Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Väldigt bra avsnitt i onsdags, ett av de bättre de senaste veckorna. Kul att man fick följa de andra också. Men nu är det inte Lost förens 25 januari.
Det som jag stör mig mest på är när de bara visar miljöbilder, t.ex. Kate sitter på stranden och tänker och vi får mest bara se hav och sand.
[quote="Hero":3pqgbwi7]Ungefär 5 min går åt de där sakerna du säger, de resterande 35 är utfyllning av tråkiga händelser på ön eller tillbaka blickar! [/quote:3pqgbwi7]
Håller med precis. Det är fruktansvärt utdraget!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:o6hbjggd]Jeppe Skrivet: Tis 06 Dec 2005 20:37 Rubrik:
--------------------------------------------------------------------------------
Hero skrev:
Ungefär 5 min går åt de där sakerna du säger, de resterande 35 är utfyllning av tråkiga händelser på ön eller tillbaka blickar!
[/quote:o6hbjggd]
Jo, det är visserligen sant men jag tycker att det är ganska bra ändå. Det är detaljerna som räknas och utan dem så har man inget att längta till (dvs. att man längtar tills man får reda på något nytt).
--------------------------------------------------------------------------------
Hero skrev:
Ungefär 5 min går åt de där sakerna du säger, de resterande 35 är utfyllning av tråkiga händelser på ön eller tillbaka blickar!
[/quote:o6hbjggd]
Jo, det är visserligen sant men jag tycker att det är ganska bra ändå. Det är detaljerna som räknas och utan dem så har man inget att längta till (dvs. att man längtar tills man får reda på något nytt).
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Jeppe":2wz0ts56][quote="Hero":2wz0ts56]Ungefär 5 min går åt de där sakerna du säger, de resterande 35 är utfyllning av tråkiga händelser på ön eller tillbaka blickar! [/quote:2wz0ts56]
Håller med precis. Det är fruktansvärt utdraget![/quote:2wz0ts56]
Jag tycker att det är det utdragna som gör det bra, man får veta lite och det gör det mer spännande. Eftersom man får veta så lite i varje avsnitt kan man inte sluta titta utan vill fortsätta för att få fler ledtrådar.
Jag tycker att det roligaste med lost är att man kan ha sina egna teorier, och det tar lång tid innan man får reda på om man gissat rätt.
Håller med precis. Det är fruktansvärt utdraget![/quote:2wz0ts56]
Jag tycker att det är det utdragna som gör det bra, man får veta lite och det gör det mer spännande. Eftersom man får veta så lite i varje avsnitt kan man inte sluta titta utan vill fortsätta för att få fler ledtrådar.
Jag tycker att det roligaste med lost är att man kan ha sina egna teorier, och det tar lång tid innan man får reda på om man gissat rätt.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="epiphany":2mbwii2i]Jag tycker att det är det utdragna som gör det bra, man får veta lite och det gör det mer spännande. Eftersom man får veta så lite i varje avsnitt kan man inte sluta titta utan vill fortsätta för att få fler ledtrådar.[/quote:2mbwii2i]
Jag håller med totalt.
Jag håller med totalt.
Saknas
för
Inga inlägg
Det är långt tills dess. Jag vill verkligen veta vad Sayid ska göra...
Saknas
för
Inga inlägg
skönt att det börjar om 3 dagar, ska bli väldigt roligt att se det igen.
Saknas
för
Inga inlägg
Som jag har väntat. Nu får det första avsnittet vara bra. Vet man hur många säsonger de vill göra av LOST. Antagligen vill väl ABC göra en massa säsonger pågrund utav att detta är den största publiksuccen de har fått på länge...
Saknas
för
Inga inlägg
jag tycker att de endast skulle gjort en säsong eftersom serien upprepar sig ganska mycket och är alldeles för förutsägbar, men det blir väl med som så många andra serier att de gör alldeles för många säsonger som till exempel med 24 och alias. så nu håller jag tummarna för att säsong 2 blir den sista även om jag inte tror att jag blir bönhörd.
Saknas
för
Inga inlägg
Håller med, 1 säsong hade räckt. Nu verkar det som om dom bara drar ut på allt.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker att det skulle bli jättekul om de fortsatte med LOST sålänge det håller klass. Andra säsongen är ju såklart inte lika bra som första, men väldigt nära. Tycker att det är grymt spännande varje gång och jag längtar efter onsdagar varje vecka. Älskar serien
Saknas
för
Inga inlägg
Wooho! Blir och gå upp tidigt imorrn och glo.
Saknas
för
Inga inlägg
Nu är det bara 2 h och 42 min kvar!!!! Yeii!!
Tycker att det passar både ifall de bara hade haft en säsong, och med fler. Nu är det ju verkligen livet på ön som det handlar om, mycket kretsar kring The Others och luckan, men hade det bara varit en säsong hade de ju inte hunnit med det.
LOST äger
Tycker att det passar både ifall de bara hade haft en säsong, och med fler. Nu är det ju verkligen livet på ön som det handlar om, mycket kretsar kring The Others och luckan, men hade det bara varit en säsong hade de ju inte hunnit med det.
LOST äger
Saknas
för
Inga inlägg
Ska bli spännande att se LOST ikväll igen, jag har längtat och väntat.
6342 inlägg
Lite besviken på första avsnittet, tråkig utan spänning.