Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
6342 inlägg
tror inte ens att Lost kommer ha en bra förklaring i slutet, annars skulle man aldrig dra ut det så mycket...
Detta är vad jag hört:
Men det låter grymt kasst, och om det visar sig vara så så kommer jag nog personligen ringa och mord hota producenterna för det extremt dåliga avslutet. Men det låter iförsig inte så smart som Lost vill leva upp till, Och om det skulle vara sant så kommer dom troligen byta slutet ifall det läckt ut.
Men detta vet jag: (grymt spännande)
MER SÄGER JAG INTE!
Men det låter grymt kasst, och om det visar sig vara så så kommer jag nog personligen ringa och mord hota producenterna för det extremt dåliga avslutet. Men det låter iförsig inte så smart som Lost vill leva upp till, Och om det skulle vara sant så kommer dom troligen byta slutet ifall det läckt ut.
Men detta vet jag: (grymt spännande)
MER SÄGER JAG INTE!
6342 inlägg
Låter spännande, men man fattade inte så mycket av det du skrev!
Gör man inte
Ok! E det ngt som är otydligt så fråga bara
Ok! E det ngt som är otydligt så fråga bara
6342 inlägg
Naah, läste igenom det 3 ggr så jag fick ihop det till slut...
Saknas
för
Inga inlägg
Den sa ju på filmen de fick ihop att någon olycka skulle hända om de använde datorn till nått annat.. Tror ni att det händer nått med De andra om de gör nått.. alltså om ena stationen inte knappar in koden drabbas den andra av en olycka.. fast det stämmer ju bara om min första teori stämmer..
Saknas
för
Inga inlägg
Jag håller med lite som en del säger här, att det är fan bäst för producenterna att de har ett bra slut, annars får de nog halva jordens befolkning (okej, jag vet, jag tar i) över sig.
Om de visar sig att allt är en dröm så kommer jag personligen att söka upp dem och ha ihjäl dem.
Men jag fattar inte hur de ska avsluta det. Jag kan bara inte komma på en enda bra lösning, inte nån som skulle vara det minsta logisk. Men jag har för längesen tappat min tro på ön ens e en ö.
Men de måste ju ha det klart för sig hur det ska sluta vid den här punkten, annars tycker jag jävligt synd om dom.
Om inte Jack och Kate blir tillsammans så stämmer jag dem
För mig gör det nget ifall det blir säsong tre Jag älskar LOST, och ser gärna mer
Om de visar sig att allt är en dröm så kommer jag personligen att söka upp dem och ha ihjäl dem.
Men jag fattar inte hur de ska avsluta det. Jag kan bara inte komma på en enda bra lösning, inte nån som skulle vara det minsta logisk. Men jag har för längesen tappat min tro på ön ens e en ö.
Men de måste ju ha det klart för sig hur det ska sluta vid den här punkten, annars tycker jag jävligt synd om dom.
Om inte Jack och Kate blir tillsammans så stämmer jag dem
För mig gör det nget ifall det blir säsong tre Jag älskar LOST, och ser gärna mer
6342 inlägg
Om jag ska vara helt ärlig tror jag inte ens att dom har kommit på slutet. dom vet inte hur dom ska göra så att det ska bli bra och det är nog därför dem segar så mycket...
Saknas
för
Inga inlägg
JAg tror nog de har ett slut. Att de segar ut det är för att de vill ju ha en serie som går länge, men när tittarna börjar att svika så kommer de göra slutet. Jag tycker inte Jack och Kate ska bli ihop. De är för olika.
6342 inlägg
Inte just dom, men några kan ju bli ihop... lite extra kärlek skulle inte skada
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Eiik":1xley1or] Jag tycker inte Jack och Kate ska bli ihop. De är för olika.[/quote:1xley1or]
Va!? Nej!! Det är klart dom ska bli ihop!! Men det kommer säkert bli hur komplicerat som helst, ed hela den här Jack-Kate-Sawyer-AnaLucia-grejen.
Va!? Nej!! Det är klart dom ska bli ihop!! Men det kommer säkert bli hur komplicerat som helst, ed hela den här Jack-Kate-Sawyer-AnaLucia-grejen.
6342 inlägg
haha, undrar hur krångligt slutet av serien kommer vara då...
Saknas
för
Inga inlägg
eftersom dom varit på ön ett tag och det finns en hel del par så borde väl någon bli gravid tex sun och hennes make eller??
6342 inlägg
ja, varför inte?
senaste avsnittet var ett RIKTIGT Lost avsnitt. Spännande med ett bra slut. Inte segt och tråkigt som det har vart nu på sistone...
senaste avsnittet var ett RIKTIGT Lost avsnitt. Spännande med ett bra slut. Inte segt och tråkigt som det har vart nu på sistone...
Saknas
för
Inga inlägg
Vad tror ni att den svart röken är för nått...
Jag tror att den svarta röken är "monstret". Alla springer när den kommer utom Locke och Mr Eko som har "mött" den. Jag tror att röken ger sig på de som är rädda. När Charlie frågade varför Eko inte sprang sa han att det var för att han inte var rädd, och röken lämnade honom ifred.
Saknas
för
Inga inlägg
Mmmm... Det är nog det som är det största mysteriet med det där "monstret". Men jag tror ändå att den där röken kan forma sig till vad som helst.. den blir nog det som personen är mest rädd för.. ungefär som en Boggart från Harry Potter.. Det är därför som alla har sett konstiga saker i djungeln... de har sett det som de är mest rädda för... eller deras värsta minne...
Saknas
för
Inga inlägg
Ja men det kan ju inte ha varit röken som skapade isbjörnen, för att den har ju många sett. Är det inte så att Michael så en också i ett avsnitt. Iallafall så är det en smart teori Madson men jag tror nog inte att det stämmer.