Visa första inlägg
1193 inlägg
för
1193 inlägg
Ana Lucia är lite småjobbig tycker jag. Hon är så kaxig och ska alltid hota folk med den där pistolen.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jupp, samma stil som i alla filmer hon medverkar i!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Hero":3akwzoqb][b:3akwzoqb]Filmgalen: [/b:3akwzoqb]sätt [b:3akwzoqb]SPOILER[/b:3akwzoqb] på det där!

De flesta här följer den svenska sändningen o har då inte kommit så långt![/quote:3akwzoqb]

Det där hände ju i senaste avsnittet!!! Inget att klaga på...
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Ja, det gjorde det!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:28ruabjl]Det där hände ju i senaste avsnittet!!! Inget att klaga på...[/quote:28ruabjl]

Oj ok, ursäckta då...Sverige ligger inte långt efter USA nu kan man säga!! 2 avsnitt kanske..
6342 inlägg
för
6342 inlägg
asså? nu e jag förvånad...trodde sverige låg efter med typ minst 5 avsnitt eller nåt...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
fast det var ju några veckors uppehåll i USA tror jag och då tog dom in några avsnitt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker personligen att man ska spoilertaga allting som kan förstöra för andra, eftersom någon kanske följer serien via dvd?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Jeppe":2zk69buh]Lost är inte i närheten!
Jag tycker att serien håller ett lägre tempo än nödvändigt. Troligen för att få ut så många avsnitt som möjligt. Serien skulle vara mycket bättre om den höll ett högre tempo.... Som 24.....[/quote:2zk69buh]

Tycker att Lost är bättre än 24. Jag tycker att tempot i Lost kan va segt ibland, men det är nog för att visa personernas bakrund och hur de är på ön. 24 har mer tempo, men det är för att det är ju bara 1 h per avsnit... i Lost är ett avsnitt kanske bara en dag.
Jag tycker om att titta på Lost och 24, men som du säger så kan Lost tappa tempo. Fast det tar lättare på det än att i 24 så är det alltid en läcka i CTU.
1193 inlägg
för
1193 inlägg
[quote="Tyler":2y7dq7ct]Jag tycker personligen att man ska spoilertaga allting som kan förstöra för andra, eftersom någon kanske följer serien via dvd?[/quote:2y7dq7ct]

Då skulle det bli jobbigt många spoilertaggar, eftersom de flesta antingen hänger med Tv4 eller skaffar avsnitten på annat sätt. De som ligger efter får väl helt enkelt höja tempot för att hänga med oss andra.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Frågan är vad man ska gör på den onsdagar framöver. När man säger onsdag tänker jag på LOST,men nu när det blir uppbehåll är frågan vad man ska hitta på. Antagligen får man göra allt för att inte tänka på LOST (vilket är extremt svårt). Jag ska i alla fall njuta så gått det går idag.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, synd att det är sista avsnittet för säsongen idag. Därefter följer ett alldeles för långt juluppehåll, inget nytt avsnitt förens efter nyår.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
25 januari för att vara exakt och det är som du sa alldeles för lång tid.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Avsnittet igår var riktigt bra tycker jag, började lite segt med utvecklades och blev väldigt intressant.
Vill inte vänta tills 25 januari!!!
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Håller med! Den va jättespännande! Jättelång tid kvar innan dem fortsätter...
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ganska spännande avsnitt, bara att jag listade ut från början vem som var en av "the others".
Känns ändå som att LOST är tillbaka nu, var lite segt förut tyckte jag, men nu är det tillbaka till gamla goa LOST klass, men så ska det va uppbehåll.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Tycker jag med, precis när det bli bättre och mer spänning, ska uppehållet förstöra allt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:1vv8blit]Håller med! Den va jättespännande! Jättelång tid kvar innan dem fortsätter...
Spoiler [/quote:1vv8blit]

Aa, absolut!

Visa spoiler
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Håller med dig. Den e liksom förvunnen ur bilden. Konstigt...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ungefär 5 min går åt de där sakerna du säger, de resterande 35 är utfyllning av tråkiga händelser på ön eller tillbaka blickar!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden