Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
jag var så glad att se lost igen så jag var inte kritisk för fem öre
Saknas
för
Inga inlägg
Detta avsnittet var ett av de bättre. Hoppas att de fortsätter med att hålla denna klassen nu. Älskar LOST och jag kan inte förstå vad det var för fel med detta avsnittet (tänker på de andras inlägg)
Lost är ok, inte mer. Förstår inte hår den kan bli så stor medan ett mästerverk som 24 hamnar på en skrattretande sändningstid...
Helt okej avsnitt var dock lite segt, kändes som de hade för många knutar att knyta ihop för att kunna få någon fart på avsnittet.
Saknas
för
Inga inlägg
Helt ok avsnitt, men LOST är helt klart sämre än vad det var förut. Det måste hända något speciellt, en riktig twist så att serien komemr igång igen.
Saknas
för
Inga inlägg
jag tycker inte att säsong 3 har varit speciellt bra än så länge och förra avsnittet var inget undantag, lost känns så händelsefattigt nu och lite långtråkigt.
6342 inlägg
Jag tycker att första avsnittet var bra. Det ska bli intressant att se de nya karaktärens (Eko, Ana Lucia m.fl.) bakgrunder.
[quote="thopet410":3tw3ukew]jag tycker inte att säsong 3 har varit speciellt bra än så länge och förra avsnittet var inget undantag, lost känns så händelsefattigt nu och lite långtråkigt.[/quote:3tw3ukew]
Ja det är är ju inte så konstigt då man börjar få problem att hitta på nya intriger... Sådana här serier överlever väldigt sällan mer än 3 säsonger...
men jag kanske har fel, naturligtvis ...
Ja det är är ju inte så konstigt då man börjar få problem att hitta på nya intriger... Sådana här serier överlever väldigt sällan mer än 3 säsonger...
men jag kanske har fel, naturligtvis ...
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Anonymous":6wt3dds3][quote="thopet410":6wt3dds3]jag tycker inte att säsong 3 har varit speciellt bra än så länge och förra avsnittet var inget undantag, lost känns så händelsefattigt nu och lite långtråkigt.[/quote:6wt3dds3]
3? nu menar du väl 2? för det är ju Lost säsong 2.[/quote:6wt3dds3]
jo det gör jag, jag råkade visst skriva fel.
3? nu menar du väl 2? för det är ju Lost säsong 2.[/quote:6wt3dds3]
jo det gör jag, jag råkade visst skriva fel.
6342 inlägg
hoppas bara att det är ett BRA avsnitt som inte får en att somna. Lite fart och action skulle inte skada...
Saknas
för
Inga inlägg
BRA avsnitt idag!! ÄNTLIGEN hände det nåt mellan Jack och Kate!!
Bra att man äntligen fick veta vad Kate gjort också!!
Bra att man äntligen fick veta vad Kate gjort också!!
Jag säger bara en sak:
[color=green:2jj1wkjw=green:2jj1wkjw][b:2jj1wkjw][i:2jj1wkjw]Dad?[/i:2jj1wkjw][/b:2jj1wkjw][/color:2jj1wkjw]
[color=green:2jj1wkjw=green:2jj1wkjw][b:2jj1wkjw][i:2jj1wkjw]Dad?[/i:2jj1wkjw][/b:2jj1wkjw][/color:2jj1wkjw]
6342 inlägg
Haha, jag såg den sista minuten för jag satt o kollade på OC, men ska nog ta o se Lost imon, eftersom jag har spelat in den. Tyckte slutet var riktigt spännande och lämnade efter sig "lost-obehag"
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tror att
Det var ett väldigt bra program.. lost börjar få tillbaka lite av sin spänning...
Det var ett väldigt bra program.. lost börjar få tillbaka lite av sin spänning...
Vilket spännande avsnitt! Jag håller med dig Madson, din teori stämmer nog. Jag gillade hästen, den får gärna vara med i fler avsnitt
Saknas
för
Inga inlägg
tyvärr verkar som att det är nära att bli en tredje säsong, jag funderar på att sluta se serien helt och hållet eftersom det verkar bli en evighetsserie.
[url:1tfwf8zh]http://tv4.se/tvprogram/lost/artiklar/439577.html[/url:1tfwf8zh]
[url:1tfwf8zh]http://tv4.se/tvprogram/lost/artiklar/439577.html[/url:1tfwf8zh]
6342 inlägg
*suck*
senaste avsnittet var faktiskt bra, och den teorin som Madson har kan mycket väl stämma. Det kanske är därför "dem andra" stjäl alla barn, för att deras motståndare ska "dö ut".
senaste avsnittet var faktiskt bra, och den teorin som Madson har kan mycket väl stämma. Det kanske är därför "dem andra" stjäl alla barn, för att deras motståndare ska "dö ut".