v]Jag är en naturlig ledare som Jack och Kate.
Ingen vidare Quiz faktiskt eftersom alla alternativen va från serien, så jag visste ju redan före jag tryckte på vem är jag knappen.[/quote:n1mg8v2v]
exakt samma för mig också.
Ingen vidare Quiz faktiskt eftersom alla alternativen va från serien, så jag visste ju redan före jag tryckte på vem är jag knappen.[/quote:n1mg8v2v]
exakt samma för mig också.
Jag vart Said eller Locke. Jag läste på Tv 4 att i det avsnittet som går den 23 november så kommer någon av karaktärerna dö. Vem det är kan man ju bara gissa sig fram till.
Saknas
för
Inga inlägg
använd en spoiler när du skriver sådant, även om man inte vet vem det drabbar ska man göra det.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Deppa":2f6to8w6][quote="Private Area":2f6to8w6]har hört att det har dragit in en orkan över lost ön.
Pga det har inspelningen ställts in, och amerikas befolkning har inte kunnat se ett avsnitt på länge.[/quote:2f6to8w6]
Var har du hört om det där om man får fråga?[/quote:2f6to8w6]
stod inte det på aftonbladet förut men det måste ju vara över en månad sedan minst!
Pga det har inspelningen ställts in, och amerikas befolkning har inte kunnat se ett avsnitt på länge.[/quote:2f6to8w6]
Var har du hört om det där om man får fråga?[/quote:2f6to8w6]
stod inte det på aftonbladet förut men det måste ju vara över en månad sedan minst!
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://www.comingsoon.net/news/topnews.php?id=12019:2g1pagcu]Damon Lindelof on Lost's Ana-Lucia[/url:2g1pagcu].
Varning! Det finns en riktigt stor spoiler i den intervjun, men annars så var den bra.
Varning! Det finns en riktigt stor spoiler i den intervjun, men annars så var den bra.
Avsnittet igår var riktigt bra. Det hände ganska så mycket.
Saknas
för
Inga inlägg
det var helt ok avsnitt tur att sun hittade sin ring till slut. retar mig lite att ledaren för dom på andra sidan ön är så pass stöddig...
6342 inlägg
Tycker det senaste avsnittet inte var så bra. den va jätteseeeg, och man visste att hon ändå skulle hitta sin ring.
Dagens avsnitt var bra!
Dags att avslöja lite som jag med shock tagit reda på!
Varning avslöjar vad som händeder i kommande avsnitt!
FAN VAD LOST E SPÄNNANDE!
Dags att avslöja lite som jag med shock tagit reda på!
FAN VAD LOST E SPÄNNANDE!
[quote="Ludwig M. Bile":1fziu47g]Dags att avslöja lite som jag med shock tagit reda på!
FAN VAD LOST E SPÄNNANDE![/quote:1fziu47g]
Det kan väl inte vara lika spännande om man tar reda på vad som händer i förväg!
FAN VAD LOST E SPÄNNANDE![/quote:1fziu47g]
Det kan väl inte vara lika spännande om man tar reda på vad som händer i förväg!
Gårdagens avsnitt var spännnade! Jag längtar tills nästa onsdag. Men varför ska de ha säsongsavslutning då? Någon som vet hur långt uppehållet kommer att vara?
Saknas
för
Inga inlägg
jag hoppas det bara blir över jul men vi får väl se
said såg ju inte nådig ut ska bli intressant och se hur han reagerar i nästa avsnitt...
said såg ju inte nådig ut ska bli intressant och se hur han reagerar i nästa avsnitt...
Saknas
för
Inga inlägg
För att göra alla besvikna så handlar nästa avsnittom att man får följa de andra överlevarnas liv på ön tills de träffade sawyer å dom.... man får alltså inte en fortsättningen på avsnittet som visades igår på tv4
Saknas
för
Inga inlägg
Kan inte säga att det är dåligt, då får man ju veta vad som verkligen har hänt med dom.
Tycker denna serien är starkt överskattad. Den är ok men så otroligt utdragen. 24 är sååå mycket bättre!
Lost är inte i närheten!
Jag tycker att serien håller ett lägre tempo än nödvändigt. Troligen för att få ut så många avsnitt som möjligt. Serien skulle vara mycket bättre om den höll ett högre tempo.... Som 24.....
Jag tycker att serien håller ett lägre tempo än nödvändigt. Troligen för att få ut så många avsnitt som möjligt. Serien skulle vara mycket bättre om den höll ett högre tempo.... Som 24.....
Inget man lägger märke till. Fergie stjäl ju all uppmärksamhet.
6342 inlägg
Haha...fan oxå! Shannon blev skjuten idet senaste avsnittet! FAN! Hon va min favorit! Men hon som sköt henne diggar jag oxå...
Saknas
för
Inga inlägg
[b:26c0qqni]Filmgalen: [/b:26c0qqni]sätt [b:26c0qqni]SPOILER[/b:26c0qqni] på det där!
De flesta här följer den svenska sändningen o har då inte kommit så långt!
De flesta här följer den svenska sändningen o har då inte kommit så långt!